ලොකු ප්‍රශ්නයක් උදව් ඔනා.. පවුල් ගැටලුවක්

siripala

Member
Oct 10, 2006
2,869
442
0
හෝ හෝ උබේ අම්මට කියන්න ? අයි බන් මෙහෙම මට කියවල උබේ අම්මට කියන්න . ඕනනම් මම උබේ අම්මට කියන්නම්. අයියෝ මෙහෙමත් පුතෙක්. :lol::lol::lol:


ඕක උබේ අම්මටත් ගිහිල්ලා කියපන් එහෙනම්.
 

VOG

Member
Sep 24, 2013
627
41
0
Colombo
මචන් උඹලගෙ අක්කා එලකිරි එක බලනවනම් උඹෙ ප්ලෑන් ඔක්කොම ඉවරයි!!!!
 
Jun 3, 2013
659
59
0
මචන් උඹලගෙ අක්කා එලකිරි එක බලනවනම් උඹෙ ප්ලෑන් ඔක්කොම ඉවරයි!!!!

අක්කා විතරක් නෙවෙයි වීඕජී සර්.. කොටු පනිනවා නම් ඒ කොටුව පන්නවන එකා හා මේ ගැන දන්න.. යහලු යෙහෙලියෝ දැක්කොත් ඔක්කොටම හබක්
අනික මේවගේ කොටු පනින අය මේක දැක්කහම බය වෙනවා.. මොකද තමන්ගේ එක ගැනදෝ මේ ලියලා තියෙන්නේ කියලා‍‍‍... විශේෂයෙන් බැංකුවල කොටු පනින අයියලා අක්කලා....:lol:
 

VOG

Member
Sep 24, 2013
627
41
0
Colombo
රිදිලා™;15794634 said:
අක්කා විතරක් නෙවෙයි වීඕජී සර්.. කොටු පනිනවා නම් ඒ කොටුව පන්නවන එකා හා මේ ගැන දන්න.. යහලු යෙහෙලියෝ දැක්කොත් ඔක්කොටම හබක්
අනික මේවගේ කොටු පනින අය මේක දැක්කහම බය වෙනවා.. මොකද තමන්ගේ එක ගැනදෝ මේ ලියලා තියෙන්නේ කියලා‍‍‍... විශේෂයෙන් බැංකුවල කොටු පනින අයියලා අක්කලා....:lol:

සිරාවටම!!
 

saman_cool

Member
Aug 5, 2012
951
38
0
බින්දු;15794104 said:
:lol::lol: යකෝ එලකිරියේ නේ අනියම් සම්බන්ධ ස්පෙශලිස්ට්ලා ඉන්නේ :lol::lol: ඇඬෙනවා

:yes::yes::yes: :confused::confused:
 

kkddkanna

Active member
  • Jul 19, 2007
    366
    214
    43
    බබක්කා;15791509 said:
    නැ ඔවා නෙමෙයි.. පෙති සුදු පාටයි.. :sorry:

    Machan mekata tibune balapan
    yasmin-blister-pack-l.jpg
     

    janaka5130

    Well-known member
  • Apr 2, 2012
    2,331
    291
    83
    අපේ රටේ තමයි
    කුප්ප කතා කියන්න එපා බන්, ගැනි රට ගියා කියලා මම එක බඩුවකට වඩා ගැහුවේ නැ.. ඒකනේ බන් හැදිච්චකම..
    ඔය කියන්නේ, උඹ වැඩේ කරලනේ ‘‘ රට ගියත් එකයි පිට ගියත් එකයි ආයේ නවත්තතනවා බොරු‘‘;);)
    :rofl::rofl:
    උබ එකක් හරි ගැහුවානේ. ඉතින් ඌ හරි කියලා තියෙන එක
    :yes::yes::yes::yes:
     

    palamu

    Well-known member
  • Nov 11, 2012
    1,821
    111
    63
    මම නම් කියන්නේ අක්ක එක්ක direct කතාකරල අහපන්.....
     

    rrkolla

    Well-known member
  • Mar 24, 2012
    4,415
    204
    63
    machan oka aiyata kiyanna kalin uba podi kapaweemak karala badu athatama alla ganin..naanawa follow karapan ..podi kattak kaapan ube aiyane ban..eeta passe confirm karan aiyata kiyanna..nokiya enna epa aiyata..
     

    janiranga

    Junior member
  • Aug 1, 2012
    445
    17
    18
    uba hitana de otana vela tiyennath puluwan.. ehema novennath puluwan... uba katavath oya seen eka kiyanna yanna epa.. poddak akka gena alert eke hitapan.. vede mattu unoth e vele kalabala karanna yanna epa.. hadavathata nemei buddiyata ida dila veda karapan ,, neththan pasu tevenna vei... godak velavata oka uba hitana de nemei venna ati...
     

    mldarshana

    Well-known member
  • Apr 2, 2007
    34,059
    1,404
    113
    ආශ්චර්ය අභියස :nerd:
    සාමාන්‍යයෙන් ගෑනියෙක් හෑන්ඩ් බෑග් එකේ දාගන්න ඕන දෙවල් ඔහොම ප්‍රසිද්ධියෙ තියන්නෙත් නෑ අනික විශේෂයෙන් එහෙම තිබ්බත් කෝල් එක දෙන වෙලාවෙ හෝ ඊට කලින් ඒ දේවල් අයින් කරගන්නව ... මට හිතෙන විදියට මේව උඹේ අයිය්යගෙ :P
     

    kalupusa007

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    1,803
    403
    83
    Home
    මචන් spy camera එකක් car එකට සෙට් කරල දවස් 3න් 3නට බලපන්. එතකොට බඩුත් එක්ක මට්ටු වෙයි.
     
    Last edited: