✪ එකිනෙකාට වෙනස් වූ ආදරේ ප්‍රකාශකරන ක්‍ර&#351

idia

Banned
Nov 26, 2014
2,712
58
0
වලිපුරේ
බොහොම කෙටියෙන් කිව්වෙ මචං.. පිටු ගාණකට ලියන්න පුළුවන් ඔය කතා තුන.. ඒත් පෞද්ගලික දේවල් එහෙම සම්පූර්ණම දාන එක හොඳ මදිනේ මේ වගේ තැනක.. අනිත් එක මේවා බලාගෙන ඉඳලා රිද්දුව ගමන් පලිගන්න කීප දෙනෙක් මේකෙ ඉන්නවා.. පහුගිය ටිකේ ත්‍රේඩ් දාලා කෙල්ලට මට දෙමාපියන්ට අනං මනං කිව්වා උඹ දැක්කනේ.. මම හිඟන්නෙක් කියන්නත් උත්සාහ කලා.. දැන් උඹට මේ කතාවෙ උනත් තේරෙනවනේ මං මොන වගේ චරිතයක්ද කියලා.. හිඟන්නෙක් වගේ පොරක් තමා.. මං මේකෙ උන්ට ලොකු ටෝක්ස් දීල නෑ.. දුප්පත් කියල තමා හැමතැනම කියල තියෙන්නෙ..:yes:

නාකියා ඉදලා ඉදලා බොසාගේ දුව සෙට් කරගෙන තියෙන්නේ එකත් ජයසිරි මන්ගලම් කිවුවලු මේ පොඩි උපදෙසක් දෙන්නම් අම්මලා තාත්තලාට පොඩ්ඩක් කියපන් පුලුවන් විදියට පොඩියට බිස්නස් එකක් පටන් ගන්න කියලා වැඩිපුර කීයක් හරි හම්බ කරාට අවුලක් වෙන් නෑ නේ ඕන තරම් බිස්නස් තියනවා අඩු පිරිවැයකින් පටන් ගන්න පුලුවන් වෙන ඒවා උදා: බිම්මල් වගේ දේවල් මීට අමතරව තව ගොඩක් දේවල් තියනවා වගා කරන්න ඉඩ තියනවා නම් මම හිතන්නේ ආන්ඩුවෙන් 50ක් වගේ දෙනවා අර පොඩි හරිතාගාර වගේ ඒව පටන් ගන්න ඒවගේ අර ලොකු මාලු මිරිස් ජාතිය හදන්න පුලුවන් මාස 3කින් වගේ ලක්ශ 2ක් වගෙ හොයන්න පුලුවන් උත්සහ කරපන් ඒ අයට තේරුම් කරපන් උබ අපිට තේරුම් කරනවා වගේ දෙයක්
 

pasansnoop

Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    :(:(:(

    හිතන්න එපා බන් අලුත් එකක් ට්‍රයි කරලා බලමු .. :)
    ගිෆ්ට් දෙන්න එපා machn , phone number එක දෙන්න ගත්තේ නැත්නම් පොඩි friend ship line ekak dila balanna ,

    phone number thibuna ban.. eki math ekka tika dawasak katha karata passene gift denna giye :P
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    1. uba waga moda musalyak yako:angry::angry::angry::angry::angry:

    ow ban eki hena salli thiyana family ekaka sudu kellek.. bus ehemath tiyanawa :P

    එක පාරම කතා කරලා ගිෆ්ට් දෙන්න phone number දෙන්න/ගන්න යන්න එපා. ඉස්සරලා හොදට හොයල බලල හිතවත් කමක් හදාගන්න. එයට කමතිය් කියල එක පාරම කියන්න එපා. ටිකක් ආශ්‍රය කරලා බලන්න.

    එහෙම තමයි බන් කලේ.. මාස ගානක් ඒකි යාළුවෙක් වෙලා හිටියට පස්සෙ තමයි මගෙත් හිතගියේ :P
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    :sorry::sorry::sorry:
    මං අතීතය අවුස්සන්න වැඩි ආසාවක් නැහැ බං.. බීපු වෙලාවට නම් කේස් එකක් නෑ.. මේ වෙලාවට මතක් වෙනකොට හිතට මක්කද මක්කද වගේ වෙනවා.. ලව් එක බ්‍රේක් වෙච්ච නිසා නෙමේ මගේ ජීවිතේ කාලකන්නි වෙච්ච නිසා..

