Umbata geta wada watina assets thiyanawane.. normal minissunta ge thama lokuma assets eka..Ado matanan oya wage ekak handle karanna be ban.gedarata duwullak awath mala paninawa
Umbata geta wada watina assets thiyanawane.. normal minissunta ge thama lokuma assets eka..Ado matanan oya wage ekak handle karanna be ban.gedarata duwullak awath mala paninawa
Ado kohoma daragannawada manda ban.mata nan hitagananwath beUmbata geta wada watina assets thiyanawane.. normal minissunta ge thama lokuma assets eka..
hhousing loan නම් insurance වලින් කවර් කරගන්න කියල බොල් ණය කරල දාන්න ඕනෙ. bank වලට පාඩුවක් වෙන්නෙ නෑ.ලෝන් වලින් දුවපු උන්ට සහන කාල දෙන්න වෙනවා. සමහර උන්ගෙ ගෙවල් මචන් හදන්න තියා ආයි ඒ ඉඩමට යන්න බෑ. දැක්කාම පිස්සු හැදෙනවා බන්.
Yako bana ahuwata umbala meterials walata bandila wadi..Ado kohoma daragannawada manda ban.mata nan hitagananwath be
Meka tamai may welawe hatiyata hodama strategy eka. 100 % k tibba widihatama hamadema fullfill karanna bane may wage economy ekakata.Idamak hari flat ekak gahala gov eken bedala dei idam gewal pitin giya unta..
Loss nan ok.eth gewak pitin giyama be ban.higanek wage wenawaneYako bana ahuwata umbala meterials walata bandila wadi..
Mata oyata wada godak loku loss wela thiyanawa, ithin dan owa nam ganak wath na..
Adalawenne aye thamanta rebuild wenna salli or hoyanna kramayak thiyenawada nadda kiyana ekai..