වෙනස ඉල්ලපු අය ඉල්ලපු වෙනස මේකද?

Gatapolos

Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    යාලුවනේ, සිද්දිය මෙහෙමයි. මම අද 2ට විතර කෙල්ලගේ ගෙදර ගියා බඩු වගයක් ගන්න කෙල්ලව ටවුන් එක්ක යන්න. ගෙදර කවුරුත් හිටියේ නැ මම ෆොන් එකට මැසේජෙකක් දැම්මත් රිප්ලයි නැති නිසා කෙලින්ම ගෙදර දොර ඇරගෙන් ඇතුලට ගිහින් සැටි එකේ ඉදගෙන හිටියා. විනාඩි 2-3ක් යන්න ඇති මචන් ඇගේ නූල් පොටක්වත් නැතුව නාලා ඉවර් වෙලා කෙල්ලගේ නන්ගි සාලේ හරහා කාමරේට දිව්වා. කෙල්ල සාලේ මැද්දට එනකන් මාව දක්කෙ නැ, මම දැක්කෙත් නැ. මට පට්ට අප්සෙට්, කිසි දෙයක් කරගන්න බැරුව විනාඩියක් විතර ඉදලා එලියට ආවා. ආයේම ෆොන් එකෙන් කොල් එකක් ගත්තම කෙල්ලගෑන් අන්සර් එකක් න. ඊටත් විනාඩි පහක් යන්න කලින් කෙල්ල අල්ලපු ගෙදරකට ගිහින් ඉදලා ආවා. මගෙන් දැන්ද ආවේ කියලා අහගෙන. ඉතුරු ආත බූත කතා වැඩක් නැ, මම යන්න ආපු ගමනත් දැන් ඇවිත් ඉන්නේ. කෙල්ල ඇදුම් තොරනවා, මම මේ ඒ වෙලාවේ ටක් ගාලා එලකිරි ආවෙ. දැන් අවුල වෙන මුකුත් නෙමෙයි, මම මේ සිද්දිය කියන්න ඔනෙද? බැරි වෙලා හරි නන්ගි කිව්වොත් මට අවුල් නේද? වනචර කිසිම හැගීමක් මට න මචන්, නන්ගි A/L ක්ලාස් යන කෙල්ලෙක්, ක්ලාස් යන්න ලැස්ති වෙන්න වෙන්න ඔනේ ඔය නාලා තිබුනෙත්..
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    හොරෙන් හොරෙන් ඇවිත් යන්නේ කෝ යකෝ මේක තිබ්බ තැන ත්‍රෙඩ් එක දාපු එකාට තවම හොයාගන්න බැරි උනාද?:lol:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    හොරෙන් හොරෙන් ඇවිත් යන්නේ කෝ යකෝ මේක තිබ්බ තැන ත්‍රෙඩ් එක දාපු එකාට තවම හොයාගන්න බැරි උනාද?:lol:

    උබ නම් කැ# මිනිහෙක් සහො:sorry:
     

    Sheen10

    Member
    Mar 9, 2015
    601
    28
    0
    Ammek appek hariyata nathuwa ipadena awajathakayoo tamai mehema post danne
    Unta samajaya ne ratak one nethi kalakanni
     

    N♥K_forever

    Well-known member
  • Jul 23, 2011
    2,456
    323
    83
    Everywhere
    When North and East is separated,
    When our National Flag is edited,
    When muslims get the power of the economy..
    When America comes here..
    When ranil starts the Batalanda..
    When LTTE gets the power of our motherland tactically..
    When Sri lanka become the Libiya part 2..

    They Will realize who is Mahinda
    They will realize who is Mithreepala

    And the Yahapalanaya did nothing for the Sinhala Buddhist Country
     
    බම්ප් වහල්ලු

    උබල වගේ අවජාතකයෝ අදෝනා දුන්නේ මෙවටනේ?
    පිම්පි කැ#$ මේ පොස්ට් එක ගැන ලොකුවට කියෙව්වනේ, දැන් හරිද පොන්ස්?

    11666198_847358211999004_1966374099232769684_n.jpg



    11201844_10153474244086934_8426732829280452490_n.jpg


    11205540_10153474410931934_6671308956021281313_n.jpg


     

    hideanseek

    Member
    Oct 15, 2008
    792
    27
    0
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18571273 said:

    උබල වගේ අවජාතකයෝ අදෝනා දුන්නේ මෙවටනේ?
    පිම්පි කැ#$ මේ පොස්ට් එක ගැන ලොකුවට කියෙව්වනේ, දැන් හරිද පොන්ස්?

    11666198_847358211999004_1966374099232769684_n.jpg



    11201844_10153474244086934_8426732829280452490_n.jpg


    11205540_10153474410931934_6671308956021281313_n.jpg


    ha

    Apiwa Beragaththa Kollonwa Maranna Daapu Ponna Hikanal Hathikareee unta Henama Gahapan... kaalakanni wesige awajaathaka ta hukana kari wesige puthaala... Jahapaalana huththige puthalata kiyanne ahawal ekata manna parak gahala kapaagena.. poroo parak gahala kimbak hadaagena puka deepan... ape kollo naththam thopi api kauruth ne .... age maalu gage natanawa bolawwww....!!!
    :angry::angry::angry::angry::angry::angry::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl:
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18256302 said:
    උබල මාර බුද්දීමත්නේ බන්. හැබැයි ඔය පේජ් එකේ ජනවාරි 8 ටත් කලින් ඉදන් සිරිසේනට කඩේ යන පොස්ට් තමයි දාල තියෙන්නේ. හරිම මාන්දමිකයි නේ :P:rofl:
    පවු බන් උබල,
    අව%තකයෝ :rofl:

    :lol::lol:
     

    ranjana disasekara

    Well-known member
  • baninawanam banapan mallila mamat umbala wage ara giyapu rallata ahuwela my3 ta chande dunna ekek..
    eet ban saahena hithata dukai dan wena deewal ekka.
    MR hitiyanam lankawe nidahasa nati unat apita kiyala jaatiyak ituru karala baudda kama aaraksha kala..
    me kari ranila and uge set eka gahuwa MR gahuwatat wadaa apu maasa 2 ta
    dannawanam hoyapan..
    MR kiyannet honda minihek nemei habai uu pambayek nemei My3 wage..
    my 3 gana nam kata karanna epa
    meeka mama umbalata teerena baashawen kiyannam
    ranil kiyanne uge ammatat ahawal kaariya karana ekek uge waasiyata.
    mahindata uge paule kiyana kakkuma tiyenawa kochchara unat..
    mokada uu dakune ekek..
    and proud to say mamat dakune.. apita paula kiyanne kochchara strong unit ekakda kiyala dakune inna oone ekek dannawa.. mona deepankareeka hitiyat..

    rep kapanawa nam kapapan mama owain kaala andala inne na
    atta kiwwe..
    kunuharpa walata samaawenna GT
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18571273 said:

    උබල වගේ අවජාතකයෝ අදෝනා දුන්නේ මෙවටනේ?
    පිම්පි කැ#$ මේ පොස්ට් එක ගැන ලොකුවට කියෙව්වනේ, දැන් හරිද පොන්ස්?




    ආ අනාතයෝ මෙච්චර දවස් හැංගිලා ඉඳල අදද එලියට ආවේ? :lol:

    ෆොටෝ වලින් හෙළුව වහගන්නේ නැතුව කියපන් කෙලින් කියපන් උඹ කොහෙන්ද මේ ත්‍රෙඩ් එකේ දාල තියන ෆොටෝ එක ගත්තේ? මොකක්ද ඔය කියන UNP පේජ් එක :lol:

    මෝඩ අනාතයා බයියෝ කරන fake page එකකට රැවටුනා එහෙම නෙවෙයිනේ?:rofl:
     
    ආ අනාතයෝ මෙච්චර දවස් හැංගිලා ඉඳල අදද එලියට ආවේ? :lol:

    ෆොටෝ වලින් හෙළුව වහගන්නේ නැතුව කියපන් කෙලින් කියපන් උඹ කොහෙන්ද මේ ත්‍රෙඩ් එකේ දාල තියන ෆොටෝ එක ගත්තේ? මොකක්ද ඔය කියන UNP පේජ් එක :lol:

