හොද කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්නෙ කොහොමද

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Engaged වෙන එකෙක්ට දැන්, කෙල්ලට ප්‍රොපොසල් එකක් ගෙදරින් ගෙනත් ඉවර කරල තියෙන්නෙ. මමත් වැරදි අවුරුදු 5කින් ගියෙ නෑ ලංකාවට
    බොරු කියන්ඩ එපා යකෝ තෝ බැලුවොත් කිරියෙ ගිය නැ ලoකාවට,🤣🤣🤣

    තොට ජොබ් එකක් නැති නිසා කෙල්ල දාල ගියා කියල තෙර්ඩ් එක දාපන්, මේකෙත් ඉන්න හරක් අදිනව ඉතින් මොකෙක් හරි හරුපයක් දාපු ගමන් කිසිම හොයා බැලිල්ලක් නැ..
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    matath aurudu 10 ka relationship ekak thamai thiyenne. kawadawath boring welath naha,. fight gihin thiyenne 2 wathaawai.
    habai lankawe kellek nemei american kellek.
    eki thawa kello ekkan enawa. ethakota kohomath boring naha.
    mata nan eeta wada eha perfect relationship ekak expect karanna kohewath naha.
    Suddiyo unath chora ung inna puluwan. habai hambechcha ungen 90% ma hondai
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    ගැනු ඔහොම තමා
    මට කැල්ලක් සෙට් වෙලා ( සෙට් උනු එකම එක) අවුරුදු 31දි වගෙ, 2010දි වගෙ කොහොම හරි එක සෙට් වෙලා, මම ඉඩම් කඩම් විකුනල අපි දෙන්නටම පහසු පැත්තකට ඇවිල්ලා දෙන්න එක්ක ගෙවල් හිටම් හදලා, ලිවින්ග් ටුගෙදර් සීන් එකකෞත් ගියා, බන්දින්න බදින්න ඔන කිව්වම මම කිව්වා කොල කැල්ල මට වැඩක් නෑ, ඔහෙගෙ හිතෙ මෙක නැත්නම් කොලෙන් මට මෙක වැඩක් නෑ කියලා, එ වගෙම ටිකක් ආර්තිකෙත් යහපත් වෙනකම් ඉම්මු කියලා, එකි ඉන්නකම් ආර්තිකෙනම් යහපත් උනෙම නෑ,,, කොහොම හරි එ ලමෙයාට මාස්ටර් ඩිග්‍රි එක කරන්න ඔන වෙලා එක කරන්න ගිහින් සැහෙන්න එයා වෙනස් උනා, මනුස්සයෙක් වෙනස් වෙන එක දැනෙනවා, ඔහොම ගිහින් මගෙ අම්මාට බ්ලඩ් කොල්ට් එකක ඇවිල්ල අයි සී යූ එකෙ නැවැත්තුවා, ගෙදර බල්ලො ඉන්නවා 10ක්, උනට කන්න දෙන්න ඔන නිසා මට යන්න උනෙ නෑ බලන්නවත්, මෙ ලමෙයා වැඩට ගිහින් ඇවිල්ල ඉගාව දවසෙ කැම්පස් යන්න ලැස්ති වෙලා කියපි - මම මෙහම ගෙදර යනවා අයි එන්නෙ නෑ කියලා,,, මන් කිව්වෙ එපා, මට අම්මා බලල එන්න ඔය අද ඇවිල්ල බල්ලන්ට කන්න ටික දෙන්න කියලා - එයාම ගෙනාප්පු බල්ලො - එකි බෑ කිව්ව, මම කිව්වා පල කියලා,,
    මෙක උනෙ 2017- එහෙම උනාට මෙ ගියමාසෙ වෙනකම්ම කත බහ කරා සැරින් සැරෙ, ආයි පොඩ්ඩක් ලයින් එක්ක දාන්න ඔන කියල, මට එකාලෙ දනිච්ච දෙයක් ඇහුවා, එ කාලෙ ඔයා වෙන මිනිස්සු ආස්‍ර්‍ය කලා නෙද කියලා - වල් කමෙ වගෙ මට පොඩි හැගිමක් තිබ්බා,, මෙකි කියාපි - එ කාලෙ මගෙ නරකම කාලෙ, මගෙ ජීවිතෙ විනාස උන, මම එවා දැන් අමතක් කරල අලුත් වෙන්න හදන්නෙ කියල - අරක පොඩි ඔව් හො නෑ උත්තරෙයක් මම බලාපොරොත්තු උනෙ,,, කියන ඔන නෑ නෙ, මම බ්ලොක්ක් කර්ලා දාල අයින් උනා,,

    මතක තියාගනින්ග් - කොල්ලෙක්ට විස්වාස කරන්න පුලුවන් එකම දෙ තමුන්ගෙ බැන්කු පොත විතරයි - පවුලෙ ගොඩක් ඉන්නවනම් -අම්මා-තාත්ත උනත් විස්වාස කරන්න එපා,,

    උම්බෙ ලගම හිතවතා බැන්කු පොත හා උම්බෙ ඉතිරි කිරීම,,,

    එකි යධ්ඩි මගෙ අතෙ තිබ්බෙ ගෙ දොරවලට මතරව රුපියල් 55000ඉ, දැන් මගෙ මූල්‍ය වටිනාකම් ලක්ස 40 පැනලා,,, ලන්කාවෙ රුපියල් වගෙම ඩොලර් සහ ව්‍යාපාරික බඩුත් එක්ක,,, අවුරුදු 5ක් උනෙ නෑ තාම , මන් ටිකක් කම්මලී, එත් ගෙම ගැහුවා, තව මහන්සි උනා නම් මීට එහා යන්න තිබ්බා,,

    සල්ලි නිසා - කොල්ලා ලස්සන නිසා ඉන්න වෙසියන් හොදයි තියන් ගහන්න, සල්ලි නැති ද්වසට - උම්බට මොකක හරි අනතුර වෙල කැත වෙන දවස්ට = ලෙඩ උනු දවසට ඔය වෙසියො උම්බව දාලා යනවා, ගහලා ගහල පන්නලා දාපම් උන්,,, ගැනු මෙ ලොකෙ මෙහෙම වෙලා තියෙනෙන් උන්ගෙම ක්‍රියා කාලාපෙ නිස මිසක් පිරිමි වල් නිසා නෙවී, පිරිමි පිට යන්නෙ ගැනුන්ගෙ අවලම නිසා - ජාන වලින් වෙස බල්ලො වගෙ පිරිමි ඉන්නවා, එක ඉතින් කරුමෙ. ලවු කරන කාලෙ ජැන්ඩියට ඉන්න ගැනු, බැදලා ලමයෙක් දෙන්නෙක් හැදුවාම - මෙලො රහක් නෑ, නාන්නෙවත් නෑ, බලන්න අප්පිරියයි.. එ වගෙ එකකට ගහනවාට වඩා ඔෆීස් එකෙ ජැන්ඩියට එන කැල්ලකට නෙලන එක ගති නිසා පිරිමි පිය උඅනවා - පිරිමියාටත් මෙක අදාලයි ඈ,, ලවු කරන කාලෙ වගෙම බන්දාම්ත් ගෑනිට ආස වෙන විදියට ගෙවල් වල හිටපල්ල, බීලා බිලා - කාල කාල බැරුල් වගෙ නගින්නෙ නැති පොන්න්‍යො වගෙ ලන්කාවෙ පිරිමි 40 පැන්න ගමන්,, ගොඩක් උනට් පැය 2ක් හිටගෙන ඉන්න බෑ,,,

    යන වෙසියන්ට යනන ඇරපම්,, ගහපම් ගෙමක්... අනෙ ඔයා නැතිව මගෙ කිම්බ කකියනව කියලා බඩ ගානෙන උම්බෙ ගාවට එනකම්,,,, වෙස බැල්ලියො, ගැනු මට පෙන්න බෑ,,,
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ගැනු ඔහොම තමා
    මට කැල්ලක් සෙට් වෙලා ( සෙට් උනු එකම එක) අවුරුදු 31දි වගෙ, 2010දි වගෙ කොහොම හරි එක සෙට් වෙලා, මම ඉඩම් කඩම් විකුනල අපි දෙන්නටම පහසු පැත්තකට ඇවිල්ලා දෙන්න එක්ක ගෙවල් හිටම් හදලා, ලිවින්ග් ටුගෙදර් සීන් එකකෞත් ගියා, බන්දින්න බදින්න ඔන කිව්වම මම කිව්වා කොල කැල්ල මට වැඩක් නෑ, ඔහෙගෙ හිතෙ මෙක නැත්නම් කොලෙන් මට මෙක වැඩක් නෑ කියලා, එ වගෙම ටිකක් ආර්තිකෙත් යහපත් වෙනකම් ඉම්මු කියලා, එකි ඉන්නකම් ආර්තිකෙනම් යහපත් උනෙම නෑ,,, කොහොම හරි එ ලමෙයාට මාස්ටර් ඩිග්‍රි එක කරන්න ඔන වෙලා එක කරන්න ගිහින් සැහෙන්න එයා වෙනස් උනා, මනුස්සයෙක් වෙනස් වෙන එක දැනෙනවා, ඔහොම ගිහින් මගෙ අම්මාට බ්ලඩ් කොල්ට් එකක ඇවිල්ල අයි සී යූ එකෙ නැවැත්තුවා, ගෙදර බල්ලො ඉන්නවා 10ක්, උනට කන්න දෙන්න ඔන නිසා මට යන්න උනෙ නෑ බලන්නවත්, මෙ ලමෙයා වැඩට ගිහින් ඇවිල්ල ඉගාව දවසෙ කැම්පස් යන්න ලැස්ති වෙලා කියපි - මම මෙහම ගෙදර යනවා අයි එන්නෙ නෑ කියලා,,, මන් කිව්වෙ එපා, මට අම්මා බලල එන්න ඔය අද ඇවිල්ල බල්ලන්ට කන්න ටික දෙන්න කියලා - එයාම ගෙනාප්පු බල්ලො - එකි බෑ කිව්ව, මම කිව්වා පල කියලා,,
    මෙක උනෙ 2017- එහෙම උනාට මෙ ගියමාසෙ වෙනකම්ම කත බහ කරා සැරින් සැරෙ, ආයි පොඩ්ඩක් ලයින් එක්ක දාන්න ඔන කියල, මට එකාලෙ දනිච්ච දෙයක් ඇහුවා, එ කාලෙ ඔයා වෙන මිනිස්සු ආස්‍ර්‍ය කලා නෙද කියලා - වල් කමෙ වගෙ මට පොඩි හැගිමක් තිබ්බා,, මෙකි කියාපි - එ කාලෙ මගෙ නරකම කාලෙ, මගෙ ජීවිතෙ විනාස උන, මම එවා දැන් අමතක් කරල අලුත් වෙන්න හදන්නෙ කියල - අරක පොඩි ඔව් හො නෑ උත්තරෙයක් මම බලාපොරොත්තු උනෙ,,, කියන ඔන නෑ නෙ, මම බ්ලොක්ක් කර්ලා දාල අයින් උනා,,

    මතක තියාගනින්ග් - කොල්ලෙක්ට විස්වාස කරන්න පුලුවන් එකම දෙ තමුන්ගෙ බැන්කු පොත විතරයි - පවුලෙ ගොඩක් ඉන්නවනම් -අම්මා-තාත්ත උනත් විස්වාස කරන්න එපා,,

    උම්බෙ ලගම හිතවතා බැන්කු පොත හා උම්බෙ ඉතිරි කිරීම,,,

    එකි යධ්ඩි මගෙ අතෙ තිබ්බෙ ගෙ දොරවලට මතරව රුපියල් 55000ඉ, දැන් මගෙ මූල්‍ය වටිනාකම් ලක්ස 40 පැනලා,,, ලන්කාවෙ රුපියල් වගෙම ඩොලර් සහ ව්‍යාපාරික බඩුත් එක්ක,,, අවුරුදු 5ක් උනෙ නෑ තාම , මන් ටිකක් කම්මලී, එත් ගෙම ගැහුවා, තව මහන්සි උනා නම් මීට එහා යන්න තිබ්බා,,

