gedara api hodanawa wage unanduwen un hodan na bn.. un dala athullanawane...okata solution ekak nadda ?
gedara hodana eka thama itin solution eka.
gedara api hodanawa wage unanduwen un hodan na bn.. un dala athullanawane...okata solution ekak nadda ?
pupath denna wenawa madi paduwata samahara welawataවාහන සර්විස් කරාම මුහුණ දෙන්නත් ඕන ද?මං මෙච්චර කල් හිතුවෙ සල්ලි විතරයි දෙන්න ඕන කියලා.
![]()
wash eka nam gedara aulak nagedara api hodanawa wage unanduwen un hodan na bn.. un dala athullanawane...
gedara hodana eka thama itin solution eka.
a mokada invoice eka dakkamada ?pupath denna wenawa madi paduwata samahara welawata![]()
garage ayyala gana kapana hatiyata wakugaduth deela enna wenne.wash eka nam gedara aulak na
anith ewa bahane
a mokada invoice eka dakkamada ?
eka nam atta machangarage ayyala gana kapana hatiyata wakugaduth deela enna wenne.
unta salary aduy banකොල්ලො දුසිමක් විතර දාගෙන service සෙන්ටර් කරන උන්ට ලාභ තියෙනවද බන්?
maget scooty ekata ohoma kalastafford එකට සර්විස් එකට දැම්මා මගේ පරණ Gp1 එක. සර්විස් එක ඉවර වෙලා මාත් වැඩිය බලන්නේ නැතුව වාහනේ අරන් ආවා. පහුවදා ගියා රත්නපුරේ. ගිහින් එන්න කලින් පොල් ගෝනියක් පටවන්න කියලා boot එක ඇරලා බලනකොට engine under guard එකයි ඇන ටිකයි boot එකේ. මේ හුත්තල සර්විස් එකට ගලවපු පාර සෙට් කරලා නෑ. ළඟ තිබුණ සර්විස් එකකින් සෙට් කරන් stafford එකට කෝල් කරලා ජාතිය ඇමතුවා . ඊළඟ සර්විස් එකට discount එකක් දෙන්නම් කිව්වා. හැබැයි ඊළඟ සර්විස් එකට යන්න කලින් මම වාහනේ විකිණුවා
hichchi mamage service eka haduwama warenMachan wahane service karanna hodama pot eka mokakda?? Horu adu