වරායෙන් ගෙදර ගෙනියන ගමන් තමා හප්පන් තියෙන්නෙ 😢😢

Naughty_kiththa

Well-known member
  • Jul 28, 2024
    2,558
    3,161
    113
    මමත් වාහනේ අරන් මුල්ම සති දෙක ඇතුලත ඔය වගේම මුලලක් හප්පා ගත්තා. ඒ නම් car park එක්ක අර ලොකු රවුම් වංගුවක් ගද්දි. මුලින් එලවද්දි වාහනේ ඉස්සරහ දිග ගැන idea එකක් නෑ ගොඩක් වෙලාවට. Driving seat එකේ ඉදගත්තම පේන් නෑ 😅

    එලවන්නවත් බැරි උන් වාහන අරන් රගන එක තමා ලංකාවේ ක්‍රමය. ශිල්පය ප්‍රගුණ කරලා වැඩක් නෑ වටේ පිටේ උන්ට පෙන්නන තිබ්බනම් ඇති 🤭
    එලවල තමයි බං පුරැදු වෙන්න වෙන්නේ. පුරැදු වෙන්න වෙනම track නෑනේ. අනික මෙතන වාහන ගොඩක් තියෙන තැනකුත් නෙමෙයි. කරැමේ තමයි
    ------ Post added on Aug 10, 2025 at 4:03 PM
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,712
    113
    මමත් වාහනේ අරන් මුල්ම සති දෙක ඇතුලත ඔය වගේම මුලලක් හප්පා ගත්තා. ඒ නම් car park එක්ක අර ලොකු රවුම් වංගුවක් ගද්දි. මුලින් එලවද්දි වාහනේ ඉස්සරහ දිග ගැන idea එකක් නෑ ගොඩක් වෙලාවට. Driving seat එකේ ඉදගත්තම පේන් නෑ 😅


    එලවල තමයි බං පුරැදු වෙන්න වෙන්නේ. පුරැදු වෙන්න වෙනම track නෑනේ. අනික මෙතන වාහන ගොඩක් තියෙන තැනකුත් නෙමෙයි. කරැමේ තමයි
    ------ Post added on Aug 10, 2025 at 4:03 PM
    මමනම් ගත්ත වාහන් 3න් දෙකක්ම පදින්න පුලුවන් උන් දෙන්නෙක් එක්ක අරන් ආවෙ. මුල්ම එක ගේනකොට මට පැදගන්නත් බෑ. කොහොමහරි ශෙප් එකේ පුරුදු උනා, දෙවනි එකනම් කෙලින්ම හම්බන්තොට ඉඳන් ගෙදරට ගෙනල්ලා දුන්නා. ඒකත් ඉතින් රෑට එලියට අරන් තමා හුරු උනේ.

    අන්තිම එක stafford එකේ ඉඳන් යාලුවෙක් එක්ක අරන් ආවෙ. ඌ මගටම අරන් ඇවිල්ලා මට එලවන්න දුන්නා. මුල් ටිකේ ඉතින් වාහනේ සයිස් එක හුරුවෙනකන් අමාරුයි. පස්සෙ ඉතින් ගේමක් නෑ.
     

    Gal_banisa

    Well-known member
  • Feb 14, 2024
    2,181
    2,515
    113
    Kandakadu
    මමනම් ගත්ත වාහන් 3න් දෙකක්ම පදින්න පුලුවන් උන් දෙන්නෙක් එක්ක අරන් ආවෙ. මුල්ම එක ගේනකොට මට පැදගන්නත් බෑ. කොහොමහරි ශෙප් එකේ පුරුදු උනා, දෙවනි එකනම් කෙලින්ම හම්බන්තොට ඉඳන් ගෙදරට ගෙනල්ලා දුන්නා. ඒකත් ඉතින් රෑට එලියට අරන් තමා හුරු උනේ.

    අන්තිම එක stafford එකේ ඉඳන් යාලුවෙක් එක්ක අරන් ආවෙ. ඌ මගටම අරන් ඇවිල්ලා මට එලවන්න දුන්නා. මුල් ටිකේ ඉතින් වාහනේ සයිස් එක හුරුවෙනකන් අමාරුයි. පස්සෙ ඉතින් ගේමක් නෑ.
    හම්බන්තොට ඉදන් ගෙදර ඇවිල්ල රෑට රෑට එලියට යද්දි යාලුවො දෙන්නා රෑට රෑට ගෙට රින්ගුවලු

    stafford එකේ ඉඳන් යාලුවා ගෑනිගෙයි උබෙයි දෙන්නගෙම පශ්චාත්බාගෙ පැලුවලු... සයිස් එක අමාරුද පොම්නයෝ
    ------ Post added on Aug 10, 2025 at 9:52 PM
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,712
    113
    හම්බන්තොට ඉදන් ගෙදර ඇවිල්ල රෑට රෑට එලියට යද්දි යාලුවො දෙන්නා රෑට රෑට ගෙට රින්ගුවලු

