හවස 4 ට විතර සමපෝෂ හදලා කෑවම රෑ 6/7 වගේ වෙද්දි බඩේ දැවිල්ලක් එනවනෙ. ඕගොල්ලොන්ටත් එහෙමද ?
ඔව් ටිකක් විතර එහෙමත් වෙනවා.matath ohoma ekak enawa. ugurata enawa wage danenawada?
Ow ugurata ena eka thiyenawamatath ohoma ekak enawa. ugurata enawa wage danenawada?
hi heckertmaOw ugurata ena eka thiyenawa