සීරියස් ලොකු අවුලක්.. මට උපදෙසක් දෙන්න...

silentsahan

Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    මචන් ms , කුම කියල තියෙනවා මමත් කියන්න ආව දේවල් ගොඩක්..
    ඒ නිසා මගේ පුද්ගලික අද්දැකීම් ටික විතරක් කියන්නම්..
    මන් ජීවිතේටම වඩා ආදරේ කරපු කෙනා මට නැති උනෙත් ඔය දේවල්
    නිසා බන්, එයට ඕන උනේ accountant කෙනෙක් වෙන්න මව දල
    ගිහින්..මම කොච්චර මගේ ලග ඉන්න කිව්වත් එය අවේ නැහැ බන්.
    මට තිබ්බ ප්‍රශ්න එක්ක ඒ වෙද්දී මම එය නැතුව එක තත්පරයක් වත්
    ඉන්න බැරි මට්ටමට එයට ලං වෙලා හිටියේ..ඇත්තටම මට එය අම්ම
    වෙලයි හිටියේ..එත් ඒ කිසිම දෙකට බැරි උන එයාව මගේ ලගින් තියාගන්න.
    අන්තිමට මව තනි උන මව නැත්තට නැති උන..තව ගොඩක් ඒවා උන..
    පස්සේ මම බැන්ද වෙන කෙනෙක්ව මට ගොඩක් ලං වෙන්න හදපු ඒ කාලේදී..
    හිතුවේ එයාවත් මේ විකාර දේවල් පස්සේ යන්නේ නැහැ කියල පිස්සෙක් වගේ...
    මුලදීම උන පොරොන්දුවක් එක .. මගේ wife
    උන කෙනාගේ මාසෙක අදායම ඉලක්කම් 7යි..ඒ නිසයි එහෙම දෙයක් අපි
    දෙන්නම තීරණය කරේ, මට ඕනේ උනේ එයාව ගෙදර තියාගෙන මගේ
    අදායමෙන්
    විතරක් ජීවිතේ ගෙනියන්න..එහෙම ටික කාලයක් ගෙවෙද්දී ආයෙම සල්ලි පස්සේ යන
    එකේ සීමාවක් නැති උන, පස්සේ උන ගැටුම් වලට බේරෙන්න බොරුවට
    කියනවා "අම්මට සලකන්න ඕනෙලු.."
    මම හොදටම දන්නවා එහෙම අවශ්‍ය තාවයක් තිබ්බේ නැහැ සල්ලි වලින්
    අයියයි අක්කයි දෙන්නම ඉන්න නිසා අපිටත් වඩා එයාලට අදායම්
    තිබ්බ..

    අන්තිමට මහා අවුලක් වෙන මට්ටමට අව..අන්තිමට මට මගේ දේවල් වත්
    කරගන්න බැරි උන, පස්සේ මම එයට එයාගේ ගමන යන්න දුන්න..මම
    නැවතුන, නැවතුන විතරක් නෙවේ හැරිලා බලද්දී පස්සට ගිහින් ආයේ එන්නම
    බැරි වෙන්න සමහර තැන වලින්..

    එහෙම ඉද්දි මට ආයෙම ලං උනේ ඉන්දියන් ගැණු ළමයෙක්, කලින් විදිහටම
    ඒ දේවලුත් සිද්ද උන, මට වඩා එයට අදායම් තියෙනවා, එත් මට වඩා තව තව
    හොයන්න පිස්සුව එයටත් තිබ්බ, අද එයත් මන් ලග නැහැ, මන් තනි වෙලා..
    කව්රුත් නැහැ මන් ලග ..හැමදේම තියෙන මුකුත් නැති මිනිහෙක් මන් අද..
    මේ ගැණු කියන උන් සල්ලි, තත්වය, බලය පස්සෙම යන අය .
    තේරෙන්නේ නැහැ සල්ලි පිටිපස්සේ තියෙන්නේ දාඩියයි, කදුලුයි කියල..:dull:
     
    Last edited:

    Mr:Virus

    Well-known member
  • May 24, 2011
    5,897
    1,237
    113
    Colombo
    මචන් ඔතන උබල දෙන්නම ආදරේ කරනවා. හැබැයි දෙදෙනේක් විදියට. එක්කෙනෙක් විදියට දෙන්නම ආදරේ කරනවනම් කවදාවත් කෙල්ල උබෙන් සල්ලි ගන්නෙ නෑ. මොන සමාජ මට්ටමක හැදුනත් ආදරේ කරද්දි හැමෝම තවකෙනෙකුගෙ දුක වේදනාව හැමදේම දැනෙනවා. අනෙක් කෙනාට වැඩිපුර දීල තමන් අඩුවෙන් ලබන්නයි ඇත්තටම ආදරේ කරන අය හිතන්නෙ. ඒ වගේම තමයි තමන්ට වැඩිපුර දෙයක් තියෙනවනම් අනිවා ඒක තමන්ගෙ කෙල්ලට හරි කොල්ලට හරි දෙන්නමයි හිතෙන්නෙ. කවදාවත් එයාගෙන් ගන්න හිතන්නෑ. ඔය කියන විදියට උබල දෙන්න බැන්දොත් අද වගේ නෙවෙයි මචන්. පවුල් ජීවිතේනම් ගොඩක් අවුල් වෙයි. මම‍ එහෙම නොවේවා කියල ප්‍රාර්ථනා කරනවා. ඒත් යතාර්ථයට මූනදෙන්නම වෙනවා. කෙල්ලට තේරුම් කරල දීපන්. තේරුම් ගත්තෙ නැත්නම් උබ තේරුම් ගනින්. මේක කරනවද නැද්ද කියනඑක. තනිවෙන්න දුක්වෙන්න උබ වටේ ඉන්න දෙමව්පියන් සහෝදරයින්ට දුක්වෙන් දුක් විදින්න තීරන ගන්නෙපා. දෙමාපියන්න සලකන කෙල්ලෙක්ව බැදපන්. කවදාවත් වරදින්නෑ.
     