    මගේ මුල්ම ලව් එක ෆේස්බුක් ලව් එකක්.. හරිම ලේසියට කියාගත්තා.. කිසිම බයක් දැනුණෙ නැහැ.. හැබැයි අද මට හිතෙන්නෙ එදා ඒකිට ආදරෙයි නොකීවා නම් කොයි තරම් හොඳද කියලා.. මොකද ඒ ආදරේ නිසා මගේ ජීවිතේ සෑහෙන්න වැරදුනා බං.. ලයිෆ් එක ගොඩ දාගන්න තිබිච්ච හොඳම කාලෙ මං නැති කරගත්තා.. බොරු ඕන නෑ නේහ්.. මං උසස් පෙළ කලේ කොල්ලන්ගෙ කටේ බලේට.. උන් මාව බලෙන් ක්ලාස් ඇදන් ගියේ.. අපේ ගෙදර නැවතිලා පාඩම් කලේ.. මොකද මට විභාග එපා වෙලා හිටියෙ ඒ දවස්වල.. අතකුත් කඩාගෙන කකුලකුත් කඩාගෙන මොන විභාගද.. අන්තිමේ උන් නිසාම මං විභාගෙ යන්තමින් හරි ගොඩදාගත්තා.. උන් නැත්තං මාත් අංක එකේ ගොබ්බයෙක්.. ඒත් ඉතිං අරකිට ලව් කලේ නැත්තං මං මීට වඩා තැනක ඉන්නවා.. මේ තරම් කට්ට කන්න ඕනත් නෑ සල්ලි හොයන්න.. ඒකිට බැනලා වැඩකුත් නෑ.. මගේ වැරදිනේ.. මං මොකටද ඒකිට ලව් කලේ..

    දෙවනි එකටත් මං ආදරෙයි කිව්වෙ ෆේස්බුක් එකෙන්.. හැබැයි එයා හැබැහින් මුණගැහෙන කෙනෙක් හැමදාම.. එතන විශේෂය ආදරයට වඩා මං ඒකිට අනුකම්පා කලා.. බැලින් නම් ඒක මට ඔක්කොම කියලා තියෙන්නෙ බොරු.. ඒකි මං හිතපු චරිතය නෙමෙයි.. ඒක වැඩි කාලයක් තිබ්බෙ නෑ.. මාසයක් වගේ තිබ්බෙ..

    තුන්වෙනි එක (දැන් කරන ලව) නම් හූජ්ජ යන සීන් එකක් මචං.. මතක් වෙනකොටත් ඇඟ මක්කද වෙනවා.. ඒකිට ආදරෙයි කියන්න ගියපු දවසෙ මං සෑහෙන ප්‍රශ්න ගොඩකට මැදි වෙලයි හිටියෙ.. ඔන්න එළකිරියෙ චානක මංජුල කියන කොල්ලා දන්නවා.. ඌ තමා මට සෑහෙන්න හෙල්ප් කලේ..

    මොකද මට ඒ දවස්වල ජොබ් එකට කෙලවෙයිද, කෙල්ලත් නැති වෙයිද කියන ප්‍රශ්න ගොඩක් හිතේ තිබ්බා.. ජොබ් එක නැති උනොත් මං නන්නත්තාරයි මචං.. ඉන්න ඉඩම පවා උකස් කරලා ණය අරන් තියෙන්නෙ.. ඒ ඔක්කොම බැංකුවට සින්න වෙලා පාරට බහින්න වෙන්නෙ අපිට.. මොකද තාත්තා ජොබ් එක කරන්නෙත් නැහැ.. මමයි පවුලම රන් කරන්නෙ මේ ජොබ් එක කරලා.. ඉතුරු කරපු සතයක්වත් නෑ.. වෙන බිස්නස් එකක්වත් පටන්ගන්න.. ඔය බය තමා මගේ හිතේ තිබ්බෙ.. නැතුව කෙල්ලට ආදරෙයි කියන එක නෙමෙයි..

    ඒත් මං දෙකෙන් එකක් වෙච්චාවි කියලා ගේමට බැස්සා බං.. ඒකි මං වෙනුවෙන් අවුරුදු හතරක් ඉවසන් හිටියා.. මං ඒකිට ඉස්සර හතුරෙක්ට වගේ සැලකුවෙ.. එහෙම වෙලත් මට වචනයක් කිව්වෙ නැහැ.. ඒකිට ඕන නම් මට කනට ගහලා එලියට ඇදල දාන්න උනත් තිබ්බා.. මොකද එයාට එහෙම බලයක්, අයිතියක් තියෙනවා.. මං ඒ වගේ බලු වැඩ කරලත් ඒකි මට ආදරේ කලා.. ඒත් මං ඒකිට හතුරකම් කලේ හේතුවක් ඇතිව.. මගේ හිතේ ඒකි ගැන ආදරයක් ඇතිවෙයි කියලා බයට..

