සින්හලුන්ගෙන් උපදෙසක් ඕනේ....

Happyboy

Member
Oct 29, 2018
197
9
0
මචං උඹට DEPRESSION. වහාම කවින්සලින් පලයන්. නැත්නම් සුමිත්‍රයෝ වලට කෝල් එකක් දීපන්.
 

Mr UNKNOWN

Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,863
    31,101
    113
    thanks.
    එත් බන් මනුස්සයෙක් මැරෙන්න ඕනේ කියන්නේ මැරෙන්න ඕන නිසා..
    දෙන්න්ක්ගේ ප්‍රශ්න compare කරලා තීරණය කරන්න බෑ කවුද මැරෙන්න ඕනේ , කවුද ජිවත් වෙන්න ඕනේ කියල...
    උබට මට වඩා ප්‍රශ්න ඇති එත් උබට ඒවා දරාගන්න පුලුවන් ශක්තියත් තියනව...
    degree තියනවද , o/l fail ද කියන එක බලපාන්නේ නෑ බන්...
    බාහිර සාදක කිසිම දෙයක් බලපාන්නේ නෑ..
    බලපාන හැමදේම තියන්නේ තමාගේ හිත ඇතුලේ, brain chemistry එකේ...

    මෙහෙමයි මචෝ depression වලට බෙහෙත් අරන් හොදකරගනිං කියනවා ඇරෙන්න ඒ ලෙඩේ ගැන කියන්න තරං දැනුමක් මට නෑ ඒත් මෙහෙම හිතපන් උබට මොකා නැතත් අම්මා තාත්තා ඉන්නවනෙ ඒ මිනිස්සු පොඩි කාලෙ ඉදන් කරදඩු උස් මහත් වෙනකං උබව හදන්න ඇත්තෙ කොච්චර බලාපොරොත්තු හිතේ තියාගෙනද ඒ බලාපොරොත්තු ඉටු කරන්න උබට පුලුවන් වීම හෝ බැරිවීම පැත්තක තියහන්කො ඒත් එච්චර දුක් විදලා උබව හදපු මිනිස්සුන්ට බැරි කාලයක් එනවා තමන්ගෙ දරුවෙක් ඇරෙන්න වෙන බල්ලෙක්වත් ඒ මිනිස්සුන්ට සලකන්නෑ උබට ලොකු දේවල් කරන්න බැරි උනත් අඩුම ගානෙ ඒ මිනිස්සුන්ට අන්තිම වෙලාවෙ එයාලා ගාව ඉදලා වතුර උගුරක් හරි පොවන එක මනුස්සයෙක් විදිහට උබේ යුතුකමක් මැරෙනවනං ඒ මිනිස්සුන්ට යුතුකම් ටික කරලා ඒ මිනිස්සු නැති දවසක මැරියං
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මෙහෙමයි මචෝ depression වලට බෙහෙත් අරන් හොදකරගනිං කියනවා ඇරෙන්න ඒ ලෙඩේ ගැන කියන්න තරං දැනුමක් මට නෑ ඒත් මෙහෙම හිතපන් උබට මොකා නැතත් අම්මා තාත්තා ඉන්නවනෙ ඒ මිනිස්සු පොඩි කාලෙ ඉදන් කරදඩු උස් මහත් වෙනකං උබව හදන්න ඇත්තෙ කොච්චර බලාපොරොත්තු හිතේ තියාගෙනද ඒ බලාපොරොත්තු ඉටු කරන්න උබට පුලුවන් වීම හෝ බැරිවීම පැත්තක තියහන්කො ඒත් එච්චර දුක් විදලා උබව හදපු මිනිස්සුන්ට බැරි කාලයක් එනවා තමන්ගෙ දරුවෙක් ඇරෙන්න වෙන බල්ලෙක්වත් ඒ මිනිස්සුන්ට සලකන්නෑ උබට ලොකු දේවල් කරන්න බැරි උනත් අඩුම ගානෙ ඒ මිනිස්සුන්ට අන්තිම වෙලාවෙ එයාලා ගාව ඉදලා වතුර උගුරක් හරි පොවන එක මනුස්සයෙක් විදිහට උබේ යුතුකමක් මැරෙනවනං ඒ මිනිස්සුන්ට යුතුකම් ටික කරලා ඒ මිනිස්සු නැති දවසක මැරියං

    මම අවුරුදු 18 වගේ ඉදල anti depressant බොනවා බන්,,,
    දැන් මට 24, 25 වෙන්න ලගයි..
    depression කියනේ තාම තේරුම් ගන්න පුළුවන් තත්වයක් නෙමෙයි බන් විද්‍යාවට..
    ගෙදර මිනිස්සු නිසා තමයි බන් මෙච්චර කල් ට්‍රයි කරේ...
     

    Heisenberg

    Well-known member
  • Jan 23, 2014
    2,080
    727
    113
    Albuquerque, New Mexico.
    මම අවුරුදු 18 වගේ ඉදල anti depressant බොනවා බන්,,,
    දැන් මට 24, 25 වෙන්න ලගයි..
    depression කියනේ තාම තේරුම් ගන්න පුළුවන් තත්වයක් නෙමෙයි බන් විද්‍යාවට..
    ගෙදර මිනිස්සු නිසා තමයි බන් මෙච්චර කල් ට්‍රයි කරේ...

    ammai thathai wenuwen iwasala idapan ban.ee minissu paw.ee minissu mee loken giya dawasata ubata ona deyak karapan ban.kawruwath ubawa nawaththanne naa
     
    • Like
    Reactions: KasunKDP

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,863
    31,101
    113
    මම අවුරුදු 18 වගේ ඉදල anti depressant බොනවා බන්,,,
    දැන් මට 24, 25 වෙන්න ලගයි..
    depression කියනේ තාම තේරුම් ගන්න පුළුවන් තත්වයක් නෙමෙයි බන් විද්‍යාවට..
    ගෙදර මිනිස්සු නිසා තමයි බන් මෙච්චර කල් ට්‍රයි කරේ...

