වාහනයක් Tinkering වලට දාන්න කලින් දැනගන්න ඔනේ MONAWADA ?

musix2016

Member
Aug 14, 2016
56
6
0
වාහනයක් Tinkering වලට දාන්න කලින් දැනගන්න ඔනේ MONAWADA ?

වාහනයක් Tinkering වලට බාර දෙන්න කලින් හොයලා බලන්න ඔනේ මොනවද ? :)
 
  • Like
Reactions: basunnaha

Sesky_Buwa

Member
Jul 5, 2016
216
30
0
Colombo
ගරාජ් එකේ වැඩ වල කොලිටිය කොහොමද කියල තමයි මුලිකවම බලන්න ඕනා. කලින් ෆිනිෂ් කරපු වාහන ටිකක් බලන්න තිබ්බ නම් වැඩේ ගොඩ :yes:
 

musix2016

Member
Aug 14, 2016
56
6
0
ගරාජ් එකේ වැඩ වල කොලිටිය කොහොමද කියල තමයි මුලිකවම බලන්න ඕනා. කලින් ෆිනිෂ් කරපු වාහන ටිකක් බලන්න තිබ්බ නම් වැඩේ ගොඩ :yes:

ow,mata ekkenek kiwwa eka eka methods walata eka eka than wala karanawa kiyala,oya methods monawada kiyala danaganna mata ona wela thibba,ewage honda naraka gana adahasak ganna

Save
 

Lakshan-Seram

Well-known member
  • May 31, 2011
    24,760
    12,693
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    reputation_neg.gif

    වාහනයක් Tinkering වලට... 08-21-2016 02:29 AM mig welding thibunanam ube puka welding karaganna thibuna neda ponnayo?


    ponnaya kawda kiyala penawa mal ponnayo.. kuhaka wenna epa irisiyakara ballo :lol:
     

    basunnaha

    Well-known member
  • Jan 19, 2011
    1,505
    278
    113
    37
    USA
    mamat eeye daihatsu charade ekak tinkering walata daanna baluwa. aduma set wune 1i 40k tinkering walata witarak. paint ekata tawa 60k wat yai kiwwa