uba nam real chad ban mn mahesh walatara ayyagen passe oyawa mage hero list ekata danawaඔව් . ඌ මදනමෝදක කනවා
uba nam real chad ban mn mahesh walatara ayyagen passe oyawa mage hero list ekata danawaඔව් . ඌ මදනමෝදක කනවා
Horizon Campus එකේ තිබ්බ එක නේද? සිරාවටම හොම්බට දෙන්න හිතෙනවා උගේ ටෝක් ඇහුවම, මටත් ඇස් දෙකට පේන්න බෑ ඕකවනම්. ඌ සෑහෙන අවුලෙන් ඉන්නේ රාමුව ඩයල් එක ඉක්මනට ඌව පාස් කරගෙන ගිය එකට. ආයේ සඳකත් කියන එකාගෙනම් ගන්න කියලා දෙයක් නෑ basic science වත් දන්නේ නැති අමු ගවයා. අනිත් උන්ගේ ගොබ්බ කතා තිබුනත් overall ගන්න දෙයක් තියෙනවා.උඩ දකුණු කෙළවරේ ඉන්න පොන්නයා නං අමුම ගෝතයෙක්
ඕකා එක පාරක් මීටප් එකක් තිබ්බා මාලබේ, දැන් අවුරුදු 10 කට විතර කලිං.
මුං තමා ඒකාලේ පොරවල්. අද තියන යූටියුබ් චැනල් 90% ක් තිබ්බේ නෑ ඒ කාලේ.
කොහොමහරි මූ කියනවා ඊළඟ පාර මීටප් එකට එන්න ඕනේ නං,, බලන්න එන කට්ටිය එකතු වෙලා ටිකට් එක අරන් දෙන්න ඕනෙලු ඇමරිකාවේ ඉඳන් ලංකාවට එන්න
කැරි ලයින් එකක් තිබ්බේ පකයගේ

P dial ekak, skole kale uta katata deela thiyanawa danna keepa denekwhat's wrong with Ruchira?![]()
Porage aluth video ekata ridila wage sahennaරාමුවෙ සහෝදරයාට කැත පොන්යා ලෙස අපහාස කිරීම හෙලා දකිමි.
Porage aluth video ekata ridila wage sahenna
හයේ කොටුවෙ සොන්නයා...![]()
පළවෙනි කොටුවේ විස්තර කියන්න යන්නේ සුමිතුරු
හුත්ත පතුරු පක විසිතුරු ඇරියනෙ පක හම යනතුරු
දෙවැනි කොටුවෙ තට්ටය මට..
දැකලා පුරුදුයි හොඳහැටි..
බයිලා ගහන පොන්නයෙක්නෙ යූ බටේට අරක් ගත්තු..
දෙවැනි කොටුවෙ තට්ටයා..
බයිලා ගහන පොන්නයා..
Chanux bra...මහාචාර්ය මලින්ද අයියාහ් සහ මහාචාර්ය සඳකත්. Wikipedia BSC(Hons )![]()