    මෝඩ අනාතයා බයියෝ කරන fake page එකකට රැවටුනා එහෙම නෙවෙයිනේ?:rofl:

    බයියෝ ෆේක් කලත් කරපු ෆේක් වලින් කියපුව දැන් ඇත්ත වෙලානේ. :lol:
    උබල වගේ හරි හමන් ජාතකයක් නැති අනාත වහලුන්ට පොනිලයි, අර පබයයි රටට මොකක් කලත් හොදයි, මොකද උබල අර ගිරවු වගේ හැම දාම "මහින්ද හොරා, පවුල් පාලනේ......." කියනවා විතරයිනේ, ගිරවටත් කියවන්න පුළුවන් උනාට කියන දේ ගැන හිතන්න තරම් බුද්දියක් නැහැනේ, උබලගෙයි ඒ ගිරවගෙයි වෙනසක් නැහැ.

    දැන් ඔය කියපු වෙනස මේ ලැබිල තියෙන්නේ, නේද?
    මම දැන් දාපු අපේ හමුදාවේ කොල්ල පෝරකේට යවපු උගේ මහා ලොකු ආණ්ඩුව තව සුද්ද කරපන්.
    අනාතයා.............. :rofl:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18571685 said:
    බයියෝ ෆේක් කලත් කරපු ෆේක් වලින් කියපුව දැන් ඇත්ත වෙලානේ. :lol:
    උබල වගේ හරි හමන් ජාතකයක් නැති අනාත වහලුන්ට පොනිලයි, අර පබයයි රටට මොකක් කලත් හොදයි, මොකද උබල අර ගිරවු වගේ හැම දාම "මහින්ද හොරා, පවුල් පාලනේ......." කියනවා විතරයිනේ, ගිරවටත් කියවන්න පුළුවන් උනාට කියන දේ ගැන හිතන්න තරම් බුද්දියක් නැහැනේ, උබලගෙයි ඒ ගිරවගෙයි වෙනසක් නැහැ.

    දැන් ඔය කියපු වෙනස මේ ලැබිල තියෙන්නේ, නේද?
    මම දැන් දාපු අපේ හමුදාවේ කොල්ල පෝරකේට යවපු උගේ මහා ලොකු ආණ්ඩුව තව සුද්ද කරපන්.
    අනාතයා.............. :rofl:

    අනේ මෝඩ අනාතයෝ බයියන්ගේ ට්‍රෝල් පේජ් එකකට රැවටුන කියල මිනිහෙක් වගේ පිලිගනින් හැංගිලා ඉඳල ඇවිත් දැන් වෙන සිද්දි වලින් හෙළුව වහගන්නේ නැතුව :lol::lol::lol:

    කෝ ඉතින් දාපන්කෝ සුදෝ උඹ ඔය ඉමේජ් එක ගත්ත "UNP" පේජ් එකේ ලින්ක් එක ඇයි තටමන්නේ?:rofl:

    උඹමනේ කිව්වේ මේ ෆොටෝ හදල රටට අපහාස කරන එවුන්ට බනින්න ඕනේ කියල දාපන් ලින්ක් එක අපි බලමු කවුද මේ අපහාස කරන්නේ කියල :lol:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18256259 said:
    [CENTER

    ඒවායින් වැඩක් නැහැ, මට දුක මේ උඩින් දාපු වගේ ෆොටෝ හදපු අවජාතක %සිගේ පුතාලට මේ අතීතය මතක නැත්තේ ඇයි කියලයි.

    [/CENTER]

    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18256302 said:
    උබල මාර බුද්දීමත්නේ බන්. හැබැයි ඔය පේජ් එකේ ජනවාරි 8 ටත් කලින් ඉදන් සිරිසේනට කඩේ යන පොස්ට් තමයි දාල තියෙන්නේ. හරිම මාන්දමිකයි නේ :P:rofl:
    පවු බන් උබල,
    අව%තකයෝ :rofl:

    දාපන් පුතේ ලින්ක් එක කවුද අවජාතක %සිගේ පුතාල කියල බලාගන්න :lol:
    උඹල උඹලටම අවජාතක %සිගේ පුතාල කියල කියාගත්ත එහෙම නෙවෙයිනේ?:rofl:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    අදත් මාරු වෙලා :(
    මදැයි රටේ ප්‍රශ්නෙකින් තමන්ගේ හෙළුව වහගන්න ගියා :(
     
    අනේ මෝඩ අනාතයෝ බයියන්ගේ ට්‍රෝල් පේජ් එකකට රැවටුන කියල මිනිහෙක් වගේ පිලිගනින් හැංගිලා ඉඳල ඇවිත් දැන් වෙන සිද්දි වලින් හෙළුව වහගන්නේ නැතුව :lol::lol::lol:

    කෝ ඉතින් දාපන්කෝ සුදෝ උඹ ඔය ඉමේජ් එක ගත්ත "UNP" පේජ් එකේ ලින්ක් එක ඇයි තටමන්නේ?:rofl:

    උඹමනේ කිව්වේ මේ ෆොටෝ හදල රටට අපහාස කරන එවුන්ට බනින්න ඕනේ කියල දාපන් ලින්ක් එක අපි බලමු කවුද මේ අපහාස කරන්නේ කියල :lol:

    දාපන් පුතේ ලින්ක් එක කවුද අවජාතක %සිගේ පුතාල කියල බලාගන්න :lol:
    උඹල උඹලටම අවජාතක %සිගේ පුතාල කියල කියාගත්ත එහෙම නෙවෙයිනේ?:rofl:

    අදත් මාරු වෙලා :(
    මදැයි රටේ ප්‍රශ්නෙකින් තමන්ගේ හෙළුව වහගන්න ගියා :(

    උබල අනාතයෝ වගේ පැය 24ම මේකේ ලැග්ගට අපිට වැඩ තියෙනවා බන්. :P
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    හරි, දැන් ඔය පරණ ෆොටෝස් හොයාගන්න බැහැ එක නිසා මම පරාදයි. සතුටුද ගිරා පුටා ට? :lol:

    දැන් කියපල්ලකෝ අහපු දේට උත්තර, නිකන් මග අරින්නේ නැතුව. දැන් මේ උබල ඉල්ලපු වෙනස සැපයි ද?
    හමුදාවේ කොල්ලෝ පෝරකේට යැව්වට කටක් අරින්නේ නැති සිංහ හැම පෙරවන් ඉන්න හිවල, දීපන්කො උත්තර? :lol:

     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    කෑප්ටන් Jack Sparrow;18571807 said:
    උබල අනාතයෝ වගේ පැය 24ම මේකේ ලැග්ගට අපිට වැඩ තියෙනවා බන්. :P
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    හරි, දැන් ඔය පරණ ෆොටෝස් හොයාගන්න බැහැ එක නිසා මම පරාදයි. සතුටුද ගිරා පුටා ට? :lol:

    දැන් කියපල්ලකෝ අහපු දේට උත්තර, නිකන් මග අරින්නේ නැතුව. දැන් මේ උබල ඉල්ලපු වෙනස සැපයි ද?
    හමුදාවේ කොල්ලෝ පෝරකේට යැව්වට කටක් අරින්නේ නැති සිංහ හැම පෙරවන් ඉන්න හිවල, දීපන්කො උත්තර? :lol:


    ඉතින් කියපන් හිවලෝ උඹ කිව්වා වගේම දැන් මේ ෆොටෝ හදපු බයියෝ අවජාතක වේ#$ පුතාලද?:rofl: ඒ කියන්නේ උඹ අවජාතක වේ#$ පුතෙක් කියල උඹම පිලිගන්නවා?:rofl:

    ඇයි මේ ටොපික් මාරු කරන්නේ උඹේ ත්‍රෙඩ් එකට අදාලව කතා කරපන් අනාතයෝ :lol:

    අනේ ඔව් වැඩ තිබ්බ හැටි අපි දැක්කනේ උඹ දැන් මේ ත්‍රෙඩ් එක දැම්මට පස්සේ එළකිරි අවේම නෑ මේ අදමයි ආවේ නේද?:lol: