අනිවාර්යෙන්..තමන්ගේ ගෙදර use කරන brand name දන්නේ නැති හරි,කම්මැලි කමට නොදා ඉන්න උන් ගැන මොන කතාද..ගොඩක් උන් වැඩ පෙන්වන්නේ Keyboard එකෙන් විතරයි..කතාව නම් ජාතිය ආගම ගැන...
දැනට මට හොද මුස්ලිම් එකෙක් ඇහුවා උදව් කරන්නද කියලා![]()
කවුද යකෝ ඒ
අනිවාර්යෙන්..තමන්ගේ ගෙදර use කරන brand name දන්නේ නැති හරි,කම්මැලි කමට නොදා ඉන්න උන් ගැන මොන කතාද..ගොඩක් උන් වැඩ පෙන්වන්නේ Keyboard එකෙන් විතරයි..කතාව නම් ජාතිය ආගම ගැන...
දැනට මට හොද මුස්ලිම් එකෙක් ඇහුවා උදව් කරන්නද කියලා![]()
කවුද යකෝ ඒ


නම කියන එක හොද නැහැනේ..උ ඇහුවා තබ්බියෙක් විදියට උදව් කරන්නද කියලා..වස ලැජ්ජාව බන්![]()
අනිවාර්යෙන්..තමන්ගේ ගෙදර use කරන brand name දන්නේ නැති හරි,කම්මැලි කමට නොදා ඉන්න උන් ගැන මොන කතාද..ගොඩක් උන් වැඩ පෙන්වන්නේ Keyboard එකෙන් විතරයි..කතාව නම් ජාතිය ආගම ගැන...
දැනට මට හොද මුස්ලිම් එකෙක් ඇහුවා උදව් කරන්නද කියලා![]()

Milk Powder - Pelwatte (Stock Nathi unoth Malibun)
Tea - Lipton Ceylonta
Soap - Kohomba
Shampoo - Ayush
Washing Powder - Britol (Stock nathi unoth Surf Excel)
Rice - Nipuna or Hiru
Spices - McCurrie or Ruhunu/Wijaya
Butter/Youghurt - Highland
Toothpaste - Sensodine
Noodles - Raigam Deveni Batha
Harischandra
Wijaya
Sudantha
Chandi panda, misumi, saman
Highland
Maliban
සිංහලු වෙනුවෙන් පුංචිම පුන්චි දෙයක් වත් අවසාන වශයෙන් කරන්න කැමතිද ?
පොඩි දෙයයි ඉල්ලන්නෙ.. ඔයාල ගෙදරට ගේන බඩු වල බ්රෑන්ඩ් මෙතන කොටාගෙන යන්න..
පුලුවන් නම් Brand Logo එකේ 500*600 Image එකකුත් අප් කරන් ම යන්න..
පොඩි දෙයක් ඉල්ලන්නෙ.. මේකට වත් උදව්වක් කරන්න..
ඩේට බේස් එකට දාන්න මේව එකතු කරන්නෙ...
පුලුවන් තරම් කෙනෙක් දැම්ම එකක් ආයෙ නොදාන්න උත්සහ කරන්න...
මචන් ත්රෙඩ් එක දැන් ටිකක් නැගලා යනවා නේද..![]()
අඬන්න ඕනේ කියනවනේ කිරි එරෙන්න.. උඹ අර කෙමෙන්ට් වල ටිකක් සැරට කතා කළ නිසාමද කොහෙද පොඩි ගැම්මක් ඇවිත්..