Questions විනිමය දෙපාර්තමේන්තුවෙන් කේස් එකක් Crypto ගත්තට

helphelp1

Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    USDT bank card ekan na ganna wanna???? poddak pahadili karanna.......mat bank card ekan USDT araganna bauwa.....
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මේකෙ තියන බයිල කියන්ඩ එපා අරක මේක අනික , කොර ගන්ඩ කියන්ඩ එපා ගිහින්,.. උන් නඩු දැම්මොත් කෙලවෙන්නෙ උබටමයි..මේකෙ ටෝක්ස් දෙන ගොබිල එන්නෙ නැ ඒවාට..

    පුලුවන් තරන් වරද පිලිගෙන ගොඩින් බේර ගන්ඩ බලපන් ,ඔය එන්ඩ කියන්නෙ පැහැදිලි කරන්ඩ ,නඩු දාන්ඩ ඕන නම් ඔහොම බබා හුකුන් දදා ඉන්නෙ නැ.. ඒක නිසා පුලුවන් තරන් ශේප් වෙයන් නොදන්න කතාව කියල, මේවගෙ ඉන්න ගොන් බඩු කියන ඒව ගිහින් එහෙ කියල කොලේ ඉරා ගන්ඩ එපා තවත්..
     

    flag au:

    Well-known member
  • Jun 5, 2010
    5,872
    1,350
    113
    Pluwan central bank salary gana social media dana..(smahara aya 1 million wada ganawa director level eka)...ethokata uba ?ya yata yanawa......onna ohmai game dana
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    Ado marai ne math cc eken buy karala tiyenava one taram crypto aulak wela nene 2018 indan, mage cc staments wala tiyennema USD transactions . Forex crypto seratama credit cards :cautious:
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    යකෝ අපේ සල්ලි අපි කොහේ ආයෝජනය කරාම ආන්ඩුවට මොකෝ. වෝනිග් දෙන්න පුලුවන් මහ බැංකුවට නඩු දාන්න බෑ . මේක මහ වේස නීති තියන වේස රටක් . හොද වැඩේ අපේ උන්ට දැන් සැපද
    කළු සල්ලි කියලා දෙයක් තියනවා බං. අපිට ඕන ඕන තැන සල්ලි දාලා නැවත එන්නෙ ජාවාරම් කාරයොන්ගෙ සල්ලි වෙන්න පුළුවන්.
     

    Any.key

    Well-known member
  • Jul 13, 2017
    10,524
    12,937
    113
    යකෝ ආණ්ඩුව රෑ දවල් නොබල මහන්සි වෙනව රුපියලේ අගය වැඩි කරන්න...:love:
    තොපි මේ ඒ අස්සෙ එක එක මගුල් කරල තවත් වට්ටනවා.....:angry:
    :angry:
     

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    kohomada machan online check karanne? site eke ehema ekak na ne. form ekak fill karala bank ekata dila nam puluwan.

    ehema thamai machan.
    Mulin mekata gihin https://onlineireport.crib.lk/cap/ fill karala submit karanna.

    ita passe oyata call ekak evi oyage phone number ekata un oyawa verify karanna ready unama.
    Ita passe oyata mail ekak ewanawa zoom hari google meet hari link. mata nam awe google meet eken. Ita passe video eka on karala ID number eka / email / address eka ehema visthara ahanawa.

    ehema inna gaman email ekata code ekak ewanawa email eka verify kara ganna. mokada okkoma report enne mail ekata link ekak vidiyata.
    ita passe video call eken info verify kara gaththata passe oyata mail ekata ewanawa link ekak. ekata api payment eke slip /screenshot eka upload karanna one.

    ita passe dawas 2ka vithara passe oyata crib guidline ekai / i report / Credit score docs thiyena link tika ewanawa.
    me links expire wenawa a nisa puluwan ikmanata download kara ganna.

    passwords ewanne mobile number ekata.
    echcharai machan.

    Meka ithin eka parai. ita passe call karala request karama ewanawa payment karala slip eka upload karama.
    oyata online nitharama balanna one nam crib office ekata gihin register wenna wenawa.
     

