අහා වද බයියාකටින් කියපන්. බැරිනං පුකෙන් තමා කියන්න වෙන්නෙ @2osama වගේ. පොනිල්ස් එක්ක ඉඳලා උගේ පුක දැන් කටට වඩා ලොකුයිලු 🫢![]()
අහා වද බයියා![]()
පිහල විසික්කරන බඩු වලින් උබල වගේ ගොන්තඩි රටට බිහිවෙනවා.නිකන් මේතන අඩලා වැඩක නැහැ.
ජන්මේ වැරැද්ද ඔක තමා.
පිහල විසික්කරන බඩු වලින් උබල වගේ වද ගොන්තඩි රටට බිහිවෙනවා.නිකන් මේතන අඩලා වැඩක නැහැ.
පිහල විසික්කරන බඩු වලින් උබල වගේ වද ගොන්තඩි රටට බිහිවෙනවා.නිකන් මේතන අඩලා වැඩක නැහැ.
ජන්මේ වැරැද්ද ඔක තමා.
සමලින්ගිකයෙක් කියලා ගෙදරට කියන්න විදියක&
සමලින්ගිකයෙක් කියලා ගෙදරට කියන්න විදියක් කියහල්ලකෝ...බදින්න බදින්න කියලා කරදරේ බැදලා අසරණ කෙල්ලෙක්ව අනාත කරන්න බැහැනේ...කොහොම කියන්නද මන්දා මේක ගෙදරට අපේ පවුලත් දැහැමි පව්ලක් ඕවා කිව්වට පස්සේ ඉතින් ද=ගෙදර තියා ගන්න එකත් සුවර් නැහැ...මම මොනාද කරන්න ඕනේ?![]()
gedara kenek room ekata ena welawaka lap eke gay porn ekak play karala thiyapan.
neththan ube kollekta kiyala gedarata call karawapan ubwa badinna ona kiyala.
room eke mese uda gay magazin ekak thiyala kohehari palayan.
(hamadama puke aragaththama arshas hadenne nadda?)

ado gedarata kiyala na mama@tupac97 මූ අමු සීන් එකෙ ඉන්නෙමූ ගෙදරට කියලා ඇති

