thanks.
එත් බන් මනුස්සයෙක් මැරෙන්න ඕනේ කියන්නේ මැරෙන්න ඕන නිසා..
දෙන්න්ක්ගේ ප්රශ්න compare කරලා තීරණය කරන්න බෑ කවුද මැරෙන්න ඕනේ , කවුද ජිවත් වෙන්න ඕනේ කියල...
උබට මට වඩා ප්රශ්න ඇති එත් උබට ඒවා දරාගන්න පුලුවන් ශක්තියත් තියනව...
degree තියනවද , o/l fail ද කියන එක බලපාන්නේ නෑ බන්...
බාහිර සාදක කිසිම දෙයක් බලපාන්නේ නෑ..
බලපාන හැමදේම තියන්නේ තමාගේ හිත ඇතුලේ, brain chemistry එකේ...
මෙහෙමයි මචෝ depression වලට බෙහෙත් අරන් හොදකරගනිං කියනවා ඇරෙන්න ඒ ලෙඩේ ගැන කියන්න තරං දැනුමක් මට නෑ ඒත් මෙහෙම හිතපන් උබට මොකා නැතත් අම්මා තාත්තා ඉන්නවනෙ ඒ මිනිස්සු පොඩි කාලෙ ඉදන් කරදඩු උස් මහත් වෙනකං උබව හදන්න ඇත්තෙ කොච්චර බලාපොරොත්තු හිතේ තියාගෙනද ඒ බලාපොරොත්තු ඉටු කරන්න උබට පුලුවන් වීම හෝ බැරිවීම පැත්තක තියහන්කො ඒත් එච්චර දුක් විදලා උබව හදපු මිනිස්සුන්ට බැරි කාලයක් එනවා තමන්ගෙ දරුවෙක් ඇරෙන්න වෙන බල්ලෙක්වත් ඒ මිනිස්සුන්ට සලකන්නෑ උබට ලොකු දේවල් කරන්න බැරි උනත් අඩුම ගානෙ ඒ මිනිස්සුන්ට අන්තිම වෙලාවෙ එයාලා ගාව ඉදලා වතුර උගුරක් හරි පොවන එක මනුස්සයෙක් විදිහට උබේ යුතුකමක් මැරෙනවනං ඒ මිනිස්සුන්ට යුතුකම් ටික කරලා ඒ මිනිස්සු නැති දවසක මැරියං
මම අවුරුදු 18 වගේ ඉදල anti depressant බොනවා බන්,,,
දැන් මට 24, 25 වෙන්න ලගයි..
depression කියනේ තාම තේරුම් ගන්න පුළුවන් තත්වයක් නෙමෙයි බන් විද්යාවට..
ගෙදර මිනිස්සු නිසා තමයි බන් මෙච්චර කල් ට්රයි කරේ...
මම අවුරුදු 18 වගේ ඉදල anti depressant බොනවා බන්,,,
දැන් මට 24, 25 වෙන්න ලගයි..
depression කියනේ තාම තේරුම් ගන්න පුළුවන් තත්වයක් නෙමෙයි බන් විද්යාවට..
ගෙදර මිනිස්සු නිසා තමයි බන් මෙච්චර කල් ට්රයි කරේ...

