හොඳ ත්රෙඩ් එකක්
පින් අතේ වැඩ![]()
thanks CSP 
niyamai Tharinda aiye.........

නියමයි තරින්ද මචන්,![]()
(ඊළඟ සැරේත් අර බස් කාරයව දාල යමු නේ?)

good post!!!

පින්තූර ටික නම් හොදය.....
උඩට ම යන්න වෙලා නෑ මයෙ හිතේ......
උඩ ඉදන් ගත්ත ෆොටෝ හරිම ලස්සනය.......!
Thanks 
budu ammo thama hadanawa neda ? 
bump
Rep+3
great
bumps
Good Post
rep+
බුදු සරණයි සහෝ........................
ගොඩක් වටිනවා.................
බලන්න යන්න ඕන අනිවා................

thanks CSP
affa oyath daala thiyenawa neda ?budu ammo thama hadanawa neda ?
![]()

තෙරුවන් සරණයි!
~ තෙරුවන් සරණයි!!! ~
![]()
bohoma pin ....
rep +5
හදන්න පටන් ගත්ත දවස්වල එකපාරක් ගියා, එතකොට ගල් කඩලා තිබුනා විතරයි..
වැඩ ඉවරඋනාම ආපහු යන්න ඕනා,
lassanaiiiii rep++
thanks for sharing bro 8+++
බුදු සරණයි

yakooooo mama metenta giyapu ekek ....
Theruwan Saranayi
me tharam siiyumalida kalu gal !!!!


තෙරුවන් සරණයි!
~ තෙරුවන් සරණයි!!! ~
![]()
bohoma pin ....
rep +5
හදන්න පටන් ගත්ත දවස්වල එකපාරක් ගියා, එතකොට ගල් කඩලා තිබුනා විතරයි..
වැඩ ඉවරඋනාම ආපහු යන්න ඕනා,
lassanaiiiii rep++
thanks for sharing bro 8+++
බුදු සරණයි
