පිස්සුද.... Aus වගේ ඉපදුනානම් ....අවරුදු 16 ඉඳන් වගේ සැහෙන Caucasian Vaginas ටිකකට වග කියන්න තිබ්බ. ඊට අමතරව Asian , African , Lebanese, Indian Vaginas ටිකක් ට වැඩේ දෙන්න තිබ්බ.
ඊට අමතරව ඉක්මනට මට කැමති පැත්තකින් degree එක ඉවර කරලා ඉක්මනට retire වෙන්න තිබ්බ. දැන් යකෝ තියන mortgage ටික ගෙවන්නන්ම අවරුදු 60 වෙනකන් වැඩ කරන්න ඕනේ.
අනික පොඩි කාලෙම ලෝකේ වටේ trip ටිකක් දාන්න තිබ්බ.
අනික දේශපලුවොන් එක්ක මල , පාරට බැස්සම traffic මල , financial pressure මල , රජයේ වැඩක් කරගන්න ගියාම මල වගේ සැහෙන මල ප්රමාණයක් අයින් කරලා පොඩි කාලේ ඉඳන් සැපෙන් ජීවත් වෙන්න තිබ්බ.
තව කොච්චර ඕනෙද?