    යන වෙසියන්ට යනන ඇරපම්,, ගහපම් ගෙමක්... අනෙ ඔයා නැතිව මගෙ කිම්බ කකියනව කියලා බඩ ගානෙන උම්බෙ ගාවට එනකම්,,,, වෙස බැල්ලියො, ගැනු මට පෙන්න බෑ,,,
    බැoකු පොතක්වත් තියෙනවද දන්නෙ නැ, මුන්ගෙ ටෝක්ස් විතරයි ෆේක් බස්සන්..🤭🤭
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    බැoකු පොතක්වත් තියෙනවද දන්නෙ නැ, මුන්ගෙ ටෝක්ස් විතරයි ෆේක් බස්සනනෙ

    ඇයි එරොසන් කියනෙ නුවර ක්ස්ත්‍රිය දෙසීය රදල නමක් ද? මන් දන්නෙ නෑ උම්බ මොකාද කියලා,,, එත් පකො මෙකෙ ඉන්න ගොඩක් උන් අවටාර් නෙම් වලින් ඉන්නෙ,,,
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    Wediya hitanna epa kollekta 30 kiyanne loku wayasak nemei
    thamange life targets/goals hadagena ewata weda karanna
    single nisa puluwan tharam social wenna nikanma galapena kenek labei
    onawata wada kellek hoyaganna eka target karala weda kaloth weird wenna puluwan
    eka nisa nikan friendship ekata kollo kello circle ekak hadaganna naturally oka settle wei
     

    YESno

    Well-known member
  • Oct 21, 2020
    3,568
    7,411
    113
    කලබල නැතුව හොයපන් බන්. නැත්තන් හෙන අමාරුවක වැටෙයි
     
    • Like
    Reactions: speedmalli

    Majang

    Well-known member
  • Jul 14, 2020
    391
    715
    93
    Perth
    ගැනු ඔහොම තමා
    මට කැල්ලක් සෙට් වෙලා ( සෙට් උනු එකම එක) අවුරුදු 31දි වගෙ, 2010දි වගෙ කොහොම හරි එක සෙට් වෙලා, මම ඉඩම් කඩම් විකුනල අපි දෙන්නටම පහසු පැත්තකට ඇවිල්ලා දෙන්න එක්ක ගෙවල් හිටම් හදලා, ලිවින්ග් ටුගෙදර් සීන් එකකෞත් ගියා, බන්දින්න බදින්න ඔන කිව්වම මම කිව්වා කොල කැල්ල මට වැඩක් නෑ, ඔහෙගෙ හිතෙ මෙක නැත්නම් කොලෙන් මට මෙක වැඩක් නෑ කියලා, එ වගෙම ටිකක් ආර්තිකෙත් යහපත් වෙනකම් ඉම්මු කියලා, එකි ඉන්නකම් ආර්තිකෙනම් යහපත් උනෙම නෑ,,, කොහොම හරි එ ලමෙයාට මාස්ටර් ඩිග්‍රි එක කරන්න ඔන වෙලා එක කරන්න ගිහින් සැහෙන්න එයා වෙනස් උනා, මනුස්සයෙක් වෙනස් වෙන එක දැනෙනවා, ඔහොම ගිහින් මගෙ අම්මාට බ්ලඩ් කොල්ට් එකක ඇවිල්ල අයි සී යූ එකෙ නැවැත්තුවා, ගෙදර බල්ලො ඉන්නවා 10ක්, උනට කන්න දෙන්න ඔන නිසා මට යන්න උනෙ නෑ බලන්නවත්, මෙ ලමෙයා වැඩට ගිහින් ඇවිල්ල ඉගාව දවසෙ කැම්පස් යන්න ලැස්ති වෙලා කියපි - මම මෙහම ගෙදර යනවා අයි එන්නෙ නෑ කියලා,,, මන් කිව්වෙ එපා, මට අම්මා බලල එන්න ඔය අද ඇවිල්ල බල්ලන්ට කන්න ටික දෙන්න කියලා - එයාම ගෙනාප්පු බල්ලො - එකි බෑ කිව්ව, මම කිව්වා පල කියලා,,
    මෙක උනෙ 2017- එහෙම උනාට මෙ ගියමාසෙ වෙනකම්ම කත බහ කරා සැරින් සැරෙ, ආයි පොඩ්ඩක් ලයින් එක්ක දාන්න ඔන කියල, මට එකාලෙ දනිච්ච දෙයක් ඇහුවා, එ කාලෙ ඔයා වෙන මිනිස්සු ආස්‍ර්‍ය කලා නෙද කියලා - වල් කමෙ වගෙ මට පොඩි හැගිමක් තිබ්බා,, මෙකි කියාපි - එ කාලෙ මගෙ නරකම කාලෙ, මගෙ ජීවිතෙ විනාස උන, මම එවා දැන් අමතක් කරල අලුත් වෙන්න හදන්නෙ කියල - අරක පොඩි ඔව් හො නෑ උත්තරෙයක් මම බලාපොරොත්තු උනෙ,,, කියන ඔන නෑ නෙ, මම බ්ලොක්ක් කර්ලා දාල අයින් උනා,,

    මතක තියාගනින්ග් - කොල්ලෙක්ට විස්වාස කරන්න පුලුවන් එකම දෙ තමුන්ගෙ බැන්කු පොත විතරයි - පවුලෙ ගොඩක් ඉන්නවනම් -අම්මා-තාත්ත උනත් විස්වාස කරන්න එපා,,

    උම්බෙ ලගම හිතවතා බැන්කු පොත හා උම්බෙ ඉතිරි කිරීම,,,

    එකි යධ්ඩි මගෙ අතෙ තිබ්බෙ ගෙ දොරවලට මතරව රුපියල් 55000ඉ, දැන් මගෙ මූල්‍ය වටිනාකම් ලක්ස 40 පැනලා,,, ලන්කාවෙ රුපියල් වගෙම ඩොලර් සහ ව්‍යාපාරික බඩුත් එක්ක,,, අවුරුදු 5ක් උනෙ නෑ තාම , මන් ටිකක් කම්මලී, එත් ගෙම ගැහුවා, තව මහන්සි උනා නම් මීට එහා යන්න තිබ්බා,,

    සල්ලි නිසා - කොල්ලා ලස්සන නිසා ඉන්න වෙසියන් හොදයි තියන් ගහන්න, සල්ලි නැති ද්වසට - උම්බට මොකක හරි අනතුර වෙල කැත වෙන දවස්ට = ලෙඩ උනු දවසට ඔය වෙසියො උම්බව දාලා යනවා, ගහලා ගහල පන්නලා දාපම් උන්,,, ගැනු මෙ ලොකෙ මෙහෙම වෙලා තියෙනෙන් උන්ගෙම ක්‍රියා කාලාපෙ නිස මිසක් පිරිමි වල් නිසා නෙවී, පිරිමි පිට යන්නෙ ගැනුන්ගෙ අවලම නිසා - ජාන වලින් වෙස බල්ලො වගෙ පිරිමි ඉන්නවා, එක ඉතින් කරුමෙ. ලවු කරන කාලෙ ජැන්ඩියට ඉන්න ගැනු, බැදලා ලමයෙක් දෙන්නෙක් හැදුවාම - මෙලො රහක් නෑ, නාන්නෙවත් නෑ, බලන්න අප්පිරියයි.. එ වගෙ එකකට ගහනවාට වඩා ඔෆීස් එකෙ ජැන්ඩියට එන කැල්ලකට නෙලන එක ගති නිසා පිරිමි පිය උඅනවා - පිරිමියාටත් මෙක අදාලයි ඈ,, ලවු කරන කාලෙ වගෙම බන්දාම්ත් ගෑනිට ආස වෙන විදියට ගෙවල් වල හිටපල්ල, බීලා බිලා - කාල කාල බැරුල් වගෙ නගින්නෙ නැති පොන්න්‍යො වගෙ ලන්කාවෙ පිරිමි 40 පැන්න ගමන්,, ගොඩක් උනට් පැය 2ක් හිටගෙන ඉන්න බෑ,,,

    යන වෙසියන්ට යනන ඇරපම්,, ගහපම් ගෙමක්... අනෙ ඔයා නැතිව මගෙ කිම්බ කකියනව කියලා බඩ ගානෙන උම්බෙ ගාවට එනකම්,,,, වෙස බැල්ලියො, ගැනු මට පෙන්න බෑ,,,
    Uba @Emios da?
     
    • Haha
    Reactions: Voldemort Bro

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,066
    113
    සේදවත්ත
    සෑහෙන ප්‍රශ්නයක වැටිල ඉන්නෙ කියන්න කනගාටුයි මිත්‍ර වරුනි.

    අවුරුදු 10+ කරපු කෙල්ලගෙ සීන් එක ඉවර උනා දැන් නිකන් පොල්ලෙක් ගැහුව වගේ සීන් එකක ඉන්නෙ. අවුරුදු 30යි ආය මුල ඉදන් පටන් ගන්න වෙනවනෙ කියල හිතෙනකොට සෑහෙන අවුල්. ජිවිතෙ අනික් දේවල් ඔක්කොම හරියට ගොඩ දාගත්ත මේක කෙල උන එක ගැන නම් පට්ටම අවුල්

    මට ඉස්කොලෙ යන කාලෙ අහම්බෙන් සෙට් වෙලා යාලු උන කෙල්ලගෙ සම්බන්දෙ.

    ඉවර වෙලා මාස කීපයක් වෙනව නමුත් වැඩි ගානක් තිබ්බෙම නෑ. එක පාරම හෙන ගැහුව වගේ රියලයිසේශන් එකක් ආව හරි විදියට ඉමොශනලි සෙට් වෙන ලස්සනයි ඔක්කොම තියන ගෑනියෙක් කොහොම හොයා ගන්නද කියල. ෆක් වෙලා ඉන්නෙ

    දැන් කොහොමද වයසක උන් කෑලි දාගන්නෙ ? ලහිපිටද මොකක්ද මගුල බලන්න වෙයිද ගුපියනේ ? :( :rolleyes:
    ආයේ මොකටද තොට දැන් රිලේශන්ශිප් එඩුකේශන් පිලිබද phd එකක් තියනවනෙ. තව ඉගෙන ගන්න ඕනේද 😂😂
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    30,001
    28,910
    113
    Emios ta boot eka wedila tiyenne u genita dora ariye na kiyela

    Wediya hitanna epa kollekta 30 kiyanne loku wayasak nemei
    thamange life targets/goals hadagena ewata weda karanna
    single nisa puluwan tharam social wenna nikanma galapena kenek labei
    onawata wada kellek hoyaganna eka target karala weda kaloth weird wenna puluwan
    eka nisa nikan friendship ekata kollo kello circle ekak hadaganna naturally oka settle wei
    :lol::lol::lol:
    ------ Post added on Mar 25, 2022 at 4:26 PM
     
    • Haha
    Reactions: speedmalli

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    කෙල්ල බෑ කියල තියෙන්නෙ කොහොමත්. මට ආය පස්සෙන් වැද වැද යන්න බෑනෙ. අවසානයේදි කෙල්ල ගත්තෙ එයාගෙ දෙමාපියොන්ගෙ පැත්ත. මම ඇහුවෙ එක වචනයයි ඒක කීව නම් එතන ඉදල ඉතුරු ටික මම බලාගන්නම් කිව්ව. ඒක එහෙම උනේ නෑ ඉතින්. මම කල්පනා කරේ කොහොමත් ඉස්සරහටත් ඕක ප්‍රශ්නයක් වෙන්න පුලුවන් කියන එක.

    අනික ඉතින් දැන් නිතියෙන් බැදලනෙ ඉන්නෙ. මම සයිඩ් නිග්ගා වගේ පස්සෙන් යන්න තරම් පහලට වැටෙන්න බෑනෙ

    බැදපු එවුන් පස්සෙ යන එක තත්වයට හොද නෑ. අනික බ්‍රොස් බිෆො හෝස් කියනවනෙ. ඒ කොල්ල නම් ඉතින් සෑහෙන්න ලකී.

    කෙල්ල 11/10 අරූ නම් ඉතින් 3-4 වගේ දෙන්න පුලුවන්. උට හොදට පොලිටිකල් + බිස්නස් බැක්ග්‍රවුන්ඩ් එකක් තියනව

    An engagement is NOT a marriage, if its any consolation. There are people who got engaged but didn't marry. ;)