අඩෝ එකනං පට්ටම කරුමයක් බන්.. මාරම ටයිමින්.. එක තප්පරයක් තව පරක්කු උනානං උගේ ජීවිතේ බෙරෙනවනේ..
thanujaka Well-known member Sep 4, 2008 19,264 3,022 113 යටගිය දවස බරණැස් නුවර Sep 22, 2014 #41 අඩෝ එකනං පට්ටම කරුමයක් බන්.. මාරම ටයිමින්.. එක තප්පරයක් තව පරක්කු උනානං උගේ ජීවිතේ බෙරෙනවනේ..
kellsupun Member Feb 12, 2010 61,910 3,299 0 Disce aut Discede Sep 22, 2014 #42 adoo papuwath ekka mokakda una thawa podden mamatha yanwa
Radioactive Member Jul 22, 2014 10,047 732 0 Sep 22, 2014 #45 baidu said: ammooo made in china Click to expand... China එපා කිය කිය උබ Baidu දාගෙන ඉන්නේ ඇයි avatar එකටයි, profile name එකටයි. Baidu කියන්නේ chinese company එකක්. උන්ගේ download site එකක් වගේම download manager එකකුත් තියෙනවා.
baidu said: ammooo made in china Click to expand... China එපා කිය කිය උබ Baidu දාගෙන ඉන්නේ ඇයි avatar එකටයි, profile name එකටයි. Baidu කියන්නේ chinese company එකක්. උන්ගේ download site එකක් වගේම download manager එකකුත් තියෙනවා.