    sam@

    Well-known member
  • Apr 17, 2007
    4,087
    496
    83
    39
    Jem city
    මචන් ms , කුම කියල තියෙනවා මමත් කියන්න ආව දේවල් ගොඩක්..
    ඒ නිසා මගේ පුද්ගලික අද්දැකීම් ටික විතරක් කියන්නම්..
    මන් ජීවිතේටම වඩා ආදරේ කරපු කෙනා මට නැති උනෙත් ඔය දේවල්
    නිසා බන්, එයට ඕන උනේ accountant කෙනෙක් වෙන්න මව දල
    ගිහින්..මම කොච්චර මගේ ලග ඉන්න කිව්වත් එය අවේ නැහැ බන්.
    මට තිබ්බ ප්‍රශ්න එක්ක ඒ වෙද්දී මම එය නැතුව එක තත්පරයක් වත්
    ඉන්න බැරි මට්ටමට එයට ලං වෙලා හිටියේ..ඇත්තටම මට එය අම්ම
    වෙලයි හිටියේ..එත් ඒ කිසිම දෙකට බැරි උන එයාව මගේ ලගින් තියාගන්න.
    අන්තිමට මව තනි උන මව නැත්තට නැති උන..තව ගොඩක් ඒවා උන..
    පස්සේ මම බැන්ද වෙන කෙනෙක්ව මට ගොඩක් ලං වෙන්න හදපු ඒ කාලේදී..
    හිතුවේ එයාවත් මේ විකාර දේවල් පස්සේ යන්නේ නැහැ කියල පිස්සෙක් වගේ...
    මුලදීම උන පොරොන්දුවක් එක .. මගේ wife
    උන කෙනාගේ මාසෙක අදායම ඉලක්කම් 7යි..ඒ නිසයි එහෙම දෙයක් අපි
    දෙන්නම තීරණය කරේ, මට ඕනේ උනේ එයාව ගෙදර තියාගෙන මගේ
    අදායමෙන්
    විතරක් ජීවිතේ ගෙනියන්න..එහෙම ටික කාලයක් ගෙවෙද්දී ආයෙම සල්ලි පස්සේ යන
    එකේ සීමාවක් නැති උන, පස්සේ උන ගැටුම් වලට බේරෙන්න බොරුවට
    කියනවා "අම්මට සලකන්න ඕනෙලු.."
    මම හොදටම දන්නවා එහෙම අවශ්‍ය තාවයක් තිබ්බේ නැහැ සල්ලි වලින්
    අයියයි අක්කයි දෙන්නම ඉන්න නිසා අපිටත් වඩා එයාලට අදායම්
    තිබ්බ..

    අන්තිමට මහා අවුලක් වෙන මට්ටමට අව..අන්තිමට මට මගේ දේවල් වත්
    කරගන්න බැරි උන, පස්සේ මම එයට එයාගේ ගමන යන්න දුන්න..මම
    නැවතුන, නැවතුන විතරක් නෙවේ හැරිලා බලද්දී පස්සට ගිහින් ආයේ එන්නම
    බැරි වෙන්න සමහර තැන වලින්..

    එහෙම ඉද්දි මට ආයෙම ලං උනේ ඉන්දියන් ගැණු ළමයෙක්, කලින් විදිහටම
    ඒ දේවලුත් සිද්ද උන, මට වඩා එයට අදායම් තියෙනවා, එත් මට වඩා තව තව
    හොයන්න පිස්සුව එයටත් තිබ්බ, අද එයත් මන් ලග නැහැ, මන් තනි වෙලා..
    කව්රුත් නැහැ මන් ලග ..හැමදේම තියෙන මුකුත් නැති මිනිහෙක් මන් අද..
    මේ ගැණු කියන උන් සල්ලි, තත්වය, බලය පස්සෙම යන අය .
    තේරෙන්නේ නැහැ සල්ලි පිටිපස්සේ තියෙන්නේ දාඩියයි, කදුලුයි කියල..

