ඕකට උත්තරයක් පල්ලෙහා erozan ට දුන්නා.බලපංවිශ්වාස බංගයක් ගේන්නේ රජයක් ගෙදර යවන්නනේ, උන් දනන් හිටියා කොහොමත් ආණ්ඩුවට majority votes තියෙනවා කියල. 105ක් UNP ආවම ආයේ ඒකෙ පරද්දන්න බැරි බව කියන්න ඕනේ නෑනේ. කොහොමත් සුළු ජාතික පක්ෂ රනිල්ටනේ. ඒ උනාට 2018 මයිත්රී රනිල්ව පැන්නුවම ජෙප්පෝ රනිල්ව ආපහු අගමැති කරවන්න කොහොම දඟලිල්ලක් දන්ගලුවද? ඒ වෙලාවේ කෝ ඔය ආණ්ඩුව ගෙදර යන්න තිබ්බ උවමනාව?