    බැරිම තැන මේ අවුරුද්දෙ ගේමට බැස්සා.. දෙකෙන් එකක් වෙච්චාවි, නැත්තං ඕන එකක් වෙච්චාවි කියලා.. හැබැයි ඉතිං ප#ය වගේ ආදරේ කියන්න ගියාට වචන ආවෙ නැහැ.. පැය තුන හතරක්ම මං ට්‍රයි කලා කියන්න.. ඒත් මට කියාගන්න බැරි උනා.. ආදරෙයි කියන්නත් බයයි, ඔය අස්සෙ මට ජොබ් එක නැති වෙයි කියන බය උඩින්ම හිතට එන්න ගත්තා.. සිරාවටම මගේ කකුල් වෙව්ලන සයිස් එකටම ආවා.. මොකාද වගේ මං හිටියෙ.. පට්ට අප්සට් එකෙන්..

    පස්සෙ මං අපි යමු කියලා යන්න හදනකොට එයා මගේ අතින් අල්ලගත්තා.. මට මොනා හරි කියන්න නේද එන්න කිව්වෙ.. ඉතිං කියන්නකො කිව්වා.. මං කිව්වා පස්සෙ කියන්නම් දැන් වෙලාව නෙමෙයි කියලා.. අන්තිමේ කොහොම හරි එයා මට කලින් ඉස්සර වෙලා ආදරෙයි කිව්වා.. ප්‍රශ්නත් ඔක්කොම විසඳුනා.. දැන් හැපි එකේ ඉන්නවා.. එදා ඉඳන් අද වෙනකන් නම් ප්‍රශ්නයක් නැහැ.. තරහ වෙලත් නෑ.. බැනගෙනත් නෑ.. ඉස්සරහට කොහොම වෙයිද දන්නෙ නෑ..:)

    පෞද්ගලික දේවල් දාන එක හොඳ මදි නිසයි මෙහෙම දැම්මෙ මචං..

    :D ela ela
     

    maraputha

    Member
    Dec 23, 2014
    3,720
    409
    0
    අතීතය සිහිනයක් පමණි. සැබෑ මෙව්ව එකක් නෑ... බං...
    :dull:
     

    rooshan2008

    Well-known member
  • Apr 16, 2008
    5,896
    1,271
    113
    CALL 0x754EA
    Mage eka kiyannath mokakdo wage lol... issellama kelata hitha giye 3 wasare. Echaratama kemathi. Ekata copy karan liyanne exam :p aye 5 wasare nikan sellamata wage wena kellek mata love kiyala kiuwa ara kella. Patta happy. O/L wenakam wait kara propose karanda. Passe akka kenek ta kiyala eriya. Eki kiuwa ban kossen denne kiyala.. duken unna tika dawasak.. eeta tika kalaketa passe ekige yaluwek set karalama dunna. O/L eka isella dawase aye propose kara face ekatama. Accepted,. Thamath e love eka thama :)
     

    waligamaya

    Well-known member
  • මාස ගනක් හිතේ හිරකරන් ඉදලා කේලින්ම ගිහින් ඇහුව " නන්ගී මම ඔයාට අදරෙයි කියලා". කලින් කතා කරලවත් නැ, කෙලා දන්නෙත් නැ මම එයාගැන අදහසක් තියන් ඉන්නව කියලා. තම මතකයි Civil engineering department එක ඉස්සරහා සිදුවු එ සුන්දර අවස්තාව
    :love::love::love::love::love::love:
     

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,423
    1,606
    113
    Oceania
    ටිකක් දිග කතාවක් ..
    මාස ගානක් වටෙන් ලයින් දාල දාල ඉදල එක දවසක් මම ඇහුවා
    නංගි මට පොඩ්ඩක් කතා කරන්න පුලුවන්ද ඔයා එක්ක.:love::love:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Reply : Nooo wayyy................ :no::no:


    එන්ඩ් ඔෆ් ස්ටොරි :D:D
     

    amilapradeep18

    Junior member
  • Nov 21, 2014
    61
    2
    8
    ලියුම් 2ක් යව්වා චොක්ලට් 2ක් එක්ක.. එත් අන්තිමට කෙටි පණිවිඩ මගින් තමයි ගොඩ දා ගත්තෙ..
     

    LoriyaK

    Well-known member
  • Sep 21, 2014
    2,543
    226
    63
    In My Mind


    උඹේ ස්ටෝරිය අහල ෆුල් අස්පොට් ගැහුවා ඩෝ :(

    :rolleyes:
    me too bn දුක තමයි කෙල්ලොන්ගේ කුරිරු චින්තනේ තියෙන්නේ බන් . වෙන කෙල්ලෙක් දිහා ඇහැක් ඇරලා බලන්න බැ වැරදියටම තමයි වටහා ගන්නේ
     
    Last edited:

    mAjIc hAt

    Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    :sorry::sorry::sorry:
    මං අතීතය අවුස්සන්න වැඩි ආසාවක් නැහැ බං.. බීපු වෙලාවට නම් කේස් එකක් නෑ.. මේ වෙලාවට මතක් වෙනකොට හිතට මක්කද මක්කද වගේ වෙනවා.. ලව් එක බ්‍රේක් වෙච්ච නිසා නෙමේ මගේ ජීවිතේ කාලකන්නි වෙච්ච නිසා..

    මගේ මුල්ම ලව් එක ෆේස්බුක් ලව් එකක්.. හරිම ලේසියට කියාගත්තා.. කිසිම බයක් දැනුණෙ නැහැ.. හැබැයි අද මට හිතෙන්නෙ එදා ඒකිට ආදරෙයි නොකීවා නම් කොයි තරම් හොඳද කියලා.. මොකද ඒ ආදරේ නිසා මගේ ජීවිතේ සෑහෙන්න වැරදුනා බං.. ලයිෆ් එක ගොඩ දාගන්න තිබිච්ච හොඳම කාලෙ මං නැති කරගත්තා.. බොරු ඕන නෑ නේහ්.. මං උසස් පෙළ කලේ කොල්ලන්ගෙ කටේ බලේට.. උන් මාව බලෙන් ක්ලාස් ඇදන් ගියේ.. අපේ ගෙදර නැවතිලා පාඩම් කලේ.. මොකද මට විභාග එපා වෙලා හිටියෙ ඒ දවස්වල.. අතකුත් කඩාගෙන කකුලකුත් කඩාගෙන මොන විභාගද.. අන්තිමේ උන් නිසාම මං විභාගෙ යන්තමින් හරි ගොඩදාගත්තා.. උන් නැත්තං මාත් අංක එකේ ගොබ්බයෙක්.. ඒත් ඉතිං අරකිට ලව් කලේ නැත්තං මං මීට වඩා තැනක ඉන්නවා.. මේ තරම් කට්ට කන්න ඕනත් නෑ සල්ලි හොයන්න.. ඒකිට බැනලා වැඩකුත් නෑ.. මගේ වැරදිනේ.. මං මොකටද ඒකිට ලව් කලේ..

    දෙවනි එකටත් මං ආදරෙයි කිව්වෙ ෆේස්බුක් එකෙන්.. හැබැයි එයා හැබැහින් මුණගැහෙන කෙනෙක් හැමදාම.. එතන විශේෂය ආදරයට වඩා මං ඒකිට අනුකම්පා කලා.. බැලින් නම් ඒක මට ඔක්කොම කියලා තියෙන්නෙ බොරු.. ඒකි මං හිතපු චරිතය නෙමෙයි.. ඒක වැඩි කාලයක් තිබ්බෙ නෑ.. මාසයක් වගේ තිබ්බෙ..

    තුන්වෙනි එක (දැන් කරන ලව) නම් හූජ්ජ යන සීන් එකක් මචං.. මතක් වෙනකොටත් ඇඟ මක්කද වෙනවා.. ඒකිට ආදරෙයි කියන්න ගියපු දවසෙ මං සෑහෙන ප්‍රශ්න ගොඩකට මැදි වෙලයි හිටියෙ.. ඔන්න එළකිරියෙ චානක මංජුල කියන කොල්ලා දන්නවා.. ඌ තමා මට සෑහෙන්න හෙල්ප් කලේ..

