රෙජිස්ටර් කරන එකනම් කරන්නේ නැහැ. සප් එකක් ඉතින් දෙන්නම් වැඩේට.
Ow ban..meka bump wenaws witaraneeකෝ රෙද්ද තාම ගැලවුණේ නැතේ
Creed oya kathawa kiyala dapn wade ewarane
Creed oya kathawa kiyala dapn wade ewarane

මම රැට ලියන්නම් . නඩු සීන් එකක් නිසා අපේ එකා දානකම් හිටියේ. විස්තරේ කියන්නම්
යප් නැත්නම් මේකේ අනිත් හැම ඉම්පෝටර් කෙනෙක් දිහාම සැකෙන් නේ බැලෙන්නෙ![]()







