Karadara kiyanna. enna enna kela wena line eka thinne bn. amma leda una. nikan bad vibe ekakenna ennama thinne. gewal; balana porak kiuwa kalin hondata thibila dan na kiyaa. butha case ekak kiuwa. mama viswasa kare na. e unata hena aul bn.
Karadara kiyanna. enna enna kela wena line eka thinne bn. amma leda una. nikan bad vibe ekakenna ennama thinne. gewal; balana porak kiuwa kalin hondata thibila dan na kiyaa. butha case ekak kiuwa. mama viswasa kare na. e unata hena aul bn.