    මොකද මට ඒ දවස්වල ජොබ් එකට කෙලවෙයිද, කෙල්ලත් නැති වෙයිද කියන ප්‍රශ්න ගොඩක් හිතේ තිබ්බා.. ජොබ් එක නැති උනොත් මං නන්නත්තාරයි මචං.. ඉන්න ඉඩම පවා උකස් කරලා ණය අරන් තියෙන්නෙ.. ඒ ඔක්කොම බැංකුවට සින්න වෙලා පාරට බහින්න වෙන්නෙ අපිට.. මොකද තාත්තා ජොබ් එක කරන්නෙත් නැහැ.. මමයි පවුලම රන් කරන්නෙ මේ ජොබ් එක කරලා.. ඉතුරු කරපු සතයක්වත් නෑ.. වෙන බිස්නස් එකක්වත් පටන්ගන්න.. ඔය බය තමා මගේ හිතේ තිබ්බෙ.. නැතුව කෙල්ලට ආදරෙයි කියන එක නෙමෙයි..

    ඒත් මං දෙකෙන් එකක් වෙච්චාවි කියලා ගේමට බැස්සා බං.. ඒකි මං වෙනුවෙන් අවුරුදු හතරක් ඉවසන් හිටියා.. මං ඒකිට ඉස්සර හතුරෙක්ට වගේ සැලකුවෙ.. එහෙම වෙලත් මට වචනයක් කිව්වෙ නැහැ.. ඒකිට ඕන නම් මට කනට ගහලා එලියට ඇදල දාන්න උනත් තිබ්බා.. මොකද එයාට එහෙම බලයක්, අයිතියක් තියෙනවා.. මං ඒ වගේ බලු වැඩ කරලත් ඒකි මට ආදරේ කලා.. ඒත් මං ඒකිට හතුරකම් කලේ හේතුවක් ඇතිව.. මගේ හිතේ ඒකි ගැන ආදරයක් ඇතිවෙයි කියලා බයට..

    බැරිම තැන මේ අවුරුද්දෙ ගේමට බැස්සා.. දෙකෙන් එකක් වෙච්චාවි, නැත්තං ඕන එකක් වෙච්චාවි කියලා.. හැබැයි ඉතිං ප#ය වගේ ආදරේ කියන්න ගියාට වචන ආවෙ නැහැ.. පැය තුන හතරක්ම මං ට්‍රයි කලා කියන්න.. ඒත් මට කියාගන්න බැරි උනා.. ආදරෙයි කියන්නත් බයයි, ඔය අස්සෙ මට ජොබ් එක නැති වෙයි කියන බය උඩින්ම හිතට එන්න ගත්තා.. සිරාවටම මගේ කකුල් වෙව්ලන සයිස් එකටම ආවා.. මොකාද වගේ මං හිටියෙ.. පට්ට අප්සට් එකෙන්..

    පස්සෙ මං අපි යමු කියලා යන්න හදනකොට එයා මගේ අතින් අල්ලගත්තා.. මට මොනා හරි කියන්න නේද එන්න කිව්වෙ.. ඉතිං කියන්නකො කිව්වා.. මං කිව්වා පස්සෙ කියන්නම් දැන් වෙලාව නෙමෙයි කියලා.. අන්තිමේ කොහොම හරි එයා මට කලින් ඉස්සර වෙලා ආදරෙයි කිව්වා.. ප්‍රශ්නත් ඔක්කොම විසඳුනා.. දැන් හැපි එකේ ඉන්නවා.. එදා ඉඳන් අද වෙනකන් නම් ප්‍රශ්නයක් නැහැ.. තරහ වෙලත් නෑ.. බැනගෙනත් නෑ.. ඉස්සරහට කොහොම වෙයිද දන්නෙ නෑ..:)

    පෞද්ගලික දේවල් දාන එක හොඳ මදි නිසයි මෙහෙම දැම්මෙ මචං..


    අවසානය බයිස්කෝප් එකකට සමානයි.... :oo:පට්ට නේ බන්...:D
    ඕවා තමා මතක් කොරන්න තියෙන්නේ බන් ජිවිතේ අස්පට් උන දවසක උනත් මිනිහෙක්ට :yes: එලකිරි....ජය මංගලම් කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා හිජ්ජි බඩියට.. :love::love:
     

    SLinKy

    Active member
  • Jul 6, 2014
    666
    89
    28
    අන්තිමට අවංකව ආදරේ කලේ ඔෆිස් එකේ කෙල්ලෙක්ට ... දුක කියන්නේ මගේ පොඩි පොඩි වැරදි නිසා කෙල්ල අවුල් වෙලා හිටියේ එ අතර කෙල්ල ඩිග්රියත් අරගෙන සින්ගපුරු ගියා දැන් නොකනෙක්ෂන් ,

    පාසල් කාලේ අවසාන ලව් එක මාස 6ක් කට්ට කාලා හැමදාම කෙල්ලගේ ස්කොලේ ගාව වේලි වේලි ඉදලා කෙල්ල සෙට් කරගත්තා .. කෙල්ලගේ ගෙදරින් පවා කැමැත්තෙන් හිටියා නමුත් මතක් වෙන කොට දුකයි .. මම කෙල්ල එක ෆිලිම් එකක් බලන්න ගියා කියලා කෙල්ලගේ අම්මා දැනගෙන කෙල්ලව මාවනැල්ලේ ස්කෝලෙට අයින් කරගෙන ගිහින් මාස 2ක් කට්ට කාලා තමයි ඒ ගැන දැනගත්තේ කෙල්ලගෙන් නෝකෝල් වෙලා තිබුනේ අනේ මම හරකා වගේ හිතුවේ එයාට කෝල් කරන්න ක්‍රමයක් නැතුව ඇති කියලා .මම ගෙදරට බොරුවක් කියලා ට්‍රිප් එකක් යනවා කියලා කිලෝමීටර් 90කට වඩා දුර මාවනැල්ලේ ගියා කෙල්ලට ෆෝන් එකයි තව උපන්දින ගිෆ්ට් එකකුත් අරගෙන එයාගේ උපන්දිනෙත් ඒ අස්සේ තමයි සෙට් වෙලා තිබුනේ , ටයිම් plan කිරීමේ දෝෂයක් තිබිලා මාවනැල්ලේ බහින කොට උදේ 2ක ට කිට්ටුයි විලිලැජ්ජා යන එනමගක් නැතුව හිස් බිල්ඩිමකට රිංගලා මමයි මගේ යාළුවයි පිටට පිට තියාගෙන නිදා ගත්තා එහෙම කට්ට කාලේ උදේ කෙල්ලගේ ස්කුල් එක ලගට ගිහින් කෙල්ල මිට් උනා කෙල්ල සම්පුර්ණයෙන්ම වෙනස් වෙලා අහෝ දුකකි අවුරුදුක් විතර දුක්වින්දා කෙල්ල කැම්පස් ගියා මට කැම්පස් යන්න රිසල් මදි උනා ... ඔන්න ඔහොම තමයි A/L කාලේ ආදරය සුන්දර වෙලා ගියේ ....

    :baffled::( කෙල්ල උඹට සිරාවට ලව් කරලා නැනේ බන්. . . මතක් කරලා හිත රිද්ද ගන්න එපා.



    සම්පූර්ණෙන් අසෝචනීයයි බන් :(:sorry::(

    දේශපාලන ත්‍රෙඩ් අස්සෙ ජිවිත කතා දාන්න එපා. :angry: පොඩ්ඩ වැරදුනාද පෞද්ගලික ප්‍රශ්න ඇදල ගන්නෙ අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ. :yes: ඔය හොද මූන දාන් ඉන්න පොන්z ල තමයි ෆේක් වලින් ගේම දෙන්නෙ. :growl: උබේ ත්‍රෙඩ් වලට අවුල් ගිය උන්ව චූන් කොකර පාඩුවේ හිටු. :angry::angry:

    ඒකා වරදක් කරලා නැනේ බන්, මොකටද බය වෙන්නේ?



    :sorry::sorry::sorry:
    මං අතීතය අවුස්සන්න වැඩි ආසාවක් නැහැ බං.. බීපු වෙලාවට නම් කේස් එකක් නෑ.. මේ වෙලාවට මතක් වෙනකොට හිතට මක්කද මක්කද වගේ වෙනවා.. ලව් එක බ්‍රේක් වෙච්ච නිසා නෙමේ මගේ ජීවිතේ කාලකන්නි වෙච්ච නිසා..

