වාහනයක් ගන්න ඕනේ Vezel, Civic, Allion, CHR මේ 4න් එකක් ගන්න ඉන්නේ (70- 100 Laksh)

OliverQueen

Member
Mar 1, 2021
20
24
3
වාහනයක් ගන්න බැලුවේ ලක්ෂ 100ක වගේ තමා Budget එක
ගන්න CIvic 2017 Ex Tech එකට ආසයි
නමුත් CHR එකක් ගත්තොත් පෙනුමක් තියනව පොඩි.
තව Allion Vezel CHR වගේ ටිකෙන් මොකක්ද ගන්න හොද? මේ වාහන වල තියන අවුල් මොනාද ? උපදෙස් ටිකක් ඕනේ?
 

Jack_Sparrow

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    None
    we welawa oya ekakwath watinne naha kiyana ganan walata, athe tiyana salli okkoma dala wahana nam ganna epa

    wahanayak onima nam podi wahanyak ganna 50ta aduwen itiri 50 hariyata invest karanna
    kawada hari wahana gennana kaleka 50ta gattu wahaneth adu wenawa, eth invest karapu 50 wedi karagattanam hari balance wenawa :)
     

    OliverQueen

    Member
    Mar 1, 2021
    20
    24
    3
    None
    we welawa oya ekakwath watinne naha kiyana ganan walata, athe tiyana salli okkoma dala wahana nam ganna epa

    wahanayak onima nam podi wahanyak ganna 50ta aduwen itiri 50 hariyata invest karanna
    kawada hari wahana gennana kaleka 50ta gattu wahaneth adu wenawa, eth invest karapu 50 wedi karagattanam hari balance wenawa :)
    මේ වෙලාවේ ගන්න එපා කියලද කියන්නේ වාහන අය අඩු වෙනපාටක්වත් නැහැනේ එකයි. එහෙම උනොත් Corolla 141 එකක්වත් ගනනද ?
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    මේ වෙලාවේ ගන්න එපා කියලද කියන්නේ වාහන අය අඩු වෙනපාටක්වත් නැහැනේ එකයි. එහෙම උනොත් Corolla 141 එකක්වත් ගනනද ?

    langakadi nam gena ekak nathi nisa adu nam wena ekak naha, meka itin pyramid scene ekak wage. ada laksha 100ta ganna wahane eelanga mase 110ta dennat puluwan wei. habai eka parata genawoth 100ta gattuwa 60ta bahinawa 😁 Risk ekak tiyanawa

    141, Axela, FD1/4 okkoma 50k wela neda? ewath 20k wage wedi wela :-(
    habai risk eka adui kawada hari adu wela 30ta adu unat, ara itiri 50laks - 70laks karaganna baluwanam recover wenawa
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    මේ වෙලාවේ ගන්න එපා කියලද කියන්නේ වාහන අය අඩු වෙනපාටක්වත් නැහැනේ එකයි. එහෙම උනොත් Corolla 141 එකක්වත් ගනනද ?
    141 එකක් කීයක් වෙයිද?? ඩීසල් තියෙනවද?
     
    • Like
    Reactions: OliverQueen

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    ow. diesel manual thama thiyenne. thiyena wahane wikunala da ganne? neththan dan yana ganan walata padui.
    තියෙන එකක් විකුනල තමා ගන්න හිතන් ඉන්නෙ.
     

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    වාහනයක් ගන්න බැලුවේ ලක්ෂ 100ක වගේ තමා Budget එක
    ගන්න CIvic 2017 Ex Tech එකට ආසයි
    නමුත් CHR එකක් ගත්තොත් පෙනුමක් තියනව පොඩි.
    තව Allion Vezel CHR වගේ ටිකෙන් මොකක්ද ගන්න හොද? මේ වාහන වල තියන අවුල් මොනාද ? උපදෙස් ටිකක් ඕනේ?

    Mcn lease ekak dnawanm mata PM ekak danna mama wade krala dennam mcn
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    Diesel ne. 110 diesel ekatath wada sadde da?
    පාරෙ යනකොට කාර් එකක්ද, වෑන් එකක්ද කියල හිතෙන මට්ටමේ සැලකිය යුතු සද්දයක් තියෙනව.....
    අනික් වාහන වල සද්දෙ අතරින් හොඳට දැනෙන්න ඇහෙනව...

    110 එකේ සද්දෙ හරියට මතක නෑ...
    එකම එන්ජිම නිසා ඒ වගේම ඇති.