    Ammo..........Kello.......Mara kathawa ban.......:shocked::shocked:
     

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    අද එයත් මන් ලග නැහැ, මන් තනි වෙලා..කව්රුත් නැහැ මන් ලග ..හැමදේම තියෙන මුකුත් නැති මිනිහෙක් මන් අද..
    තේරෙන්නේ නැහැ සල්ලි පිටිපස්සේ තියෙන්නේ දාඩියයි, කදුලුයි කියල..:dull:

    :confused::confused: හරිම දුකයි බන් උඹ ගැන..උඹට මොනව නැතත් එලකිරි වගේ එල කොල්ලො ටිකක් ඉන්නව ෆිට් එකේ.. :yes::yes:
     

    Hazy89

    Member
    May 28, 2011
    939
    204
    0
    Kirillawala
    WTF? මේකිට උඹව තේරුම් ගන්න බැරිනම් ඒකි කොහොමද බන් උමට ලව් කරනව කියල කියන්නේ?
    උඹ මේකිව බදිනව කියන්නේ බෙල්ලෙ වැල දාගන්නව වගේ වැඩක් තමයි කරන්නේ.. සුද්ද සිංහලෙන් පැහැදිලි කරල දීපන්... තේරුම් ගන්නවනම් උඹ දිගටම ලව් කරපන්.. හැබැයි තේරුම් ගන්නෙ නැත්නම් මගේ මතය අනුව ඕක උඹට හූනියමක් වගේ වෙනවා.. සැර වැඩීනම් සොරි. හැබැයි ඇත්ත ඒකයි..

    දෙන්නගේ අනෝන්‍ය අවබෝධය නැත්නම් ජීවත් වෙන්න අමාරුයි බන්.. උඹට කෙල්ල විතරක් නෙමෙයි උඹගේ දෙමව්පියෝ ගැනත් බලන්න ඕනි නේද? ඔය කෙල්ල කරගැහුවොත් උඹ එහෙටත් නැති දෙමාව්පියන්ටත් නැති නංනත්තාර චරිතයක් වෙයි බන්.. බදින්න ලව් කරනවනම් මෙයිට වඩා ඒකි වගකීමෙන් වැඩ කරන්න ඕනි.

    මගේ කෙල්ලත් කැම්පස් ගිසා.. මට අද වෙනකල් කිසිම දේකට මගෙන් සල්ලි වියදන් වෙලා නැහැ.. සල්ලි තියෙන නිසා නෙමෙයි. අනවශ්‍ය වියදම් නැති නිසා..මම වියදම් කරන්න හැදුවත් මට නීති දානව අනාගතේට ඉතුරු කරමු කියල..:baffled::baffled:

    උඹ දිගටම කරනවනම් පරිස්සමින්..

    patta kathawa...:yes::yes::yes::yes:
     

    Mr:Virus

    Well-known member
  • May 24, 2011
    5,897
    1,237
    113
    Colombo
    මචන් ms , කුම කියල තියෙනවා මමත් කියන්න ආව දේවල් ගොඩක්..
    ඒ නිසා මගේ පුද්ගලික අද්දැකීම් ටික විතරක් කියන්නම්..
    මන් ජීවිතේටම වඩා ආදරේ කරපු කෙනා මට නැති උනෙත් ඔය දේවල්
    නිසා බන්, එයට ඕන උනේ accountant කෙනෙක් වෙන්න මව දල
    ගිහින්..මම කොච්චර මගේ ලග ඉන්න කිව්වත් එය අවේ නැහැ බන්.
    මට තිබ්බ ප්‍රශ්න එක්ක ඒ වෙද්දී මම එය නැතුව එක තත්පරයක් වත්
    ඉන්න බැරි මට්ටමට එයට ලං වෙලා හිටියේ..ඇත්තටම මට එය අම්ම
    වෙලයි හිටියේ..එත් ඒ කිසිම දෙකට බැරි උන එයාව මගේ ලගින් තියාගන්න.
    අන්තිමට මව තනි උන මව නැත්තට නැති උන..තව ගොඩක් ඒවා උන..
    පස්සේ මම බැන්ද වෙන කෙනෙක්ව මට ගොඩක් ලං වෙන්න හදපු ඒ කාලේදී..
    හිතුවේ එයාවත් මේ විකාර දේවල් පස්සේ යන්නේ නැහැ කියල පිස්සෙක් වගේ...
    මුලදීම උන පොරොන්දුවක් එක .. මගේ wife
    උන කෙනාගේ මාසෙක අදායම ඉලක්කම් 7යි..ඒ නිසයි එහෙම දෙයක් අපි
    දෙන්නම තීරණය කරේ, මට ඕනේ උනේ එයාව ගෙදර තියාගෙන මගේ
    අදායමෙන්
    විතරක් ජීවිතේ ගෙනියන්න..එහෙම ටික කාලයක් ගෙවෙද්දී ආයෙම සල්ලි පස්සේ යන
    එකේ සීමාවක් නැති උන, පස්සේ උන ගැටුම් වලට බේරෙන්න බොරුවට
    කියනවා "අම්මට සලකන්න ඕනෙලු.."
    මම හොදටම දන්නවා එහෙම අවශ්‍ය තාවයක් තිබ්බේ නැහැ සල්ලි වලින්
    අයියයි අක්කයි දෙන්නම ඉන්න නිසා අපිටත් වඩා එයාලට අදායම්
    තිබ්බ..

    අන්තිමට මහා අවුලක් වෙන මට්ටමට අව..අන්තිමට මට මගේ දේවල් වත්
    කරගන්න බැරි උන, පස්සේ මම එයට එයාගේ ගමන යන්න දුන්න..මම
    නැවතුන, නැවතුන විතරක් නෙවේ හැරිලා බලද්දී පස්සට ගිහින් ආයේ එන්නම
    බැරි වෙන්න සමහර තැන වලින්..

    එහෙම ඉද්දි මට ආයෙම ලං උනේ ඉන්දියන් ගැණු ළමයෙක්, කලින් විදිහටම
    ඒ දේවලුත් සිද්ද උන, මට වඩා එයට අදායම් තියෙනවා, එත් මට වඩා තව තව
    හොයන්න පිස්සුව එයටත් තිබ්බ, අද එයත් මන් ලග නැහැ, මන් තනි වෙලා..
    කව්රුත් නැහැ මන් ලග ..හැමදේම තියෙන මුකුත් නැති මිනිහෙක් මන් අද..
    මේ ගැණු කියන උන් සල්ලි, තත්වය, බලය පස්සෙම යන අය .
    තේරෙන්නේ නැහැ සල්ලි පිටිපස්සේ තියෙන්නේ දාඩියයි, කදුලුයි කියල..:dull:

    දුක්වෙන්න එපා බන්. උබ නියම පිරිමියෙක් විදියට උබේ යුතුකම් කරන්නයි හදල තියෙන්නෙ. මොකද ලංකාවෙ පිරිමි ගැහැනුන්ව රස්සාවල් වලට යවන්නෙ නෑ. එක් සම්මතයක් නෙවෙයි. නමුත් ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර මූලිකය පිරිමිය. පිරිමියට වැඩිය ගැහැනිය වැඩිපුර උපයනවනම් එතන ප්‍රශ්න ගොඩක් වෙනවා. ගෙදර මූලිකය වෙන්න හදනවා. ඒ ක්‍රමය හරියන්නෙනෑ බන්. සල්ලි නිසා ජීවිතේ විදින්න තියෙන දේවල් ගොඩාක් දෙනා විදවනව මචන්. :(
     

    ms48mail

    Well-known member
  • Jan 11, 2010
    11,647
    964
    113
    කැළණි මිටියාවතේ

    තේරෙන්නේ නැහැ සල්ලි පිටිපස්සේ තියෙන්නේ දාඩියයි, කදුලුයි කියල..:dull:
    :yes::yes: සල්ලි හම්බුකරන්න ඕනේ ජීවත් වෙන්න මිසක් සල්ලි හම්බු කරන්න ජීවත් වෙන්න නරකයි. එතන තියෙන්නේ දුකම විතරයි. සත්‍ය ආදරයක් හම්බුවෙන්නේ කලාතුරකින්
     

    Mr:Virus

    Well-known member
  • May 24, 2011
    5,897
    1,237
    113
    Colombo
    :yes::yes: සල්ලි හම්බුකරන්න ඕනේ ජීවත් වෙන්න මිසක් සල්ලි හම්බු කරන්න ජීවත් වෙන්න නරකයි. එතන තියෙන්නේ දුකම විතරයි. සත්‍ය ආදරයක් හම්බුවෙන්නේ කලාතුරකින්

    :yes::yes::yes::yes:
     

    Strength

    Member
    May 19, 2011
    57
    3
    0
    In sri lanka
    මචන් ms , කුම කියල තියෙනවා මමත් කියන්න ආව දේවල් ගොඩක්..
    ඒ නිසා මගේ පුද්ගලික අද්දැකීම් ටික විතරක් කියන්නම්..
    මන් ජීවිතේටම වඩා ආදරේ කරපු කෙනා මට නැති උනෙත් ඔය දේවල්
    නිසා බන්, එයට ඕන උනේ accountant කෙනෙක් වෙන්න මව දල
    ගිහින්..මම කොච්චර මගේ ලග ඉන්න කිව්වත් එය අවේ නැහැ බන්.
    මට තිබ්බ ප්‍රශ්න එක්ක ඒ වෙද්දී මම එය නැතුව එක තත්පරයක් වත්
    ඉන්න බැරි මට්ටමට එයට ලං වෙලා හිටියේ..ඇත්තටම මට එය අම්ම
    වෙලයි හිටියේ..එත් ඒ කිසිම දෙකට බැරි උන එයාව මගේ ලගින් තියාගන්න.
    අන්තිමට මව තනි උන මව නැත්තට නැති උන..තව ගොඩක් ඒවා උන..
    පස්සේ මම බැන්ද වෙන කෙනෙක්ව මට ගොඩක් ලං වෙන්න හදපු ඒ කාලේදී..
    හිතුවේ එයාවත් මේ විකාර දේවල් පස්සේ යන්නේ නැහැ කියල පිස්සෙක් වගේ...
    මුලදීම උන පොරොන්දුවක් එක .. මගේ wife
    උන කෙනාගේ මාසෙක අදායම ඉලක්කම් 7යි..ඒ නිසයි එහෙම දෙයක් අපි
    දෙන්නම තීරණය කරේ, මට ඕනේ උනේ එයාව ගෙදර තියාගෙන මගේ
    අදායමෙන්
    විතරක් ජීවිතේ ගෙනියන්න..එහෙම ටික කාලයක් ගෙවෙද්දී ආයෙම සල්ලි පස්සේ යන
    එකේ සීමාවක් නැති උන, පස්සේ උන ගැටුම් වලට බේරෙන්න බොරුවට
    කියනවා "අම්මට සලකන්න ඕනෙලු.."
    මම හොදටම දන්නවා එහෙම අවශ්‍ය තාවයක් තිබ්බේ නැහැ සල්ලි වලින්
    අයියයි අක්කයි දෙන්නම ඉන්න නිසා අපිටත් වඩා එයාලට අදායම්
    තිබ්බ..

    අන්තිමට මහා අවුලක් වෙන මට්ටමට අව..අන්තිමට මට මගේ දේවල් වත්
    කරගන්න බැරි උන, පස්සේ මම එයට එයාගේ ගමන යන්න දුන්න..මම
    නැවතුන, නැවතුන විතරක් නෙවේ හැරිලා බලද්දී පස්සට ගිහින් ආයේ එන්නම
    බැරි වෙන්න සමහර තැන වලින්..

    එහෙම ඉද්දි මට ආයෙම ලං උනේ ඉන්දියන් ගැණු ළමයෙක්, කලින් විදිහටම
    ඒ දේවලුත් සිද්ද උන, මට වඩා එයට අදායම් තියෙනවා, එත් මට වඩා තව තව
    හොයන්න පිස්සුව එයටත් තිබ්බ, අද එයත් මන් ලග නැහැ, මන් තනි වෙලා..
    කව්රුත් නැහැ මන් ලග ..හැමදේම තියෙන මුකුත් නැති මිනිහෙක් මන් අද..
    මේ ගැණු කියන උන් සල්ලි, තත්වය, බලය පස්සෙම යන අය .
    තේරෙන්නේ නැහැ සල්ලි පිටිපස්සේ තියෙන්නේ දාඩියයි, කදුලුයි කියල..:dull:

    අද කාලේ කෙල්ලොන්ගෙ හෑටි:eek::eek:,කොහොම විස්වාස කරන්නද මන්දා?:baffled::baffled:
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    Ammo..........Kello.......Mara kathawa ban.......:shocked::shocked:

    :confused::confused: හරිම දුකයි බන් උඹ ගැන..උඹට මොනව නැතත් එලකිරි වගේ එල කොල්ලො ටිකක් ඉන්නව ෆිට් එකේ.. :yes::yes:

    දුක්වෙන්න එපා බන්. උබ නියම පිරිමියෙක් විදියට උබේ යුතුකම් කරන්නයි හදල තියෙන්නෙ. මොකද ලංකාවෙ පිරිමි ගැහැනුන්ව රස්සාවල් වලට යවන්නෙ නෑ. එක් සම්මතයක් නෙවෙයි. නමුත් ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර මූලිකය පිරිමිය. පිරිමියට වැඩිය ගැහැනිය වැඩිපුර උපයනවනම් එතන ප්‍රශ්න ගොඩක් වෙනවා. ගෙදර මූලිකය වෙන්න හදනවා. ඒ ක්‍රමය හරියන්නෙනෑ බන්. සල්ලි නිසා ජීවිතේ විදින්න තියෙන දේවල් ගොඩාක් දෙනා විදවනව මචන්. :(


    :yes::yes: සල්ලි හම්බුකරන්න ඕනේ ජීවත් වෙන්න මිසක් සල්ලි හම්බු කරන්න ජීවත් වෙන්න නරකයි. එතන තියෙන්නේ දුකම විතරයි. සත්‍ය ආදරයක් හම්බුවෙන්නේ කලාතුරකින්

    අද කාලේ කෙල්ලොන්ගෙ හෑටි:eek::eek:,කොහොම විස්වාස කරන්නද මන්දා?:baffled::baffled:
    මචන්ලා මන් මේ කිව්වේ බර අඩු කරලා උබලට..
    මම බන් පාරවල් ගානේ අඬ අඬ ගිහිල්ල ඇති අනන්ත ..
    කන්න නැතුව කඩ පිල් ගානේ ඉඳල ඇති ඕන තරම්,
    එත් මම එහෙම ඉන්න ඕන කෙනෙක් නෙවේ, එත්
    ඒ තත්වෙට මාව වැටුනේ මන් ආදරේ කරලා තියෙන්නේ
    වැරදි මිනිස්සුන්ට ජීවිතේදී.මම සමහර ඒවා නොකිය ඉන්නේ
    මචන්ලා උබල ඒ අයට වයිර කරන නිසා..අඩුම තරමේ මන්
    මගේ අම්ම ගැන කිසිම තැනක කියන්නේ නැත්තෙත් ඕකයි..
    මගේ පව් වලට මේ කව්රුත් පාලි නැ කියලයි මම හිතන්නේ ..

    මගේ හිතෙත් වයිරයක් නැහැ කවදාවත්, එත් ඒ වෙනුවට අදටත් මට
    ජීවිතේ අමතක නොවෙන දේවල් උන තැන වල යද්දී කදුළු
    එනවා , ඒ වෙලාවට මම වාහනේක ගියත් ඇස දෙක පිය ගන්නවා
    හැප්පිලා යන එක හොදයි අර මතකයන් ආයේ මතක් වෙනවට
    වඩා හොද නිසා...

    මේ ජීවිතේම බරක් මට, මට මෙහෙම වැරදීමක් වැරදුනේ වැරදි අයට
    ආදරේ කරලා..මේක බලන උබලත් මන් කරගත්ත වැරැද්ද කරන්න එපා..
    තනියම ඉන්න කව්රුත් නැත්නම්, එත් කවදාවත් වැරදි මිනිස්සුන්ට ලං වෙන්න එපා..
    අන්තිමට ජීවිතේම ගිලිලා ආයේ ගොඩ එන්නම බැරි මට්ටමටම අපි සහනයක් ගන්න
    කියල බැහැපු ලස්සන පොකුනෙම...:dull:
     

    HashanR

    Member
    Jun 26, 2011
    2,839
    421
    0
    Matara
    මචන් උබ වියදම් කරා ගොඩක් වැඩී මොකද දැන් මේ කෙල්ල කෙල්ලෙකුගෙන් සල්ලි බලාපොරොත්තුවෙන් ආදරේ කරන තත්වෙට පත්වෙයි මෙහෙම ගියොත් ... උබ කොහොම හරි ජොබ් එක කරලා කෙල්ලට සල්ලි දෙයි එත් කවද හරි සල්ලි දෙන්න බැරි වුනොත් උබට ඒ කෙල්ල නැති වෙන්න පුළුවන්. ඒක නිසා සල්ලි දෙන එක අඩුකරලා කෙල්ලට තේරුම් කරලා දෙන්න බලපන්....
     

    TROJAN-MAN

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    8,973
    324
    83
    Irc
    uba ekita salli denna ba kiwwoth eki ubawa atharina wage seen ekak ubata danenawanam thawa moda nowee oka amathaka karapan,mata oya dewal wela thiyena nisa kiyanne,hari adarei kiyanne salli wiyadam karana ekata kiyalada uba hithanne,machan hari nam kellek salli wiyadam karaddi e gana gedarin hoyala balanawa,ubata gedarin kamathith nattham uba hithanne ekita salli wiyadam karanne uba kiyala e minissu nodannawa kiyalada uba hithanne,mata nam hithenne othana wenne ubawa hooran kaala athaarinna inna seen ekak kiyala
     

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    මචන්ලා මන් මේ කිව්වේ බර අඩු කරලා උබලට..මම බන් පාරවල් ගානේ අඬ අඬ ගිහිල්ල ඇති අනන්ත ..කන්න නැතුව කඩ පිල් ගානේ ඉඳල ඇති ඕන තරම්,
    ජීවිතේ අමතක නොවෙන දේවල් උන තැන වල යද්දී කදුළුඑනවා , ඒ වෙලාවට මම වාහනේක ගියත් ඇස දෙක පිය ගන්නවා හැප්පිලා යන එක හොදයි අර මතකයන් ආයේ මතක් වෙනවට වඩා හොද නිසා...

    මේ ජීවිතේම බරක් මට, මට මෙහෙම වැරදීමක් වැරදුනේ වැරදි අයට ආදරේ කරලා..මේක බලන උබලත් මන් කරගත්ත වැරැද්ද කරන්න එපා..
    තනියම ඉන්න කව්රුත් නැත්නම්, එත් කවදාවත් වැරදි මිනිස්සුන්ට ලං වෙන්න එපා..අන්තිමට ජීවිතේම ගිලිලා ආයේ ගොඩ එන්නම බැරි මට්ටමටම අපි සහනයක් ගන්න කියල බැහැපු ලස්සන පොකුනෙම...:dull:


    :(:( වචන එන්නෙ නැහැ..
    :(:(
     

    Ze_Red C

    Member
    May 19, 2011
    28
    1
    0
    in Maxthon
    මචන් උබ වියදම් කරා ගොඩක් වැඩී මොකද දැන් මේ කෙල්ල කෙල්ලෙකුගෙන් සල්ලි බලාපොරොත්තුවෙන් ආදරේ කරන තත්වෙට පත්වෙයි මෙහෙම ගියොත් ... උබ කොහොම හරි ජොබ් එක කරලා කෙල්ලට සල්ලි දෙයි එත් කවද හරි සල්ලි දෙන්න බැරි වුනොත් උබට ඒ කෙල්ල නැති වෙන්න පුළුවන්. ඒක නිසා සල්ලි දෙන එක අඩුකරලා කෙල්ලට තේරුම් කරලා දෙන්න බලපන්....
    මචන් එක තේරුම් අරගෙන ව්ඩකරපන් පස්සෙ නෑත්නම් :sorry: sorry
     

    Soft Generation

    Active member
  • Jun 27, 2010
    183
    93
    28
    මම තව විස්තර කියන්නම් මට මේකේ යාලූවො දාපු ඒවා දැක්කම පපුව හෝස්ගාලා ගියා. සහන් සහෝදරයාට වෙච්ච දේ දැක්කම අනේ මට ගොඩාක් දුක හිතුනා.... ඉලක්කම් හතක පඩියක් ගත්ත එයාගෙ වයිෆ් එයාට එහෙම කළානම්, රු 18,000 ක් පඩි ගන්න මට, මගේ කෙල්ලව රැක ගන්න කොහොමටවත් බැරිවෙයි කියලා හිතුණා... ඇත්තටමයි කියන්නේ සහෝ මගේ ග්ර්ල්ගෙ තාත්තා විදුහල්පතිවරයෙක්.. ටිකක් ලොකු තත්වයක් තියෙන පවුලක්.. මගේ තාත්තා විශ්‍රාම ගිය පොලිස් නිලධාරියෙක්. මට ඉන්නෙ මගේ නංගියි අම්මමයි තාත්තයි විතරයි. එයාටත් ඉන්නේ නංගි කෙනෙක් විතරයි. ඒ නිසා වැඩිමලා විදියට එයාටත් ලොකු වගකීමක් පවුලේ තියෙනවා.. එයාගේ ගෙදරින් මේකට කොහොමත් විරැද්ධයි.. එයාගේ තාත්තත් එක්ක මම කතා කරාම කියනවා ඕවාට අපි විරුද්ධයි.. අපි අපේ දුව දෙන්නේ හොඳ පැමිලි එකකකට කියලා මට මූණටම කිව්වා.. ඒත් අපි සම්බන්ධෙ නැවැත්තුවේ නෑ... දැන් එයාලයි ගෙදරින් හිතන් ඉන්නේ අපි අතරේ එහෙම එකක් නෑ කියලා...

    මට මගේ ග්ර්ල් ලොකු හීන දෙනවා... එයා දකින්නේ අනාගතේ ලොකු ගෙයක් හදලා, ලොකු වාහනයක් අරන් සැපට ඉන්න.. මම හිතුවෙත් මගෙ පණ ගියත් එයාගෙ හීන හැබැ කරන්න.. මොකද මම එයාට ගොඩාක් ආදරේ නිසා.. එයාටත් මාව නැතුව එක මොහොතක්වත් ඉන්්න බෑ... හැම තිසසෙම කෝල් කරනවා.. මාත් එක්කමයි. අපි දවසට පැය හතර පහ කතා කරනවා.. ඒ තරමට සමීපයි... කැම්පස් එකෙ ඉන්න කොල්ලොත් මගෙ බුදු ෆිට්. උන් හැබැයි කයින්නෙත් මෙයා කැම්පස් එකේ වැඩිය සද්දබද්ධ නැති කාත් නිහඩ චරිතයක් කියලා.. ඒ පැත්තෙනුත් මට අවුලක් නෑ... අවුල තියෙන්නේ මෙතනයි... එයා මගේ ආර්ථීකේ තේරුම් නොගන්න එක.. සමහර වෙලාවට මම සල්ලි නැහැ කියලා කිව්වම එයා හරියට දුක් වෙනවා.. ඒත් ටිකකින් අමතකයි... ආයෙත් මගෙන් මොනවා හරි ඉල්ලනවා.. ඒ වෙලාවට මම මොන දේ කරලා හරි ඒ දේ එයාට අරන් දෙනවා.. ඒත් එයාට මම ඒක අරන් දෙන්න මම විඳපු දුක කියන්නේ නෑ...
    ඊට පස්සේ ආයෙත් සුපුරුදු රෝල... මම ආයෙත් හිරවෙනවා...
    ඒ වුණාට මම ආදරේ වෙනුවෙන් ඒ දුක උහුලනවා... මොකද මට එයා නැතුව ඉන්න බැරි නිසා.. මම ඒ තරමට එයාට ආදරෙයි...
    මම පිස්සෙක් වෙලා දැනටමත්.... අනේ මන්දා මට හිතාගන්න බෑ මම මොනවා කරන්නද කියලා.....
     

    thurunu

    Active member
  • Dec 23, 2006
    804
    28
    28
    bahrain
    WTF? මේකිට උඹව තේරුම් ගන්න බැරිනම් ඒකි කොහොමද බන් උමට ලව් කරනව කියල කියන්නේ?
    උඹ මේකිව බදිනව කියන්නේ බෙල්ලෙ වැල දාගන්නව වගේ වැඩක් තමයි කරන්නේ.. සුද්ද සිංහලෙන් පැහැදිලි කරල දීපන්... තේරුම් ගන්නවනම් උඹ දිගටම ලව් කරපන්.. හැබැයි තේරුම් ගන්නෙ නැත්නම් මගේ මතය අනුව ඕක උඹට හූනියමක් වගේ වෙනවා.. සැර වැඩීනම් සොරි. හැබැයි ඇත්ත ඒකයි..

    දෙන්නගේ අනෝන්‍ය අවබෝධය නැත්නම් ජීවත් වෙන්න අමාරුයි බන්.. උඹට කෙල්ල විතරක් නෙමෙයි උඹගේ දෙමව්පියෝ ගැනත් බලන්න ඕනි නේද? ඔය කෙල්ල කරගැහුවොත් උඹ එහෙටත් නැති දෙමාව්පියන්ටත් නැති නංනත්තාර චරිතයක් වෙයි බන්.. බදින්න ලව් කරනවනම් මෙයිට වඩා ඒකි වගකීමෙන් වැඩ කරන්න ඕනි.