    stafford එකේ ඉඳන් යාලුවා ගෑනිගෙයි උබෙයි දෙන්නගෙම පශ්චාත්බාගෙ පැලුවලු... සයිස් එක අමාරුද පොම්නයෝ
    ------ Post added on Aug 10, 2025 at 9:52 PM
    උඹේ ජීවිතේ ෆේල් කියලා රට්ටු පලි නෑනේ හිඟන පොන්ස්. මෙතන යැයි යැයි ගාන්නෙ නැතුව ගිහින් නංගිව හෝදලා කරල හෙට ආයි වේස කමේ යවන්න රෙඩි කරපන් 🤭 🤭
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,468
    8,625
    113
    Galaha
    ශෙඩ් එකේ හුත්තලත් අරූට කිසි සප් එකක් නෑ හැප්පෙනකන් බලන් ඉන්නවා


    ශෙඩ් එකේ උන් ඉන්නෙ තෙල් ගහන්නනේ යකෝ. ඩ්‍රයිවින් ලෙසන් දෙන්නද උන් ඉන්නෙ.
    wagon R පදින උන්නම් වීල් කාරයින්ට දෙවනි නෑ ඉතින්.
     
    • Like
    Reactions: Mugen and tharakaf

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,384
    12,660
    113
    Piliyandala
    විඩියෝ බලලා පසු විමර්ශන හෑලී ලියන ගොබ්බයෝ ඉන්න පේජ් එකේ කමෙන්ට් නම් කියවන්නේ නෑ...
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,656
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    මමත් වාහනේ අරන් මුල්ම සති දෙක ඇතුලත ඔය වගේම මුලලක් හප්පා ගත්තා. ඒ නම් car park එක්ක අර ලොකු රවුම් වංගුවක් ගද්දි. මුලින් එලවද්දි වාහනේ ඉස්සරහ දිග ගැන idea එකක් නෑ ගොඩක් වෙලාවට. Driving seat එකේ ඉදගත්තම පේන් නෑ 😅


    එලවල තමයි බං පුරැදු වෙන්න වෙන්නේ. පුරැදු වෙන්න වෙනම track නෑනේ. අනික මෙතන වාහන ගොඩක් තියෙන තැනකුත් නෙමෙයි. කරැමේ තමයි
    ------ Post added on Aug 10, 2025 at 4:03 PM
    ඒලවලා නම් තමා බන් පුරුදු වෙන්නේ ඒත් ඉතින් මොලයක් තියෙන්න එපැයි කන්ෆිඩන්ට් නැත්තම් පලපුරුදු කෙනෙක් අරන් යන්න පලවෙනිපාර. අලුත් එක නම් එම ආදරයක්වත් නැත්තම් වැඩක් නෑ
     

    Gal_banisa

    Well-known member
  • Feb 14, 2024
    2,181
    2,515
    113
    Kandakadu
    උඹේ ජීවිතේ ෆේල් කියලා රට්ටු පලි නෑනේ හිඟන පොන්ස්. මෙතන යැයි යැයි ගාන්නෙ නැතුව ගිහින් නංගිව හෝදලා කරල හෙට ආයි වේස කමේ යවන්න රෙඩි කරපන් 🤭 🤭
    උබ කොහොමද කියන්නෙ මම ෆේල් කියලා... උබේ ගෑනිව හෝදපන්... කස්ටමර්ලා කම්ප්ලේන් කරනවා..
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,712
    113
    උබ කොහොමද කියන්නෙ මම ෆේල් කියලා... උබේ ගෑනිව හෝදපන්... කස්ටමර්ලා කම්ප්ලේන් කරනවා..
    මෙතන යැයි යැයි ගාන්නෙ නැතුව ගිහින් නංගිව නාවල කරලා වේසකමේ යවපන් ෆේල් පොන්නයෝ 🤭 🤭

    අම්මට හිකුව කියල accident නැතිවෙන්නෙ නෑ බල්ලො. තෝ ඩ්රයිවින් ඉගෙනගනින්. මෝඩ වේසිගෙපුතා
    යැයි යැයි තමා 🤭 👇 👇


    ------ Post added on Aug 11, 2025 at 12:49 PM
     

    Naughty_kiththa

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    2,558
    3,161
    113
    ඒලවලා නම් තමා බන් පුරුදු වෙන්නේ ඒත් ඉතින් මොලයක් තියෙන්න එපැයි කන්ෆිඩන්ට් නැත්තම් පලපුරුදු කෙනෙක් අරන් යන්න පලවෙනිපාර. අලුත් එක නම් එම ආදරයක්වත් නැත්තම් වැඩක් නෑ
    ඔව් first time නම් දන්න එකෙක් එක්ක යන්න ඕනි
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus