Ehenm kohomada bn uo legal action ganne? Baya wennepa oya baya karanna kiyana dewal.thanks reply ekata
1) online accounting class
2) nikan email ekak dala register une,whatsapp ekin syallbus class details dunna , mama sign karala na mona document ekak wath
physically hamba wela na
3) okkoma backup tiye , email tika pdf karanna one echaryi
Mage graduate wela 1st job eketh oya wage scene ekak kara. Agreement eke nethi ekak kiyala legal action gannawa kiyala. E mkak hari clauses nethi agreement ekak hari thibila. Owage mona karannada? Class ekai details tikai mention karan palayan
