හෙට කිරිඅම්මාවරු කී දෙනෙක් දිවි පුදයිද?

e-marakkala

Banned
Nov 11, 2010
310
10
0
බින්දු;10899528 said:
1. ඔය සීන් එක වුනේ අප්‍රිකාවේ නෙවෙයි කායිබාබ් වනාන්තරේ ;)
2. ඒ වනාන්තරයේ හිටපු එකම විලෝපික ගහණය අඩු කරපු නිසයි එහෙම වුනේ. මුවන් මත යැපෙන වෙනත් විලෝපිකයන් නොමැති නිසා ස්වභාවික ප්‍රජනනය නිසා මුව ගහනය වැඩි වුනා.
3. හරක් කියන්නේ වන සත්තු ජාතියක් නෙවෙයි . ඇති කරන ජාතියක් ස්වභාවික ප්‍රජනනය නිදහසේ වන සත්තු වගේ කරන්නේ නෑ. ඒක කොරන්න පට්ටි දාන එක නේ කරන්නේ :P
4. හරක් ගහණය වැඩි වීම ගැන බයක් තියෙනවා නම් පට්ටි දාන එක ලිමිට් කරන්න, sterilization procedures අනුගමනය කරන්න පුලුවං. ( ඇට නැති දොඩං වගේ ;) )
5. පරිසර සමතුලිත තාවය ඇති කරන්න මහන්සි වෙන්න එපා :D ඒක ඉබේ වෙන දෙයක්. දැං ලංකාවේ කැලේ කුලු හරක්ට ඇටෑක් එකක් දෙන්න පුලුවං විලෝපිකයෝ නෑ නේ. දිවියා, කොටියා, වලහා කුලු හරකත් එක්ක ගේමට යන්නේ හෙනම අඩුවෙන් . එහෙම වුනා කියලා රටට උහුලන්න බැරි කුලු හරක් ලෝඩ් එකක් හැදිලා නෑ :D
6. මෙතන තියෙන්නේ හරකා හරකා වූ නිසා උගේ "මස්" කන්න එපා කියන එක නෙවෙයි , කිරි, පොහොර දෙන කෘෂි කර්මාන්තයට උදව් කරන සතෙක් ගන්න පුලුවන් සේරම උදව් අරගෙන අන්තිමට මරාගෙන කන එක කොච්චර ethical ද කියන ප්‍රශ්නේ තමයි අහලා තියෙන්නේ
7. දැං මුවෝ පාලනය කරන කොටියෝ වගේ, හරක් ගහනය පාලනය කරන තිරිසන්නු ඔයාලද??:eek::eek::shocked::shocked:

ex muslim ahmad and his dumb logics
:lol:
 

Arcadian

Well-known member
  • Mar 1, 2011
    2,954
    2,134
    113

    machan mata rathu kotu thiyena nisa mama rep dunnata plus + rep watenne naha. mata rep power aawain passe umbata mama dennam machan rep koatiyak. umba methana kiyala thiyena kathawata umbe katata seeni daanna one machan.

    Rep power hambenakan balan hitapan....:lol::lol::lol:
     

    nagaya

    Member
    Mar 18, 2007
    12,671
    194
    0
    hehe koka kannath honda na bn okkoma saththune,ape godak un chicken kanne ehenm,eka waradi man kiyanne nm,umbala puluwn pulwun un ekath nawattapan sirawatama machnz
     

    Arcadian

    Well-known member
  • Mar 1, 2011
    2,954
    2,134
    113
    බින්දු;10899528 said:
    1. ඔය සීන් එක වුනේ අප්‍රිකාවේ නෙවෙයි කායිබාබ් වනාන්තරේ ;)
    2. ඒ වනාන්තරයේ හිටපු එකම විලෝපික ගහණය අඩු කරපු නිසයි එහෙම වුනේ. මුවන් මත යැපෙන වෙනත් විලෝපිකයන් නොමැති නිසා ස්වභාවික ප්‍රජනනය නිසා මුව ගහනය වැඩි වුනා.
    3. හරක් කියන්නේ වන සත්තු ජාතියක් නෙවෙයි . ඇති කරන ජාතියක් ස්වභාවික ප්‍රජනනය නිදහසේ වන සත්තු වගේ කරන්නේ නෑ. ඒක කොරන්න පට්ටි දාන එක නේ කරන්නේ :P
    4. හරක් ගහණය වැඩි වීම ගැන බයක් තියෙනවා නම් පට්ටි දාන එක ලිමිට් කරන්න, sterilization procedures අනුගමනය කරන්න පුලුවං. ( ඇට නැති දොඩං වගේ ;) )
    5. පරිසර සමතුලිත තාවය ඇති කරන්න මහන්සි වෙන්න එපා :D ඒක ඉබේ වෙන දෙයක්. දැං ලංකාවේ කැලේ කුලු හරක්ට ඇටෑක් එකක් දෙන්න පුලුවං විලෝපිකයෝ නෑ නේ. දිවියා, කොටියා, වලහා කුලු හරකත් එක්ක ගේමට යන්නේ හෙනම අඩුවෙන් . එහෙම වුනා කියලා රටට උහුලන්න බැරි කුලු හරක් ලෝඩ් එකක් හැදිලා නෑ :D
    6. මෙතන තියෙන්නේ හරකා හරකා වූ නිසා උගේ "මස්" කන්න එපා කියන එක නෙවෙයි , කිරි, පොහොර දෙන කෘෂි කර්මාන්තයට උදව් කරන සතෙක් ගන්න පුලුවන් සේරම උදව් අරගෙන අන්තිමට මරාගෙන කන එක කොච්චර ethical ද කියන ප්‍රශ්නේ තමයි අහලා තියෙන්නේ
    7. දැං මුවෝ පාලනය කරන කොටියෝ වගේ, හරක් ගහනය පාලනය කරන තිරිසන්නු ඔයාලද??:eek::shocked::shocked:


    Elakiri!!!!.....Well said bro!!!:yes::yes::cool:
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    බින්දු;10899528 said:
    1. ඔය සීන් එක වුනේ අප්‍රිකාවේ නෙවෙයි කායිබාබ් වනාන්තරේ ;)
    2. ඒ වනාන්තරයේ හිටපු එකම විලෝපික ගහණය අඩු කරපු නිසයි එහෙම වුනේ. මුවන් මත යැපෙන වෙනත් විලෝපිකයන් නොමැති නිසා ස්වභාවික ප්‍රජනනය නිසා මුව ගහනය වැඩි වුනා.
    3. හරක් කියන්නේ වන සත්තු ජාතියක් නෙවෙයි . ඇති කරන ජාතියක් ස්වභාවික ප්‍රජනනය නිදහසේ වන සත්තු වගේ කරන්නේ නෑ. ඒක කොරන්න පට්ටි දාන එක නේ කරන්නේ :P
    4. හරක් ගහණය වැඩි වීම ගැන බයක් තියෙනවා නම් පට්ටි දාන එක ලිමිට් කරන්න, sterilization procedures අනුගමනය කරන්න පුලුවං. ( ඇට නැති දොඩං වගේ ;) )
    5. පරිසර සමතුලිත තාවය ඇති කරන්න මහන්සි වෙන්න එපා :D ඒක ඉබේ වෙන දෙයක්. දැං ලංකාවේ කැලේ කුලු හරක්ට ඇටෑක් එකක් දෙන්න පුලුවං විලෝපිකයෝ නෑ නේ. දිවියා, කොටියා, වලහා කුලු හරකත් එක්ක ගේමට යන්නේ හෙනම අඩුවෙන් . එහෙම වුනා කියලා රටට උහුලන්න බැරි කුලු හරක් ලෝඩ් එකක් හැදිලා නෑ :D
    6. මෙතන තියෙන්නේ හරකා හරකා වූ නිසා උගේ "මස්" කන්න එපා කියන එක නෙවෙයි , කිරි, පොහොර දෙන කෘෂි කර්මාන්තයට උදව් කරන සතෙක් ගන්න පුලුවන් සේරම උදව් අරගෙන අන්තිමට මරාගෙන කන එක කොච්චර ethical ද කියන ප්‍රශ්නේ තමයි අහලා තියෙන්නේ
    7. දැං මුවෝ පාලනය කරන කොටියෝ වගේ, හරක් ගහනය පාලනය කරන තිරිසන්නු ඔයාලද??:eek::eek::shocked::shocked:

    :lol::lol::lol:
     

    bandibana

    Member
    Jun 16, 2011
    928
    33
    0
    machan ...
    anith ratavala lamb la neda maranne..
    man dakka news valata Singapore valata Australia valin Lambs la container pitin genath thibba ... mehe harak maranne lamb la nathi hinndada .... naththan ona sathek maranna puluvanda.. danne nathi hinda ahanne.. nondiyata neme !!
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    boru kiyanna epa ata nathi gembo! poya dawasatah mas kana jaathiyak umbalage jaathiya. pandi talk daanna issella kihille thiyena mail tika kapaagena waren. thopila wage kalu ganda jaathiyak me loke kohewath naha.
    පල කොන පාලුවෝ යන්ඩ මෙතන දෙන්නෙ නැතුව.අපි කතාකරන්නේ මස් නොකන උන් ගැන.

    ඇයි තොපි ප*යේ කොන කපනව මදිවට කිහිල්ලේ මයිලුත් අදිනවද?:lol:ඉතින් අපි කලු ගඳ ගහන ජාතියක් නම් තොපි මොකටද බල්ලෝ අපේ රටේ ලැගගෙන ඉන්නේ?පලකෝ තොපේ හඩු ගඳ ගහන අරාබියටම.ගිහිල්ල ඒකේ ඉන්න ඔටුවෝ ටික මරාගෙන කාපියකෝ.
     

    Roso

    Member
    Jul 13, 2011
    719
    51
    0
    pawusi
    user_online.gif

    Senior Member
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_highpos.gif
    reputation_highpos.gif
    reputation_highpos.gif

    Thank you for great thought..
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0

    ඇයි තොපි ප*යේ කොන කපනව මදිවට කිහිල්ලේ මයිලුත් අදිනවද?:lol:ඉතින් අපි කලු ගඳ ගහන ජාතියක් නම් තොපි මොකටද බල්ලෝ අපේ රටේ ලැගගෙන ඉන්නේ?පලකෝ තොපේ හඩු ගඳ ගහන අරාබියටම.ගිහිල්ල ඒකේ ඉන්න ඔටුවෝ ටික මරාගෙන කාපියකෝ.

    ata nathi kalu rodiyo! tho meka hondata dana ganin! umabala meheta aawe uthuru indiyawen! tho pala indiyawata. aawa methana apata bana kiyanna.
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    ohama hina wuna kiyala umbalage kukul farm wahenne nahane. umbla kanne nathi reddak naha. uru masuth kanawa, harak masuth kanawa, kukuloth kanawa. umbala hondata harak mas kaala bana kiyanne apata :lol::lol::lol::lol:

    එකනේ හරක් ගහනය පාලනය කරන්න මවපු තිරිසන්නුන්ට බණ කියනවය :lol:
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    hehehe.. kawda kiwwe api kiri dena eladennu maran kanawa kiyala.. api kanne harak/// eladennu nemai...

    mas kannema nathi kawru hari kiyanawanam kamak naha.. kana tharamak kala dan sudana wenna enawa

    ow machan mun warada ape oluwa udata patawala anga beragannai hadanne. mun kanne nathi reddak naha.