ඊටපස්සෙ මැරෙනවනං මැරියං...අනික උබ හොද දැනුමක් තියන එල කොල්ලෙක් කියලා පේනවා මේකෙ දාන රිප්ලයි වලින් අනික උබට දෙයක් තේරුම් ගන්න පුලුවන් මොලයක් + PC එකක් + ඉන්ටර්නෙට් කනෙක්ෂන් එකක් තියනවා මිනිස්සු එක්ක වැඩකරන එක අවුල් වගේනං online වැඩ කරහන් fiverr වගේ grapic සෙට් වෙන්නැත්තං web content writing,copy writing වගේ දේවල් කරපන් පුරුදු උනාම අමාරු නෑ බං කාලයක් කරන් යද්දී ලොවෙත් අඩුම 50000ක් වත් හොයන්න පුලුවන් ඊටපස්සෙ ප්රපෝසල් එකකින් හරි අහිංසක කෙල්ලෙක් හොයාගෙන බැදපන් බැදලා දෙමව්පියන්ටත් සලකගෙන ජීවත් වෙයන් good luckඒ මිනිස්සු ජීවත් වෙලා ඉන්නකං හිටු කොහොමහරිඊටපස්සෙ මැරෙනවනං මැරියං...අනික උබ හොද දැනුමක් තියන එල කොල්ලෙක් කියලා පේනවා මේකෙ දාන රිප්ලයි වලින් අනික උබට දෙයක් තේරුම් ගන්න පුලුවන් මොලයක් + PC එකක් + ඉන්ටර්නෙට් කනෙක්ෂන් එකක් තියනවා මිනිස්සු එක්ක වැඩකරන එක අවුල් වගේනං online වැඩ කරහන් fiverr වගේ grapic සෙට් වෙන්නැත්තං web content writing,copy writing වගේ දේවල් කරපන් පුරුදු උනාම අමාරු නෑ බං කාලයක් කරන් යද්දී ලොවෙත් අඩුම 50000ක් වත් හොයන්න පුලුවන් ඊටපස්සෙ ප්රපෝසල් එකකින් හරි අහිංසක කෙල්ලෙක් හොයාගෙන බැදපන් බැදලා දෙමව්පියන්ටත් සලකගෙන ජීවත් වෙයන් good luck

thanks.
එත් බන් මනුස්සයෙක් මැරෙන්න ඕනේ කියන්නේ මැරෙන්න ඕන නිසා..
දෙන්න්ක්ගේ ප්රශ්න compare කරලා තීරණය කරන්න බෑ කවුද මැරෙන්න ඕනේ , කවුද ජිවත් වෙන්න ඕනේ කියල...
උබට මට වඩා ප්රශ්න ඇති එත් උබට ඒවා දරාගන්න පුලුවන් ශක්තියත් තියනව...
degree තියනවද , o/l fail ද කියන එක බලපාන්නේ නෑ බන්...
බාහිර සාදක කිසිම දෙයක් බලපාන්නේ නෑ..
බලපාන හැමදේම තියන්නේ තමාගේ හිත ඇතුලේ, brain chemistry එකේ...


මන්නන් කවද හරි මැරෙනවනන් මැරෙන්නේ head shot එකක් තියාගෙන

එක වරදින්න චාන්ස් එකක් තියනව බන්...
කෝච්චියට බෙල්ල තියන එක තමා sure ම

සිරාවට ?
සිරාවට ?

Ow bn.
Gunshot eka hariyata wadune nattan uba coma ekakata yai.![]()

ඔව් එකත් ඇත්ත..
එක කරන්න නම් අලුතෙන් වල්ලපු මිනියක් උස්සන්න වෙනව..
පිච්චිලා මලා නං හුස්ම ගනිද්දි දුම පෙනහලු වලට යනවනෙ ලේසියෙන්ම ඒ වගේ ඒව අහුවෙනව 
thanks.
එත් බන් මනුස්සයෙක් මැරෙන්න ඕනේ කියන්නේ මැරෙන්න ඕන නිසා..
දෙන්න්ක්ගේ ප්රශ්න compare කරලා තීරණය කරන්න බෑ කවුද මැරෙන්න ඕනේ , කවුද ජිවත් වෙන්න ඕනේ කියල...
උබට මට වඩා ප්රශ්න ඇති එත් උබට ඒවා දරාගන්න පුලුවන් ශක්තියත් තියනව...
degree තියනවද , o/l fail ද කියන එක බලපාන්නේ නෑ බන්...
බාහිර සාදක කිසිම දෙයක් බලපාන්නේ නෑ..
බලපාන හැමදේම තියන්නේ තමාගේ හිත ඇතුලේ, brain chemistry එකේ...

සොහොන;25392929 said:ඔයා එන්න එරොසන් මගෙ ගෙදර
mama mokatada