අනිත්වා දුවන්නේ ඇල්වතුරින්ද එතකොට .![]()
![]()

Ahh eth apachchi ge kaalemanelol පලමු වරට nemei dewani sare. 2010 th refinery eka wahuwa dollars natuwa e welawe weda kiyala pennanan crude oil nikan pichchuwa. owa eliyata awe naha e kale. mamath dana gatte lagadi.
dennek marunath ekka e kale.
ඒ වුනාට මෙහෙම තත්වයක් කවදාවත් ඈවිත් නෑලු.. කලින් ඉරාන් කාරයෝද කොහෙද ඈවිත් හෙන මේන්ටෙනන්ස් වෑඩක් කලා මතකද? අන්න ඒ වෙලාවේ තමා වෑඩ නෑවත්තුවේ කියලා ඕකේ වෑඩ කරන එවුන් කියන්නේ. එහෙම නෑතිව මෙහෙම ප්රශ්ණයක් කවදාවත් ආවේ නෑලුlol පලමු වරට nemei dewani sare. 2010 th refinery eka wahuwa dollars natuwa e welawe weda kiyala pennanan crude oil nikan pichchuwa. owa eliyata awe naha e kale. mamath dana gatte lagadi.
dennek marunath ekka e kale.
haha ehema tama kiyanne. oke back story eka mehemai. 2010 me wagema foreign reserve henata adu una. sapugaskanda hadala tiyenne iran karayoma tamai hena paranai. oke refine karanna puluwan iran wala crude oil anik ewata optimize karala naha. dollars nati nisa okata set wen nati wena crude oil wagayak genath dala hena case ekak una oya kale. ekedi tamai dennek marune aye hadanna gihin. matakada poison gas ekak leak una kiyala news walata giye. etendi refinery eka wahuwe naha kiyla apennan mun nikan crude oil gini tiyala. maruna ayage lamaitath rassa dunna okema.ඒ වුනාට මෙහෙම තත්වයක් කවදාවත් ඈවිත් නෑලු.. කලින් ඉරාන් කාරයෝද කොහෙද ඈවිත් හෙන මේන්ටෙනන්ස් වෑඩක් කලා මතකද? අන්න ඒ වෙලාවේ තමා වෑඩ නෑවත්තුවේ කියලා ඕකේ වෑඩ කරන එවුන් කියන්නේ. එහෙම නෑතිව මෙහෙම ප්රශ්ණයක් කවදාවත් ආවේ නෑලු
බත කොහොමත් ඉදෙන්න ගෑස් එපැයිඅහස අඳුරුයි, බත ඉදෙන්න හාල් නෑ, මුට්ටිය විතරක් ලිපේ, බොක යන්නෙත් නේ මාතියා.
meka da news eka?haha ehema tama kiyanne. oke back story eka mehemai. 2010 me wagema foreign reserve henata adu una. sapugaskanda hadala tiyenne iran karayoma tamai hena paranai. oke refine karanna puluwan iran wala crude oil anik ewata optimize karala naha. dollars nati nisa okata set wen nati wena crude oil wagayak genath dala hena case ekak una oya kale. ekedi tamai dennek marune aye hadanna gihin. matakada poison gas ekak leak una kiyala news walata giye. etendi refinery eka wahuwe naha kiyla apennan mun nikan crude oil gini tiyala. maruna ayage lamaitath rassa dunna okema.
ita passe tamai iran karayo awith aye haduwe.