ඔව් ඔය පොඩි වාහන තියෙන එවුන් ඔක්කොම නියුක් කරලා දාල ලොකු වාහන තියෙන අය විතරක් ඉතුරු කරන්න ඕනේ.



ඇඩ්මින් අපේ ෆේක් වලට කෙලියා නැත්නම් මූව පොඩ්ඩක් අවුස්සගන්න තිබ්බා![]()

so honest ...ලොකුම ප්රශ්නේ උන්ට යන්න පුළුවන්කම තියෙද්දී යන්නේ නැත්තේ. 58hp engine + 3kW electric motor + 750kg weight. 68hp 970kg Vitz එක තරම්ම Acceleration තිබිලත් යන්නෙ නැත්තෙ
0-100 15 Seconds (Vitz)
0-100 15 Seconds (WagonR)
. ubath oya kiwwata 50ta ne yanne man wage 

sure ekata mu awurudu 10 bike padhina ekek thama wagonR ekakwath ganna bari nisa andanawa![]()


U rape wela kiriyen missing wechcha kalemai pilip avith thiyenne. 
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1842762
Me thread eka dakkama mata mathak wenneme Ara mathale Smith pons.U rape wela kiriyen missing wechcha kalemai pilip avith thiyenne.
![]()





Uba kiyanawa wage moda harak innawa godak
Oya podi wahana walata amathawa Prius, Vezel, Axio padina thel perethayoth innawa
Marine drive eke ude enna giyama epa wenawa, boru traffic thiyenne
btw ubata loku attitude prashnekuth thiyenawa wage habai.. lol




ස්මිත් කාරයට තිබ්බෙ නම් Fb 15 එකක්. ඌ අලුත් Vitz එකක් අරන් වගේ CD විකුනල![]()
Pol waththen kaallak vikunala