2nd hand ෆෝන් වලට කැමති නැ සාපේක්ෂව.
මුලින් 7 pro ගන්න හිටියෙ, පස්සෙ ගොඩක් උන් ඒකෙ අවුල් , සිග්නල් කේස් ගගා හැමිනුන නිසා අතෑරල දම්ම.
පස්සෙ 8pro එකක් ගන්න හිතුනම ඒක ගණන් වැඩි, ලගදි ආව නිසා ගන්න කල් වැඩි කියල හිතෙනව. ෆොන් එක්කට ලක්ෂ දෙකක් වියදන් කරන එක වර්ත් නෑ වගෙ.
පස්සෙ හිතුන Honor x9b එකක් ගන්න 1.30 කට.
ඒක බලනකොට දැක්ක pixel 7pro එකත් 1.40කට වගෙ බ්රැන්ඩ්නිව් ගන්න පුලුවන් කියල. දැන් හිතාගන්න බෑ මොකක් කරන්නද කියල.
Honor / pixel වල video stabilization නෑ/ අඩුයි නේද. ඒකත් කේස් එකක්.
මට ගන්න ෆෝන් එකක් කියපන් සිංහලු.
මට ඕන හොඳ බැට්රි ලයිෆ් එකක්, 12GB රැම් + ස්මූත් පෆොමන්ස් + කැමරා කොලිටි.
බැට්රි ලයිෆ් එක කොහොමත් ඕන.
මුලින් 7 pro ගන්න හිටියෙ, පස්සෙ ගොඩක් උන් ඒකෙ අවුල් , සිග්නල් කේස් ගගා හැමිනුන නිසා අතෑරල දම්ම.
පස්සෙ 8pro එකක් ගන්න හිතුනම ඒක ගණන් වැඩි, ලගදි ආව නිසා ගන්න කල් වැඩි කියල හිතෙනව. ෆොන් එක්කට ලක්ෂ දෙකක් වියදන් කරන එක වර්ත් නෑ වගෙ.
පස්සෙ හිතුන Honor x9b එකක් ගන්න 1.30 කට.
ඒක බලනකොට දැක්ක pixel 7pro එකත් 1.40කට වගෙ බ්රැන්ඩ්නිව් ගන්න පුලුවන් කියල. දැන් හිතාගන්න බෑ මොකක් කරන්නද කියල.
Honor / pixel වල video stabilization නෑ/ අඩුයි නේද. ඒකත් කේස් එකක්.
මට ගන්න ෆෝන් එකක් කියපන් සිංහලු.
මට ඕන හොඳ බැට්රි ලයිෆ් එකක්, 12GB රැම් + ස්මූත් පෆොමන්ස් + කැමරා කොලිටි.
බැට්රි ලයිෆ් එක කොහොමත් ඕන.
පන යනකන් mirrorless camera හොයනවා මේ ටිකේ (indoor) studio videography වලට