    Fxmariner

    Well-known member
  • Oct 21, 2020
    634
    623
    93
    ehema thamai machan.
    Mulin mekata gihin https://onlineireport.crib.lk/cap/ fill karala submit karanna.

    ita passe oyata call ekak evi oyage phone number ekata un oyawa verify karanna ready unama.
    Ita passe oyata mail ekak ewanawa zoom hari google meet hari link. mata nam awe google meet eken. Ita passe video eka on karala ID number eka / email / address eka ehema visthara ahanawa.

    ehema inna gaman email ekata code ekak ewanawa email eka verify kara ganna. mokada okkoma report enne mail ekata link ekak vidiyata.
    ita passe video call eken info verify kara gaththata passe oyata mail ekata ewanawa link ekak. ekata api payment eke slip /screenshot eka upload karanna one.

    ita passe dawas 2ka vithara passe oyata crib guidline ekai / i report / Credit score docs thiyena link tika ewanawa.
    me links expire wenawa a nisa puluwan ikmanata download kara ganna.

    passwords ewanne mobile number ekata.
    echcharai machan.

    Meka ithin eka parai. ita passe call karala request karama ewanawa payment karala slip eka upload karama.
    oyata online nitharama balanna one nam crib office ekata gihin register wenna wenawa.
    NDB eke NEO app eken puluwan CRiB register wenna
     
    • Like
    Reactions: RLT4U

    geethq

    Well-known member
  • Sep 17, 2006
    49,948
    3,213
    113
    ~ඤාව්~
    ehema thamai machan.
    Mulin mekata gihin https://onlineireport.crib.lk/cap/ fill karala submit karanna.

    ita passe oyata call ekak evi oyage phone number ekata un oyawa verify karanna ready unama.
    Ita passe oyata mail ekak ewanawa zoom hari google meet hari link. mata nam awe google meet eken. Ita passe video eka on karala ID number eka / email / address eka ehema visthara ahanawa.

    ehema inna gaman email ekata code ekak ewanawa email eka verify kara ganna. mokada okkoma report enne mail ekata link ekak vidiyata.
    ita passe video call eken info verify kara gaththata passe oyata mail ekata ewanawa link ekak. ekata api payment eke slip /screenshot eka upload karanna one.

    ita passe dawas 2ka vithara passe oyata crib guidline ekai / i report / Credit score docs thiyena link tika ewanawa.
    me links expire wenawa a nisa puluwan ikmanata download kara ganna.

    passwords ewanne mobile number ekata.
    echcharai machan.

    Meka ithin eka parai. ita passe call karala request karama ewanawa payment karala slip eka upload karama.
    oyata online nitharama balanna one nam crib office ekata gihin register wenna wenawa.
    thanks ban
     
    • Like
    Reactions: RLT4U

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    කළු සල්ලි කියලා දෙයක් තියනවා බං. අපිට ඕන ඕන තැන සල්ලි දාලා නැවත එන්නෙ ජාවාරම් කාරයොන්ගෙ සල්ලි වෙන්න පුළුවන්.
    ජාවරම් සල්ලි වලින් හරි ගොඩයන්න වෙන්නේ

    නඩු දාන්න පුලුවන්. Violation Exchange Control regulations.

    බලපත්‍රයක් නැති කෙනෙක්ට Foreign exchange buyig & selling කරන්න බැහැ. බැංකුවක් උනත් ඒගොල්ලො කරන Foreign exchange transactions සතිපතා / දිනපතා central bank එකේ exchange controller ට වාර්තා කරන්න ඕන.
    තේරුමක් නෑ .
    ------ Post added on Jun 21, 2021 at 11:21 PM
     

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    හොඳම දේ තමයි lawyer කෙනෙක් හම්බ වෙලා උපදෙස් අරගෙන එයත් එක්ක යන එක.

    විනිමය පාලන පනත උල්ලංඝනය කරොත් ඇප නැතුව හිරේ දාන්න පුළුවන්. (මම අහල තියන විදිහට).