143 , cutoff 134 mathaka widiyata '02
kara kiyala melow wedak une ne , school maru kareth ne, ganak hambuneth ne
kara kiyala melow wedak une ne , school maru kareth ne, ganak hambuneth ne
ubata thama 18k ne neda puthe... duwapiya me forum eken167(Cutoff-159)-2016
ඔව් ඔව් Gen Z තමා
me too, 2017ubata thama 18k ne neda puthe... duwapiya me forum eken
me too, 2017
18 පැන්න විතරයි මාමෙubata thama 18k ne neda puthe... duwapiya me forum eken

ha ha man dannwa wayasa . same126 cutoff eka 132n thibbe....
Den api wayasai mithureha ha man dannwa wayasa . same