හමුදාව තෙල් බෙදාහැරීමට සූදානම් - පළමු තෙලš

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අපි වෙනුවෙන් අපි [/url]

    යන්තන් ගොන්සන්ට හමුදාවෙ අගේ තේරිලා මේ පරවත් කල ගුන මතක තියාගනින් හොදේ අර ග වතුරෙදි උදවුකරාම ඒ කරේ රාජකාරිය වගේ බලුකතා කියන්ඩ එපා හොදේ...අපි නම් කවදාවත් එහෙම බලු කතා කියන්නෙ නැ...
     

    other guy

    Well-known member
  • Apr 18, 2014
    8,667
    770
    113
    neverland
    මහින්දව ගෙනල්ලා එලවපු අපිට, වහල්ලු කියනවා unp කියලා. පුකෙනුත් හිනා ඕයි:lol::lol::lol: ආයිත් මහින්දට ඔලුවක් උස්සන්න දෙන්න නෑ බන් :):):)වර්ජන වලින් උබලට පොඩි බලාපොරොත්තුවක් පේන මානෙට ගෙනල්ලා හමුදාව දම්මලා බලය අල්ලලා ඒකටත් කෙලවලා තොපිට සදා වේදනාවෙන් පිච්චි පිච්චි දැවි දැවී හූල්ල හූල්ල තමයි ඉන්න වෙන්නේ :love::love::love:

    ස්වාමියා කවුරුවුනත් වහලා වහලාමයි
     

    lodbrok

    Well-known member
  • Jul 9, 2016
    5,215
    7,007
    113
    🇬🇧
    මේ ප්‍රශ්නෙදි සමහර මිනිස්සු හැසිරෙන විදිහ දැක්කම තමයි මට හරියටම තේරුනේ.. අපේ රටේ සැබෑ ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ දේශපාලකයොන්ගෙ නෙවෙයි අපේ රටේ මිනිස්සුන්ගෙ කියල..

    අලුත් ජනතාවක් පත්කර ගන්න තුරු අපිට නං දියුණුවක් නෑ.. :sorry:

    👍 You must spread some Reputation around before giving it to Robinhood wage ekek again.
     

    kotupala

    Active member
  • Jul 22, 2016
    698
    58
    28
    okkoma kalakani tika elavala aluth un ganiw...
    aluth kollo ona tharam innava job valata yanna balagena..
    kalakanni haththa..
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද මහින්ද ඔක්කොටම මහින්ද....මහින්ද පැරදිලා ගෙදර බන් ඉන්නෙ...උබල මොන තරන් අසරනද දෙයියනේ....:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    රනිල මහ බැකුව හොරා කාල බිලියන 35කට වඩා හොරා කෑව කියුවට ඒව මුන්ට පේන්නෙම නැ...:rofl::rofl::rofl:

    Kiyawala balapan futa..oya mage ae kale case study 1kak

    nfs7rb.png
     
    Last edited:

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Lankave Minissu vadi hariyak inne Modayo. Un hithanne STRIKE kiyala Economy development Theory ekak thiyenava kiyala. Russia vala STARLIN vage kenek enna ona . Strike karana serama tika Big Jungle ekata gihilla Atha hariyalu Alavangu Udali ekka hambu kara gena kapiya kiyala. Eka nisa Govi Janapadha athi vela Russia develop Una.
     
    Last edited:

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,755
    28,886
    113
    සාකච්ඡා පවත්වන තුරු අත්‍යවශ්‍ය සේවා ඉටු කරන්න එකඟයි!

    July 26, 2017 02:15 pm


    බලධාරීන් සමඟ සාකච්ඡා පවත්වන තුරු අත්‍යවශ්‍ය සේවා සඳහා තෙල් බෙදා හැරීමට ඛනිජ තෙල් වෘත්තීය සමිති නියෝජිතයන් එකඟතාව පළ කර තිබේ.

    අද(26) පස්වරු 6.30ට බලධාරීන් සමඟ මෙම සාකච්ඡාව පැවැත්වෙන බව වාර්තා වෙයි.

    ඒ අනුව මීට ටික වේලාවකට පෙර ඉන්ධන රැගත් බවුසර් 15ක් කොළොන්නාව තෙල් අංගනයෙන් පිටව ගිය බව යුද හමුදා මාධ්‍ය ප්‍රකාශක බ්‍රිගේඩියර් රොෂාන් සෙනෙවිරත්න මහතා සඳහන් කළේය.


    - http://sinhala.adaderana.lk/news/75656/-සාකච්ඡා-පවත්වන-තුරු-අත්‍යවශ්‍ය-සේවා-ඉටු-කරන්න-එකඟයි!
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Kiyawala balapan futa..oya mage ae kale case study 1kak

    nfs7rbg

    අනේ.මට ඔව කියෝ කියෝ ඉන්ඩ දෙයක් නැ...ශක්සි තියෙනවනම් නඩු දැම්ම නම් ඉවරනෙ...ඇයි ඔව ඔන්ලයින් විතරක් ශෙයා වෙන්නෙ..ඒකාලෙ නම් ඔවට තැනක් තිබ්බ... හොරු අල්ලන්ඩ ඇවිත් අල්ලපු හොරෙක් නැති උනාම මිනිස්සු තේරුම් ගත්ත ඔව ඔක්කොම බොරු කියල...බොරු නෙමේ නම් නඩු දාපන්..කෝ අල්ලපු හොරු..ලැජ්ජයි බන් උබල ගැන..
     

    mano3989

    Well-known member
  • Mar 25, 2011
    7,844
    839
    113
    සාකච්ඡා පවත්වන තුරු අත්‍යවශ්‍ය සේවා ඉටු කරන්න එකඟයි!

