145 :rolleyes:
Bimmer Well-known member Dec 27, 2023 2,191 3,154 113 Today at 9:50 AM #122 169 (2001) Thawa eka lakunak awnam Royal eke @IndrajithGamage ge batch ekata set wenne
unicornx Well-known member Aug 11, 2007 7,854 1,266 113 Mars Today at 9:50 AM #123 143 Pass mark eka 144 (Year 2000)
clumsyhulk Well-known member Sep 20, 2024 8,383 12,941 113 🌎 Today at 10:03 AM #126 clumsyhulk said: 168 Click to expand...
AhhhCapaCapa Well-known member Oct 16, 2022 3,048 3,922 113 ඇඩ්රස් නෑ Today at 10:14 AM #127 පහ අසමත්
dummy407 Well-known member Oct 26, 2020 327 455 63 Today at 10:27 AM #128 Pass mark ekata wada 22k thibuna. Thattha mountain bike ekak aran dunna.
P PolHora Well-known member Apr 18, 2025 619 464 63 Today at 10:52 AM #130 192 island rank , cant say year,
waca Well-known member Nov 13, 2006 3,767 2,241 113 Nugegoda Today at 11:01 AM #131 148 from a cutoff mark of 143.
Ashan052 Well-known member Dec 31, 2010 31,824 21,144 113 adala nene Today at 11:36 AM #134 Bimmer said: 169 (2001) Thawa eka lakunak awnam Royal eke @IndrajithGamage ge batch ekata set wenne Click to expand... yanna beri eke waduwa da gaththe
Bimmer said: 169 (2001) Thawa eka lakunak awnam Royal eke @IndrajithGamage ge batch ekata set wenne Click to expand... yanna beri eke waduwa da gaththe
GeeBeePee Well-known member May 27, 2025 1,611 2,515 113 Today at 12:01 PM #136 Bimmer said: 169 (2001) Thawa eka lakunak awnam Royal eke @IndrajithGamage ge batch ekata set wenne Click to expand... uba 91 da? 132n pass mark eka 172n neweda royal gaththe?
Bimmer said: 169 (2001) Thawa eka lakunak awnam Royal eke @IndrajithGamage ge batch ekata set wenne Click to expand... uba 91 da? 132n pass mark eka 172n neweda royal gaththe?
MihiCherub Well-known member Sep 14, 2009 18,982 1 9,801 113 Gampaha Today at 12:04 PM #137 168 cutoff 143
Absolute Zero Well-known member Mar 31, 2015 13,433 1 17,200 113 −273.15°C Today at 12:14 PM #139 153 Cut-off 150
signshop Well-known member May 30, 2011 12,267 9,112 113 Dubai Today at 12:31 PM #140 අඩෝ මේකෙ ඉන්න එව්න් හොඳයිනේ. මම 86 ක් මතක හැටියට. හැබැයි ශිෂ්යත්වේ එහෙම උනාට OL ගොඩ.