    මගේ මුල්ම ලව් එක ෆේස්බුක් ලව් එකක්.. හරිම ලේසියට කියාගත්තා.. කිසිම බයක් දැනුණෙ නැහැ.. හැබැයි අද මට හිතෙන්නෙ එදා ඒකිට ආදරෙයි නොකීවා නම් කොයි තරම් හොඳද කියලා.. මොකද ඒ ආදරේ නිසා මගේ ජීවිතේ සෑහෙන්න වැරදුනා බං.. ලයිෆ් එක ගොඩ දාගන්න තිබිච්ච හොඳම කාලෙ මං නැති කරගත්තා.. බොරු ඕන නෑ නේහ්.. මං උසස් පෙළ කලේ කොල්ලන්ගෙ කටේ බලේට.. උන් මාව බලෙන් ක්ලාස් ඇදන් ගියේ.. අපේ ගෙදර නැවතිලා පාඩම් කලේ.. මොකද මට විභාග එපා වෙලා හිටියෙ ඒ දවස්වල.. අතකුත් කඩාගෙන කකුලකුත් කඩාගෙන මොන විභාගද.. අන්තිමේ උන් නිසාම මං විභාගෙ යන්තමින් හරි ගොඩදාගත්තා.. උන් නැත්තං මාත් අංක එකේ ගොබ්බයෙක්.. ඒත් ඉතිං අරකිට ලව් කලේ නැත්තං මං මීට වඩා තැනක ඉන්නවා.. මේ තරම් කට්ට කන්න ඕනත් නෑ සල්ලි හොයන්න.. ඒකිට බැනලා වැඩකුත් නෑ.. මගේ වැරදිනේ.. මං මොකටද ඒකිට ලව් කලේ..

    දෙවනි එකටත් මං ආදරෙයි කිව්වෙ ෆේස්බුක් එකෙන්.. හැබැයි එයා හැබැහින් මුණගැහෙන කෙනෙක් හැමදාම.. එතන විශේෂය ආදරයට වඩා මං ඒකිට අනුකම්පා කලා.. බැලින් නම් ඒක මට ඔක්කොම කියලා තියෙන්නෙ බොරු.. ඒකි මං හිතපු චරිතය නෙමෙයි.. ඒක වැඩි කාලයක් තිබ්බෙ නෑ.. මාසයක් වගේ තිබ්බෙ..

    තුන්වෙනි එක (දැන් කරන ලව) නම් හූජ්ජ යන සීන් එකක් මචං.. මතක් වෙනකොටත් ඇඟ මක්කද වෙනවා.. ඒකිට ආදරෙයි කියන්න ගියපු දවසෙ මං සෑහෙන ප්‍රශ්න ගොඩකට මැදි වෙලයි හිටියෙ.. ඔන්න එළකිරියෙ චානක මංජුල කියන කොල්ලා දන්නවා.. ඌ තමා මට සෑහෙන්න හෙල්ප් කලේ..

    මොකද මට ඒ දවස්වල ජොබ් එකට කෙලවෙයිද, කෙල්ලත් නැති වෙයිද කියන ප්‍රශ්න ගොඩක් හිතේ තිබ්බා.. ජොබ් එක නැති උනොත් මං නන්නත්තාරයි මචං.. ඉන්න ඉඩම පවා උකස් කරලා ණය අරන් තියෙන්නෙ.. ඒ ඔක්කොම බැංකුවට සින්න වෙලා පාරට බහින්න වෙන්නෙ අපිට.. මොකද තාත්තා ජොබ් එක කරන්නෙත් නැහැ.. මමයි පවුලම රන් කරන්නෙ මේ ජොබ් එක කරලා.. ඉතුරු කරපු සතයක්වත් නෑ.. වෙන බිස්නස් එකක්වත් පටන්ගන්න.. ඔය බය තමා මගේ හිතේ තිබ්බෙ.. නැතුව කෙල්ලට ආදරෙයි කියන එක නෙමෙයි..

    ඒත් මං දෙකෙන් එකක් වෙච්චාවි කියලා ගේමට බැස්සා බං.. ඒකි මං වෙනුවෙන් අවුරුදු හතරක් ඉවසන් හිටියා.. මං ඒකිට ඉස්සර හතුරෙක්ට වගේ සැලකුවෙ.. එහෙම වෙලත් මට වචනයක් කිව්වෙ නැහැ.. ඒකිට ඕන නම් මට කනට ගහලා එලියට ඇදල දාන්න උනත් තිබ්බා.. මොකද එයාට එහෙම බලයක්, අයිතියක් තියෙනවා.. මං ඒ වගේ බලු වැඩ කරලත් ඒකි මට ආදරේ කලා.. ඒත් මං ඒකිට හතුරකම් කලේ හේතුවක් ඇතිව.. මගේ හිතේ ඒකි ගැන ආදරයක් ඇතිවෙයි කියලා බයට..

    බැරිම තැන මේ අවුරුද්දෙ ගේමට බැස්සා.. දෙකෙන් එකක් වෙච්චාවි, නැත්තං ඕන එකක් වෙච්චාවි කියලා.. හැබැයි ඉතිං ප#ය වගේ ආදරේ කියන්න ගියාට වචන ආවෙ නැහැ.. පැය තුන හතරක්ම මං ට්‍රයි කලා කියන්න.. ඒත් මට කියාගන්න බැරි උනා.. ආදරෙයි කියන්නත් බයයි, ඔය අස්සෙ මට ජොබ් එක නැති වෙයි කියන බය උඩින්ම හිතට එන්න ගත්තා.. සිරාවටම මගේ කකුල් වෙව්ලන සයිස් එකටම ආවා.. මොකාද වගේ මං හිටියෙ.. පට්ට අප්සට් එකෙන්..

    පස්සෙ මං අපි යමු කියලා යන්න හදනකොට එයා මගේ අතින් අල්ලගත්තා.. මට මොනා හරි කියන්න නේද එන්න කිව්වෙ.. ඉතිං කියන්නකො කිව්වා.. මං කිව්වා පස්සෙ කියන්නම් දැන් වෙලාව නෙමෙයි කියලා.. අන්තිමේ කොහොම හරි එයා මට කලින් ඉස්සර වෙලා ආදරෙයි කිව්වා.. ප්‍රශ්නත් ඔක්කොම විසඳුනා.. දැන් හැපි එකේ ඉන්නවා.. එදා ඉඳන් අද වෙනකන් නම් ප්‍රශ්නයක් නැහැ.. තරහ වෙලත් නෑ.. බැනගෙනත් නෑ.. ඉස්සරහට කොහොම වෙයිද දන්නෙ නෑ..:)

    පෞද්ගලික දේවල් දාන එක හොඳ මදි නිසයි මෙහෙම දැම්මෙ මචං..

    ජය සිරි මංගලම්!!!!


    මුලින්ම දුන්නේ ලියුමක් තමා. එකත් නංගි කියලා අක්කට දීල තියෙන්නේ. (දෙන්නා නිවුන්නු) එදා නම් කෙල්ලෝ ඉස්සරහ පච උනා. එදා ඉදන් නංගිට ට්‍රයි කරන එකත් නැවැත්තුවා. :P

    පට්ට චාන්ස් එකක් නේ මිස් කරගෙන තියෙන්නේ :D ඕනේ දෙයක් කරලා "sorry මම හිතුවේ නංගි කියලා" :D:rofl::rofl::rofl:
     
  • Jul 6, 2012
    10,696
    2,921
    113
    මේ ටොපික් එක දැක්කමයි අපේ එකෙක් පොඩි කාලෙ කරපු වැඩක් මතක් උනේ.

    නංගි මම ඔයාට අම්මට හිකෙ^& ආදරෙයි.

    උට එතකොට වයස 13යි . කෙල්ල උට වඩා වැඩිමල්. ගාමන්ට් යනව එතකොට ඒකි. ඉතා සත්‍යය සිදුවීමකි :P
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    බොහොම කෙටියෙන් කිව්වෙ මචං.. පිටු ගාණකට ලියන්න පුළුවන් ඔය කතා තුන.. ඒත් පෞද්ගලික දේවල් එහෙම සම්පූර්ණම දාන එක හොඳ මදිනේ මේ වගේ තැනක.. අනිත් එක මේවා බලාගෙන ඉඳලා රිද්දුව ගමන් පලිගන්න කීප දෙනෙක් මේකෙ ඉන්නවා.. පහුගිය ටිකේ ත්‍රේඩ් දාලා කෙල්ලට මට දෙමාපියන්ට අනං මනං කිව්වා උඹ දැක්කනේ.. මම හිඟන්නෙක් කියන්නත් උත්සාහ කලා.. දැන් උඹට මේ කතාවෙ උනත් තේරෙනවනේ මං මොන වගේ චරිතයක්ද කියලා.. හිඟන්නෙක් වගේ පොරක් තමා.. මං මේකෙ උන්ට ලොකු ටෝක්ස් දීල නෑ.. දුප්පත් කියල තමා හැමතැනම කියල තියෙන්නෙ..:yes:

    mama hitan hitiyet umba hena loku seen dana dial ekak kiyala bun

    baluwama ahinsakai ne... ela ela machan .. hamadama satutin idapan