    මගේ කෙල්ලත් කැම්පස් ගිසා.. මට අද වෙනකල් කිසිම දේකට මගෙන් සල්ලි වියදන් වෙලා නැහැ.. සල්ලි තියෙන නිසා නෙමෙයි. අනවශ්‍ය වියදම් නැති නිසා..මම වියදම් කරන්න හැදුවත් මට නීති දානව අනාගතේට ඉතුරු කරමු කියල..:baffled::baffled:

    උඹ දිගටම කරනවනම් පරිස්සමින්..
    true machoo....
     

    Soft Generation

    Active member
  • Jun 27, 2010
    183
    93
    28
    මචන්ලා මන් මේ කිව්වේ බර අඩු කරලා උබලට..
    මම බන් පාරවල් ගානේ අඬ අඬ ගිහිල්ල ඇති අනන්ත ..
    කන්න නැතුව කඩ පිල් ගානේ ඉඳල ඇති ඕන තරම්,
    එත් මම එහෙම ඉන්න ඕන කෙනෙක් නෙවේ, එත්
    ඒ තත්වෙට මාව වැටුනේ මන් ආදරේ කරලා තියෙන්නේ
    වැරදි මිනිස්සුන්ට ජීවිතේදී.මම සමහර ඒවා නොකිය ඉන්නේ
    මචන්ලා උබල ඒ අයට වයිර කරන නිසා..අඩුම තරමේ මන්
    මගේ අම්ම ගැන කිසිම තැනක කියන්නේ නැත්තෙත් ඕකයි..
    මගේ පව් වලට මේ කව්රුත් පාලි නැ කියලයි මම හිතන්නේ ..

    මගේ හිතෙත් වයිරයක් නැහැ කවදාවත්, එත් ඒ වෙනුවට අදටත් මට
    ජීවිතේ අමතක නොවෙන දේවල් උන තැන වල යද්දී කදුළු
    එනවා , ඒ වෙලාවට මම වාහනේක ගියත් ඇස දෙක පිය ගන්නවා
    හැප්පිලා යන එක හොදයි අර මතකයන් ආයේ මතක් වෙනවට
    වඩා හොද නිසා...

    මේ ජීවිතේම බරක් මට, මට මෙහෙම වැරදීමක් වැරදුනේ වැරදි අයට
    ආදරේ කරලා..මේක බලන උබලත් මන් කරගත්ත වැරැද්ද කරන්න එපා..
    තනියම ඉන්න කව්රුත් නැත්නම්, එත් කවදාවත් වැරදි මිනිස්සුන්ට ලං වෙන්න එපා..
    අන්තිමට ජීවිතේම ගිලිලා ආයේ ගොඩ එන්නම බැරි මට්ටමටම අපි සහනයක් ගන්න
    කියල බැහැපු ලස්සන පොකුනෙම...:dull:


    අනේ පපුව පැලෙන්න දුකයි සහෝ ඔයාගෙ කතාව ඇහුවම
    මාත් ඔයා වගේ වැරදි කෙනෙක් ජීවිතේට ලං කරගත්තා කයිලයි මට හිතෙන්නෙත් දැං.. ඒත් මම දැං මගේ ග්ර්ල්ගෙන් අයින් වුනොත් එයාගේ ජීවිතේ විනාශ වෙනවා සහතිකේටම.. මොකද එයාට සමාජ අවබෝධයක් නෑ හරියට .. මම පුලූවන් තරම් ඒවා උගන්වනවා.. මේ සමාජෙට මූණ දෙන්න ඕන හැටි.. ඒත් මට බයයි එයා මේ අහසේ පියඹන්න තාම පොඩි වැඩියි කියලා මට හිතෙන්නේ.. අම්මලා තාත්තලා සැපට හැඳුව කෙල්ලකේ එයා.. ගේ ඇතුළ ඇරෙන්න පිට කිසි දෙයක් එයා දන්නේ නෑ..
    ඒකයි මට දුක මං එයාගෙන් අයින් වෙන එක නෙවෙයි නේද මේකට විසඳුම.. අනේ මන්දා... තාමත් ලද බොළඳ ගති තියෙන එයා හොයන්නෙ සතුට... ඒ සතුට දෙන්න මම නැහෙන්නෙ දුකකින් නෙවේ.. ඒත් මට බය අපේ අනාගතේ... මෙයාගේ මේ ගති පැවතුම් වෙනස් කරගන්න පුලූවන් වෙයිද කියලා මට හරි බයයි...

    අත ඇරලා දානවනම් අත අරින්න පුලූවන් එයා කොහොම හරි ජීවිතේට මූණ දෙනවනම්... ඒත්... කන්න දීලා හැදුව ලේන් පැටියෙක් අතඇරලා දෑවම කාක්කෙක් ඇවිත් අරන් ගියාම දරාගන්න පුලූවන් කාටද? එහෙම වැඩක් මටත් වෙලා තියෙන්නේ මේ ලේන් පැටියව අතඇරියොත් මම එයා ජීවිතේ වරද්ද ගන්නවා ඒකයි මට බය.....
     
    Last edited: