වන්ද්‍යාකරණ සිද්දිය ලොකුවට යනවා නේද

nai_silva

Banned
Nov 18, 2015
5,091
504
0
වන්ද්‍යාකරණ සිද්දිය ලොකුවට යනවා නේද

මේක අපි වැඩිය ගණන් ගත්තේ නැති උනාට සද්ද නැතිව කරගෙන ගිහින් තියනව

මේවට පිට රට සංවිදාන වලින් සහයෝගය දීල නේද

girl1.gif



 

ewijesekara

Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,147
    7,151
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    ඉතිං අතවරයට ලක්වුනු බාල වයස්කාර දැරිය තමන් දූෂණය කරපු එකාගේ ලමයක් වැදුවම ඒක හොඳයිද? එතකොට සින්හලයෝ වැඩි වෙනවද? :P:P
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,909
    26,429
    113
    ඉතිං අතවරයට ලක්වුනු බාල වයස්කාර දැරිය තමන් දූෂණය කරපු එකාගේ ලමයක් වැදුවම ඒක හොඳයිද? එතකොට සින්හලයෝ වැඩි වෙනවද? :P:P

    IFmqq8f.jpg


    කියවන්න බැරි එකෙක් වගේ, සරල වචනෙන් පැහැදිලි කරන්නම්. ආටිකල් එකේ කොහෙවත් කියලා නෑ කෙල්ල දූෂණයට ලක්වෙලා කියලා ගැබ්ගෙන කියලා, හැබැයි ඒක එහෙමම උනා කියමුකො, මොන රෙද්දටද ස්ථීර උපත් පාලන සැත්කම්ක් කරන්නේ? ඒකත් කෙල්ලගේ හෝ දෙමාපියන්ගේ අවසරය නැතුව. එහෙම දෙයක් උනානම් ඇබෝෂන් එකක් කරනවා මිසක් මොන රෙද්දටද ස්ථිර උපත් පාලන සැත්කමක් කරන්නේ?
     

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,147
    7,151
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    රෝසි ආච්චි;21326962 said:
    IFmqq8f.jpg


    කියවන්න බැරි එකෙක් වගේ, සරල වචනෙන් පැහැදිලි කරන්නම්. ආටිකල් එකේ කොහෙවත් කියලා නෑ කෙල්ල දූෂණයට ලක්වෙලා කියලා ගැබ්ගෙන කියලා, හැබැයි ඒක එහෙමම උනා කියමුකො, මොන රෙද්දටද ස්ථීර උපත් පාලන සැත්කම්ක් කරන්නේ? ඒකත් කෙල්ලගේ හෝ දෙමාපියන්ගේ අවසරය නැතුව. එහෙම දෙයක් උනානම් ඇබෝෂන් එකක් කරනවා මිසක් මොන රෙද්දටද ස්ථිර උපත් පාලන සැත්කමක් කරන්නේ?

    BBS claims foreign funded NGO carrying out secret ABORTIONS:P:P:P

    අර උඩ විඩියෝ එකේ තියෙන්නේ එහෙම. ඉන්ගිරිස් බැරි කම ලැජ්ජ වෙන්න දෙයක් නොවෙයි හූරල ඇත්තෝ!
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Identity

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,909
    26,429
    113
    BBS claims foreign funded NGO carrying out secret ABORTIONS:P:P:P

    දැන් ඉතින් කතාව අනිත් පැත්තට හරවන්න එපා, කියවන්න ඉගෙනගනින් ඉස්සෙල්ලා. ලංකාවෙන් පිට ගිහින් ඉන්න ගොඩක් පොන්නයො කරන වැඩක් තමා රට පහලට දාලා කතා කරන එක. එහෙන් මෙහෙන් ගොසිප් සයිට් දෙක තුනක තියෙන නිවුස් 2-3ක් බලපුවම හිතන්නේ රටේ වෙන සේරම දන්නවා කියලා. මෙහෙ වෙන්නේ මොකද කියලා දැනගන්න මෙහෙ පොලවෙ පය ගහලා ජීවත් වෙන්න ඕනේ.

    අනිත් එක BBS එක කියන එකට උබ හිනාවෙන්නේ ඒක බොරු කියලා හිතන නිසානම් ඔප්පු කරපන්කෝ සාක්ෂිත් ඇතුව ඒක බොරු කියලා. හරියට දෙයක් හොයලා බලන්නේ නැතුව සාක්ෂි නැතුව දේයක් ඇත්ත හෝ බොරු කියලා ඒ පාරටම නිගමනයකට එන උන් තමා අංක එකේ අඥාණයො :yes:
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,909
    26,429
    113
    BBS claims foreign funded NGO carrying out secret ABORTIONS:P:P:P

    අර උඩ විඩියෝ එකේ තියෙන්නේ එහෙම. ඉන්ගිරිස් බැරි කම ලැජ්ජ වෙන්න දෙයක් නොවෙයි හූරල ඇත්තෝ!

    දැන් මට කියපන්නො විඩියෝ එකේ කොහෙද මේ කතාව තියෙන්නේ කියලා

    "අතවරයට ලක්වුනු බාල වයස්කාර දැරිය තමන් දූෂණය කරපු එකාගේ ලමයක් වැදුවම ඒක හොඳයිද? එතකොට සින්හලයෝ වැඩි වෙනවද? "

    timestamp එක දාපන් බලන්න විඩියෝ එකේ ඔහොම කතාවක් තියෙන තැන :rolleyes:
     

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,147
    7,151
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    රෝසි ආච්චි;21326998 said:
    දැන් ඉතින් කතාව අනිත් පැත්තට හරවන්න එපා, කියවන්න ඉගෙනගනින් ඉස්සෙල්ලා. ලංකාවෙන් පිට ගිහින් ඉන්න ගොඩක් පොන්නයො කරන වැඩක් තමා රට පහලට දාලා කතා කරන එක. එහෙන් මෙහෙන් ගොසිප් සයිට් දෙක තුනක තියෙන නිවුස් 2-3ක් බලපුවම හිතන්නේ රටේ වෙන සේරම දන්නවා කියලා. මෙහෙ වෙන්නේ මොකද කියලා දැනගන්න මෙහෙ පොලවෙ පය ගහලා ජීවත් වෙන්න ඕනේ.