    ඒ මිනිස්සු ජීවත් වෙලා ඉන්නකං හිටු කොහොමහරි :angry::angry: ඊටපස්සෙ මැරෙනවනං මැරියං...අනික උබ හොද දැනුමක් තියන එල කොල්ලෙක් කියලා පේනවා මේකෙ දාන රිප්ලයි වලින් අනික උබට දෙයක් තේරුම් ගන්න පුලුවන් මොලයක් + PC එකක් + ඉන්ටර්නෙට් කනෙක්ෂන් එකක් තියනවා මිනිස්සු එක්ක වැඩකරන එක අවුල් වගේනං online වැඩ කරහන් fiverr වගේ grapic සෙට් වෙන්නැත්තං web content writing,copy writing වගේ දේවල් කරපන් පුරුදු උනාම අමාරු නෑ බං කාලයක් කරන් යද්දී ලොවෙත් අඩුම 50000ක් වත් හොයන්න පුලුවන් ඊටපස්සෙ ප්‍රපෝසල් එකකින් හරි අහිංසක කෙල්ලෙක් හොයාගෙන බැදපන් බැදලා දෙමව්පියන්ටත් සලකගෙන ජීවත් වෙයන් good luck
     
    • Like
    Reactions: KasunKDP

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    ඒ මිනිස්සු ජීවත් වෙලා ඉන්නකං හිටු කොහොමහරි :angry::angry: ඊටපස්සෙ මැරෙනවනං මැරියං...අනික උබ හොද දැනුමක් තියන එල කොල්ලෙක් කියලා පේනවා මේකෙ දාන රිප්ලයි වලින් අනික උබට දෙයක් තේරුම් ගන්න පුලුවන් මොලයක් + PC එකක් + ඉන්ටර්නෙට් කනෙක්ෂන් එකක් තියනවා මිනිස්සු එක්ක වැඩකරන එක අවුල් වගේනං online වැඩ කරහන් fiverr වගේ grapic සෙට් වෙන්නැත්තං web content writing,copy writing වගේ දේවල් කරපන් පුරුදු උනාම අමාරු නෑ බං කාලයක් කරන් යද්දී ලොවෙත් අඩුම 50000ක් වත් හොයන්න පුලුවන් ඊටපස්සෙ ප්‍රපෝසල් එකකින් හරි අහිංසක කෙල්ලෙක් හොයාගෙන බැදපන් බැදලා දෙමව්පියන්ටත් සලකගෙන ජීවත් වෙයන් good luck

    :(
     

    Aruna119

    Well-known member
  • Jul 7, 2014
    9,544
    2,581
    113
    85
    පලංචියේ............................
    thanks.
    එත් බන් මනුස්සයෙක් මැරෙන්න ඕනේ කියන්නේ මැරෙන්න ඕන නිසා..
    දෙන්න්ක්ගේ ප්‍රශ්න compare කරලා තීරණය කරන්න බෑ කවුද මැරෙන්න ඕනේ , කවුද ජිවත් වෙන්න ඕනේ කියල...
    උබට මට වඩා ප්‍රශ්න ඇති එත් උබට ඒවා දරාගන්න පුලුවන් ශක්තියත් තියනව...
    degree තියනවද , o/l fail ද කියන එක බලපාන්නේ නෑ බන්...
    බාහිර සාදක කිසිම දෙයක් බලපාන්නේ නෑ..
    බලපාන හැමදේම තියන්නේ තමාගේ හිත ඇතුලේ, brain chemistry එකේ...


    :love::love:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මන්නන් කවද හරි මැරෙනවනන් මැරෙන්නේ head shot එකක් තියාගෙන

    එක වරදින්න චාන්ස් එකක් තියනව බන්...:sorry:
    කෝච්චියට බෙල්ල තියන එක තමා sure ම
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    ඔව් එකත් ඇත්ත..

    එක කරන්න නම් අලුතෙන් වල්ලපු මිනියක් උස්සන්න වෙනව..

    ඒත් හරියන්නෑ බං මරණ පරීක්ශණේදි පෙනහලු වල තියෙන්නෙ මොනාද බලල පිච්චිලා මලාද මරල පිච්චුවද කියල හෙව්වෑකි :( පිච්චිලා මලා නං හුස්ම ගනිද්දි දුම පෙනහලු වලට යනවනෙ ලේසියෙන්ම ඒ වගේ ඒව අහුවෙනව :sorry:
     

    Depression

    Well-known member
  • Aug 16, 2018
    2,050
    228
    63
    thanks.
    එත් බන් මනුස්සයෙක් මැරෙන්න ඕනේ කියන්නේ මැරෙන්න ඕන නිසා..
    දෙන්න්ක්ගේ ප්‍රශ්න compare කරලා තීරණය කරන්න බෑ කවුද මැරෙන්න ඕනේ , කවුද ජිවත් වෙන්න ඕනේ කියල...
    උබට මට වඩා ප්‍රශ්න ඇති එත් උබට ඒවා දරාගන්න පුලුවන් ශක්තියත් තියනව...
    degree තියනවද , o/l fail ද කියන එක බලපාන්නේ නෑ බන්...
    බාහිර සාදක කිසිම දෙයක් බලපාන්නේ නෑ..
    බලපාන හැමදේම තියන්නේ තමාගේ හිත ඇතුලේ, brain chemistry එකේ...

    ma nigg :love: