15,590.
මේක සුපිරි එකක් නෙවෙයි නමුත් ඕන game එකක් වැඩ. මම නම් game ගහන්න නෙවෙයි මේක ගත්තේ call වලටයි, apps වලටයි, game වලට නම් ටිකක් ලොකු screen එකක් තියෙන එකක් ගන්න. අගල් 5+ වගේ.
illan kanna ooni naane.Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18501023 said:නෑ බන් OS අවුලක්
Update එක අවුල්
hamotama awulk da naththan ubata witharkda 
ammo mam nan loweth newei micromax ganneillan kanna ooni naane.
gaanata nan shape phone eka.... oke ganna welawe thawa 4k withara daala HTC ekak ganna puluwan
hamotama awulk da naththan ubata witharkda
![]()
na na mam update thiya oye brand eken gannewath na bun....hard reset karala baluwada? godak unta awulk naththan oke service center ekakata diipan..Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18501054 said:අරූට නම් අවුලක් නැතිලු
ඒත් මට අවුල්
කෝල් ගන්න මැසේජ් කරන්න ඕන පෝන් එක කියන විදියට
බලන්න් ඉන්න ඕන ලෝඩ් වෙනකන්
මුල්ම සැරේ ඕපන් කරම දෙසරයක් ඩයල් කරන්න ඕන එකම නම්බරේ
මගේ ඩුවල් සිම්
තව ලෙඩ තියෙන්වා බන්
ගත්තට කමක් නෑ අප්ඩේට් කරන්න එපා
net eke balapan godak unta update eke awulda kiyala.ehema naththan bala bala inna epa ghin dipanna na mam update thiya oye brand eken gannewath na bun....hard reset karala baluwada? godak unta awulk naththan oke service center ekakata diipan..net eke balapan godak unta update eke awulda kiyala.ehema naththan bala bala inna epa ghin dipan

na na mam update thiya oye brand eken gannewath na bun....hard reset karala baluwada? godak unta awulk naththan oke service center ekakata diipan..net eke balapan godak unta update eke awulda kiyala.ehema naththan bala bala inna epa ghin dipan

Micromax එක චා වෙන්න ඇති නමුත් Canvas A1 එක Google ලගේන් ඉතින් ඒ brand එක චා නෑ. උබට හොද එක ඉතින් ගනින්. HTC වල වරදක් නෑ ,ඔය ඕන brand එකක හොද නරක models තියෙනවා. උබ brand එකම චා කියලා අයින් කරොත් උබට හොද models ටිකක් මිස් වෙන එකයි වෙන්නේ.

Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18501077 said:Ela Ela Ow bn gnna epa![]()
![]()
ado joke newei aa... oke ehema naththan ikmanatama ghin diipan..soft awulk hinda ikmanata dei..matanan maasayak gihillath wade hariyata wune na...warrenty thiyeddima wikunapan hari giye naththan.lesiyakata ganneth na ekek..eka wikunala eka hodai nan aluthen ekama ganin keeyak hari daala.owa thiyan inna epa bun.
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18501140 said:na bn mta phone ekakta 15 kta wada wiyadam krna eka boru wadak cl krnnai messege krnnayi ne bn
ekayi mekak gaththe
dan ekath ba

ade uba mewa kohenda hoya ganne .mata gatta nam gannawa bn
20 ta aduda honor holly eka

ඕන මගුලක් වෙන්න කියල උඹ කිට්කැට් දාගනින්Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18500764 said:උබ අර lock screen අවුල හැදුව ද
Dual Sim දාලා දෙවෙනි Sim එකෙන් USSD Code ගහලා බලපන්
Network Manual Search කරලා බලපන්
Status Bar එකේ Sim දෙකේ Signal Names පෙන්නවද බලපන්
තව තිබුනා ඒ ටික කිව්වා නේ
තව ඇති ඒ ටිකත් අහුවුණාම කියන්නම්
මල ජරාව
ඉක්මනට Android M එයි ද බන්

ඕන මගුලක් වෙන්න කියල උඹ කිට්කැට් දාගනින්![]()
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18501244 said:දාගන්න හෙන රචනාවක් තියෙන්වා නේ බන් කියලා
වන් ක්ලික් බැරිද අප්ඩේට් කරා වගේ

ithin bun basic wade karagannawath bari hinda thamai kiuwe oke ghin diipan kiyala...hari giye naththan oke warrenty thiyena kaalema wikunala 2k withara daala aye aluthenma ganin okema![]()