meka nm dan masayak dekak wage parana cn ekak..muge tibbeth okkoma Accident wahana thama...
mu habai mara gemak gahala tiyenne..watema ahu wela
දේශපාලුවන්ට ඔහොම වෙලා මදි. මම නම් මේකෙ කිසි වැරැද්දක් දකින්නෙ නෑ.

Last edited:
meka nm dan masayak dekak wage parana cn ekak..muge tibbeth okkoma Accident wahana thama...
mu habai mara gemak gahala tiyenne..watema ahu wela

no bump

bump karanna epa kiwwa ne ban
epa kiwwama bump karana epa yako![]()
ithin tho epa kiyanakotath bump wenawane ulamo
uba mokatada ulomo eka quote kare.. bump karanna epa... -rep

ko ban oya redda thama galawala iwara nadda
06-03-2017, 04:46 PM


කතාව කියන්නම් පොඩ්ඩක් ලියන්න තියෙන නිසා වෙලාවක් ආවම දැන්නම් මචන්






Kaduwela Enterprises
කඩුවෙල එකෙන් එලකිරි එකේ වාහන වික්කද?ඕකේ රෙද්ද ගැලවිලා දැන් ගොඩක් කල්. කඩුවෙල එන්ටප්රයිසස් නගර සෝබනිය වෙලා.
