සිංහල මිල අඩු කෑම කඩවල් වල නම් දාමු ද

JAMJOOM

Well-known member
  • Apr 12, 2012
    3,092
    259
    83
    1942642762_18df3c1ecd_z.jpg
    1942642762_18df3c1ecd_z.jpg

    konda Kavum Hotel,
    bulathsinhla.

    thawa ekak thiyanawa..............
    kiyanda amthakawuna......

    moda kavum hala........
    sinhapura....
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    පෙරෙරා ඇන්ඩ් සන්ස්
    මිහිරි බත් කඩ
    නුගේගොඩ ජම්බුගස්මුල්ල බෝසෙවන කේටෙර්ස්
    මහරගම මාතර බත් කඩේ
    ඇස්වාට්ටුව ඉදිරිපිට නෙස්කැෆේ
    තුන්මුල්ලෙ ශාන්ති විහාර්
    බොරැල්ලේ සුමනසිරි බෙකෙරිය
    කොලබ පුරා පවතින නීලගිරි හෝටල්
    මහරගම පිලියන්දල පාර නල්ලවත්ත බේකෙරිය
    නුගේගොඩ සුපර් මර්කෙට් හදිය වීරසිරි හෝටලය
    බොරැල්ලෙ බවන් ( දෙමල)
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: linkinpark_lk

    linkinpark_lk

    Well-known member
  • Oct 27, 2006
    3,372
    185
    63
    38
    Dreams
    පෙරෙරා ඇන්ඩ් සන්ස්
    මිහිරි බත් කඩ
    නුගේගොඩ ජම්බුගස්මුල්ල බෝසෙවන කේටෙර්ස්
    මහරගම මාතර බත් කඩේ
    ඇස්වාට්ටුව ඉදිරිපිට නෙස්කැෆේ
    තුන්මුල්ලෙ ශාන්ති විහාර්
    බොරැල්ලේ සුමනසිරි බෙකෙරිය
    කොලබ පුරා පවතින නීලගිරි හෝටල්
    මහරගම පිලියන්දල පාර නල්ලවත්ත බේකෙරිය
    නුගේගොඩ සුපර් මර්කෙට් හදිය වීරසිරි හෝටලය
    බොරැල්ලෙ බවන් ( දෙමල)

    BORELLE BAWAN=AARIYA BAWAN?
    EKE KAAWA NAM PATTAI
    GAANATH SHAPE
    :yes:
    NON-HALAAL

    REP++
     
    • Like
    Reactions: maxboysl

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    අදුරගන්න හොද විදියක් තමයි. ගොඩක් වෙලාවට සින්හල කඩවල බුදුසරනයි කියලා ගහල තියනවා, කතෝලික නම් ජේසුතුමාගේ හරි මරියා තුමියගේ පොටො1
    හරි පිලිමයක් තියනවා. දෙමල කඩ නම් ගොඩක් වෙලාවට දේවරූප තමයි ගහලා තියෙන්නේ.
     

    linkinpark_lk

    Well-known member
  • Oct 27, 2006
    3,372
    185
    63
    38
    Dreams
    අදුරගන්න හොද විදියක් තමයි. ගොඩක් වෙලාවට සින්හල කඩවල බුදුසරනයි කියලා ගහල තියනවා, කතෝලික නම් ජේසුතුමාගේ හරි මරියා තුමියගේ පොටො1
    හරි පිලිමයක් තියනවා. දෙමල කඩ නම් ගොඩක් වෙලාවට දේවරූප තමයි ගහලා තියෙන්නේ.

    muslim nam halaal kiyala nee?:D:D
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    Steam Boat eka thama ekama kade sinhala kiala kianna puluwan.. anith Sinhala kada wedakma nehe Mathara bath kade hera.. Muslim ayage shops walatath hodata kanna puluwan Buriyani ewage thama..
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    මචන් කිසිම MD කෑමක් ගන්න එපා. රත්මලානේ MD කොම්පැනිය දැන් අයිති හම්බයෙකුට මම ලඟදි දවසක ගියා ඒක මාර අපිරිසිදුයි

    Diabetic_Apricot_jam_330g.jpg
     

    linkinpark_lk

    Well-known member
  • Oct 27, 2006
    3,372
    185
    63
    38
    Dreams
    මචන් කිසිම MD කෑමක් ගන්න එපා. රත්මලානේ MD කොම්පැනිය දැන් අයිති හම්බයෙකුට මම ලඟදි දවසක ගියා ඒක මාර අපිරිසිදුයි

    Diabetic_Apricot_jam_330g.jpg

    MD eke kohomath chemical rahai ban
    machn KVC eka gana dan nadda?:):)