Miller's planet එකේ gravity එක earth එකට වඩා වැඩියි ද ? 150%ක්ද කොහෙද වැඩියි නේද ? එහෙ පැය එකක් කියන්නෙ පෘථිවියේ දවස් 7ක්.
Dan uba Miller's planet ekak thiyennda puluwan kiyka hitanne nadda??
Eka nevei api monwa hituwath christopher nolan ova karala thiyenne nikan nevei ne hondata research karala sciecne base karakane ekane neil degrasse tyson movie eka rate karanda kiwama 10/9 deela rate kare
Api kohomda intersteller movie eka 10/0 kiyla rate karanne?? Kauda api mun kiyana dewal piliganne nathuwa innda.
Logic ekakdi neil degrasse tyson kiyapu deyak quote karama eka waradi kiyanwanm ethin neil degrasse tyson waradi pora mokuth danne ne kiwa wage thama,
ඉතින් යකෝ ඒක තමයි මම කිව්වේ එහෙ නිදා ගන්න එකෙක් අවුරුදු සිය ගානක් නිදි මෙහෙ ඉදන් observe කරාම..
ඌට එක දැනෙන්නේ නෑ කියන්නේ මෙහෙ ඉදන් observe කරන එකාට slowmotion අරුව observe වෙන්නේ.
Mu nam real modayek ,muge oluwata time dilation kiyana eka handle karannda be, ehe 60 nida gannwalu, modeyek mu relative kiyana see threrenne ne, ehe life normal vidiha kohomda mehata danne kiyanne ehe slow motion wennt ne, ehama Aurudu 100 nida gannwada gono??? Ehe life normal, meheth normal time dilation ekak wenne gono
Gona me example eka ganing Miller's planet ekama a wage movie ekak muta kohomth therenne ne,
Miller's planet one hour = Earth 7 years
Arun set eka Miller's planet eke stuck wenwa gono
Etakota unta Miller's planet 3 hours yanwa.
Ethakota gon modayo earth eke 21 years passed wela therunda gon buruwo????
(Muta dan oka hithanakota muge mole madi ei capacity manine ethin ohe dodawanwa eta passe gahak bada gannwa )
Balapiya movie eka oluwak thiyawanm.
Nattanm gahak bada ganing "gas kaper"
------
Post added on May 11, 2023 at 1:58 PM