    July 26, 2017 02:15 pm


    බලධාරීන් සමඟ සාකච්ඡා පවත්වන තුරු අත්‍යවශ්‍ය සේවා සඳහා තෙල් බෙදා හැරීමට ඛනිජ තෙල් වෘත්තීය සමිති නියෝජිතයන් එකඟතාව පළ කර තිබේ.

    අද(26) පස්වරු 6.30ට බලධාරීන් සමඟ මෙම සාකච්ඡාව පැවැත්වෙන බව වාර්තා වෙයි.

    ඒ අනුව මීට ටික වේලාවකට පෙර ඉන්ධන රැගත් බවුසර් 15ක් කොළොන්නාව තෙල් අංගනයෙන් පිටව ගිය බව යුද හමුදා මාධ්‍ය ප්‍රකාශක බ්‍රිගේඩියර් රොෂාන් සෙනෙවිරත්න මහතා සඳහන් කළේය.


    - http://sinhala.adaderana.lk/news/75656/-සාකච්ඡා-පවත්වන-තුරු-අත්‍යවශ්‍ය-සේවා-ඉටු-කරන්න-එකඟයි!

    airplane walata witharai neda
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    අනේ.මට ඔව කියෝ කියෝ ඉන්ඩ දෙයක් නැ...ශක්සි තියෙනවනම් නඩු දැම්ම නම් ඉවරනෙ...ඇයි ඔව ඔන්ලයින් විතරක් ශෙයා වෙන්නෙ..ඒකාලෙ නම් ඔවට තැනක් තිබ්බ... හොරු අල්ලන්ඩ ඇවිත් අල්ලපු හොරෙක් නැති උනාම මිනිස්සු තේරුම් ගත්ත ඔව ඔක්කොම බොරු කියල...බොරු නෙමේ නම් නඩු දාපන්..කෝ අල්ලපු හොරු..ලැජ්ජයි බන් උබල ගැන..

    https://www.facebook.com/BBCSinhala/videos/482373861920367/

    :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: ලිද පේන මානේ
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: lodbrok

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    තෙල් සේවක වැඩ වර්ජනය නිසා විදුල් උත්පාදනය සදහා ඉන්ධන නොමැති වීමෙන් පැයක කාලයක් විදුලිය කපා හැරීමට නියමිත බව ලංකා විදුලි බල මණ්ඩලයේ ඉහල පෙලේ ආරංචි මාර්ග කියා සිටී.

    කෙරවලපිටිය හා ඇඹිලිපිටිය තාප විදුලි බලාගාරවල විදුලි නිෂ්පාදනය මේ වන විට මුළුමනින්ම ඇණහිට තිබෙන බවත් මේ නිසා පද්ධතියේ සමබරතාවය රැක ගැනීමට විදුලි කප්පාදුවක් සිදු කිරීම අත්‍යවශ්‍ය බවද සදහන්ය.

    අද දිය නිම වන්නට පෙර ඉක්ධන නොපැබුනහොත් රට පුරා සියළු ඞීසල් බලාගාර නවතා දැමීමට සිදුවනු ඇති බවද එම ආරංචි මාර්ග කියයි.

    මේ තත්වය යටතේ විදුලිය වැඩි වශයෙන් භාවිත වන කාල සීමාවේදී විදුලිය පැයක කාලයක් සිදලීමට දන්වා ඇති බවද වාර්තා වෙයි.
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,755
    28,886
    113
    airplane walata witharai neda

    වර්ජනයෙන් පසු කොළොන්නාව තෙල් සංස්ථා පරිශ්‍රයේ දුම්රියපොළින් පිටත්වූ මුල්ම දුම්රිය අද පස්වරු 3ට කටුනායක ගුවන්තොටුපළට ගිය බව එහි ආරංචි කියයි.

    - http://www.lankadeepa.lk/latest_news/‘වර්ජනය-තවම-අවසන්-නෑ‘---ඛනිජ-තෙල්-වෘත්තීය-සමිති-කියයි/1-515642
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    දැන් ඉතින් unp කැනහිල්ලුන්ට කරුවලේ ඉදගෙන මහින්දට බැන බැන ඉන්ඩ පුලුවන්..:rofl::rofl:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    හොද පුටා වගේ ඕක බලල එන්නකෝ .හොරු අල්ලපු ඒව කතා කරන්න කලින්.

    මනුස්සයො මම fb යන්ඩ ඔනෙ නම් කිරියට එන්නෙ නැ දාන එකක් දාපන් මේකෙ නැත්තන් කට වහන් හිටපන්..මට ඔය ලින්ක් පස්සෙ යන්ඩ උවමනාවක් නැ..