    අනිත් එක BBS එක කියන එකට උබ හිනාවෙන්නේ ඒක බොරු කියලා හිතන නිසානම් ඔප්පු කරපන්කෝ සාක්ෂිත් ඇතුව ඒක බොරු කියලා. හරියට දෙයක් හොයලා බලන්නේ නැතුව සාක්ෂි නැතුව දේයක් ඇත්ත හෝ බොරු කියලා ඒ පාරටම නිගමනයකට එන උන් තමා අංක එකේ අඥාණයො :yes:

    :D:D

    රටේ තව මොනව පහලට දාන්නද? අතීත ශ්‍රී විභූතිය ගැන කියව කියව, විදේශ ණය බිලියන ගනන් අරන් දුවන රටක් නේ. කරප්ශන් ඉන්ඩෙස්ක් ගැන එහෙම අහල තියෙනව නම් පොඩ්ඩක් කියවල බලපන්. ලංකා හොට් නිව්ස් වගේ ක්ලික් බේට් සයිට් වල සෙන්සේශනල් නිව්ස් කෑලි ගිලලා උඹට බඩ ගියාට මම මොනව කරන්නද, උඹ ඔය කියන ආටිකල් එකේ තියෙන්නේ උඹල වගේ එවුන්ට හරියන්න, හපන්න, රසකරන්න පුලුවන් විදියට එඩිට් කොරපු නිව්ස්. ලංකාවේ ගං වැද්දොන්ට ගැලපෙන්න, ගෝත්‍රික මනසට ගැලපෙන්න ලියපු "දඩමස්" නිව්ස්.
     

    EUMA175

    Well-known member
  • Oct 31, 2011
    4,282
    1,163
    113
    52
    Kandy
    :yes::yes::yes::yes:
    රෝසි ආච්චි;21326962 said:
    IFmqq8f.jpg


    කියවන්න බැරි එකෙක් වගේ, සරල වචනෙන් පැහැදිලි කරන්නම්. ආටිකල් එකේ කොහෙවත් කියලා නෑ කෙල්ල දූෂණයට ලක්වෙලා කියලා ගැබ්ගෙන කියලා, හැබැයි ඒක එහෙමම උනා කියමුකො, මොන රෙද්දටද ස්ථීර උපත් පාලන සැත්කම්ක් කරන්නේ? ඒකත් කෙල්ලගේ හෝ දෙමාපියන්ගේ අවසරය නැතුව. එහෙම දෙයක් උනානම් ඇබෝෂන් එකක් කරනවා මිසක් මොන රෙද්දටද ස්ථිර උපත් පාලන සැත්කමක් කරන්නේ?
     

    yasas bandara

    Well-known member
  • Oct 25, 2009
    1,581
    1,240
    113
    Colombo
    Just an implantation in one arm. Totally temporary and standard procedure when a child is in a "risky environment". Approved by the health ministry. If the child is not in a risky environment, it won't be needed (ex-kidnapped and raped but later found by police and returned home)

    The Judge asked for an investigation because the child claimed it was a sterilization surgery. A lot of doctors are laughing at the Judge but IMO, he did the right thing. Whatever a person says under oath is considered 'right'. :rolleyes:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: gamerlk

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,147
    7,151
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    Just an implantation in one arm. Totally temporary and standard procedure when a child is in a "risky environment". Approved by the health ministry. If the child is not in a risky environment, it won't be needed (ex-kidnapped and raped but later found by police and returned home)

    The Judge asked for an investigation because the child claimed it was a sterilization surgery. A lot of doctors are laughing at the Judge but IMO, he did the right thing. Whatever a person says under oath is considered 'right'. :rolleyes:
    :yes::yes::yes:
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    දැන් ඉතින් කතාව අනිත් පැත්තට හරවන්න එපා, කියවන්න ඉගෙනගනින් ඉස්සෙල්ලා. ලංකාවෙන් පිට ගිහින් ඉන්න ගොඩක් පොන්නයො කරන වැඩක් තමා රට පහලට දාලා කතා කරන එක. එහෙන් මෙහෙන් ගොසිප් සයිට් දෙක තුනක තියෙන නිවුස් 2-3ක් බලපුවම හිතන්නේ රටේ වෙන සේරම දන්නවා කියලා. මෙහෙ වෙන්නේ මොකද කියලා දැනගන්න මෙහෙ පොලවෙ පය ගහලා ජීවත් වෙන්න ඕනේ.

    අනිත් එක BBS එක කියන එකට උබ හිනාවෙන්නේ ඒක බොරු කියලා හිතන නිසානම් ඔප්පු කරපන්කෝ සාක්ෂිත් ඇතුව ඒක බොරු කියලා. හරියට දෙයක් හොයලා බලන්නේ නැතුව සාක්ෂි නැතුව දේයක් ඇත්ත හෝ බොරු කියලා ඒ පාරටම නිගමනයකට එන උන් තමා අංක එකේ අඥාණයො :yes:
    බලපන් බයියො ඇඳගත්ත හැටි ඒ කාලේ :lol: 🤌