පචසින් පුලුවන්.Ado Computer Parts Walata Aulak nathi wei neda Mama Import Karanne Card eken thama Gewanna Salli. Okatath Wade dei da dan na Kalakanni wesige Puthala![]()
p2p kiyanne mokkda banMama dekka modayo tikak credit card eken pay karala crypto aran thibba. Untanam kela wei.
P2P eken hariyata trade karana ayawa allanna ba ne. Mokada crypto gaththa kiyala hoyanna bari nisa
kohomada machan online check karanne? site eke ehema ekak na ne. form ekak fill karala bank ekata dila nam puluwan............mama crib eka check kara dan masa 5-6kata vithara kalin online...............
CRIB ekata gihin register wenna puluwan online balannakohomada machan online check karanne? site eke ehema ekak na ne. form ekak fill karala bank ekata dila nam puluwan.
Peer to Peer. E kiyanne Crypto sell karana ewungen direct salli deela ganna puluwan Binance eka haraha.p2p kiyanne mokkda ban
කළු සල්ලි කියලා දෙයක් තියනවා බං. අපිට ඕන ඕන තැන සල්ලි දාලා නැවත එන්නෙ ජාවාරම් කාරයොන්ගෙ සල්ලි වෙන්න පුළුවන්.යකෝ අපේ සල්ලි අපි කොහේ ආයෝජනය කරාම ආන්ඩුවට මොකෝ. වෝනිග් දෙන්න පුලුවන් මහ බැංකුවට නඩු දාන්න බෑ . මේක මහ වේස නීති තියන වේස රටක් . හොද වැඩේ අපේ උන්ට දැන් සැපද
kohomada machan online check karanne? site eke ehema ekak na ne. form ekak fill karala bank ekata dila nam puluwan.
NDB eke NEO app eken puluwan CRiB register wennaehema thamai machan.
Mulin mekata gihin https://onlineireport.crib.lk/cap/ fill karala submit karanna.
ita passe oyata call ekak evi oyage phone number ekata un oyawa verify karanna ready unama.
Ita passe oyata mail ekak ewanawa zoom hari google meet hari link. mata nam awe google meet eken. Ita passe video eka on karala ID number eka / email / address eka ehema visthara ahanawa.
ehema inna gaman email ekata code ekak ewanawa email eka verify kara ganna. mokada okkoma report enne mail ekata link ekak vidiyata.
ita passe video call eken info verify kara gaththata passe oyata mail ekata ewanawa link ekak. ekata api payment eke slip /screenshot eka upload karanna one.
ita passe dawas 2ka vithara passe oyata crib guidline ekai / i report / Credit score docs thiyena link tika ewanawa.
me links expire wenawa a nisa puluwan ikmanata download kara ganna.
passwords ewanne mobile number ekata.
echcharai machan.
Meka ithin eka parai. ita passe call karala request karama ewanawa payment karala slip eka upload karama.
oyata online nitharama balanna one nam crib office ekata gihin register wenna wenawa.
NDB eke NEO app eken puluwan CRiB register wenna
banku wala salli nehe. okkoma thiyenne online wallets wala. crypto & other stuffa ciwwe mcadda bn
thanks banehema thamai machan.
Mulin mekata gihin https://onlineireport.crib.lk/cap/ fill karala submit karanna.
ita passe oyata call ekak evi oyage phone number ekata un oyawa verify karanna ready unama.
Ita passe oyata mail ekak ewanawa zoom hari google meet hari link. mata nam awe google meet eken. Ita passe video eka on karala ID number eka / email / address eka ehema visthara ahanawa.
ehema inna gaman email ekata code ekak ewanawa email eka verify kara ganna. mokada okkoma report enne mail ekata link ekak vidiyata.
ita passe video call eken info verify kara gaththata passe oyata mail ekata ewanawa link ekak. ekata api payment eke slip /screenshot eka upload karanna one.
ita passe dawas 2ka vithara passe oyata crib guidline ekai / i report / Credit score docs thiyena link tika ewanawa.
me links expire wenawa a nisa puluwan ikmanata download kara ganna.
passwords ewanne mobile number ekata.
echcharai machan.
Meka ithin eka parai. ita passe call karala request karama ewanawa payment karala slip eka upload karama.
oyata online nitharama balanna one nam crib office ekata gihin register wenna wenawa.
ජාවරම් සල්ලි වලින් හරි ගොඩයන්න වෙන්නේකළු සල්ලි කියලා දෙයක් තියනවා බං. අපිට ඕන ඕන තැන සල්ලි දාලා නැවත එන්නෙ ජාවාරම් කාරයොන්ගෙ සල්ලි වෙන්න පුළුවන්.
තේරුමක් නෑ .නඩු දාන්න පුලුවන්. Violation Exchange Control regulations.
බලපත්රයක් නැති කෙනෙක්ට Foreign exchange buyig & selling කරන්න බැහැ. බැංකුවක් උනත් ඒගොල්ලො කරන Foreign exchange transactions සතිපතා / දිනපතා central bank එකේ exchange controller ට වාර්තා කරන්න ඕන.