🔴 Breaking news 🫡 WW3

Walter White

Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,649
    125,233
    113
    දෙහිවල
    තුන්හුලස් ටික මල්ලකට දාගෙන තියෙන්නේ ටක් ගාලා කියන්න අවුරුදු උත්සවේටත් ඉල්ලනවා
    මොකෝ තත්වේ. ඉරානේ ලෝක සිතියමෙන් ලේෆ්ට් ද? රයිට් ද?

    අමුඩේ ගහනවද? ජොකා අඳිනවා ද? ඒජන්ට්
    සිවිල් පිට, සොර්ට
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,395
    13,318
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    අනුන්ගේ රෙද්දවල් ඕන නැහැ.

    අපේ Air defence system එකේ තත්වේ කොහොමද? 24 හවර්ස් ඔන් ද?

    ඩ්‍රෝන් වලින් නෙලන්න අවෝත් නම් බය වෙන්න දෙයක් නැහැ නේ. අපේ Dron මුදියන්සේ ඉන්නවා නේ, පොර 24X7 stand by ද?

    කවුරු හරි අපිට ගහලා ගියොත්, උන් වගකීම බාර අරගෙන කියන්න කලිං, අඩුම ගානේ අපිට හොයා ගෙන කියන්න පුළුවන් ද මේ ගොල්ලෝ අපිට ගැහුවේ කියලා. අපි තරහයි කියලා.
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,649
    125,233
    113
    දෙහිවල
    ලොකු ධුමක් පේනවා. අහ් නෑ බොස් පරයෙක් මාන කැලේකට ගිනි තියලා.
    ගන්න ඔය ටුවක්කුව වොට්සන්. වේස කොල්ලෝ ටිකගේ පුකට තියන්නේ අද
     

    tilvin-silva

    Well-known member
  • May 22, 2016
    4,469
    4,586
    113
    New York
    අනුන්ගේ රෙද්දවල් ඕන නැහැ.

    අපේ Air defence system එකේ තත්වේ කොහොමද? 24 හවර්ස් ඔන් ද?

    ඩ්‍රෝන් වලින් නෙලන්න අවෝත් නම් බය වෙන්න දෙයක් නැහැ නේ. අපේ Dron මුදියන්සේ ඉන්නවා නේ, පොර 24X7 stand by ද?

    කවුරු හරි අපිට ගහලා ගියොත්, උන් වගකීම බාර අරගෙන කියන්න කලිං, අඩුම ගානේ අපිට හොයා ගෙන කියන්න පුළුවන් ද මේ ගොල්ලෝ අපිට ගැහුවේ කියලා. අපි තරහයි කියලා.
    ගොඩක් උන් දන්නේත් නැහැ මෙහම රටක් තියෙන බවක් එහින්ද බය නැතිව හිටපන්
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,429
    47,428
    113
    Return eka deelada ?
    giphy.gif
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    අනුන්ගේ රෙද්දවල් ඕන නැහැ.

    අපේ Air defence system එකේ තත්වේ කොහොමද? 24 හවර්ස් ඔන් ද?

    ඩ්‍රෝන් වලින් නෙලන්න අවෝත් නම් බය වෙන්න දෙයක් නැහැ නේ. අපේ Dron මුදියන්සේ ඉන්නවා නේ, පොර 24X7 stand by ද?

    කවුරු හරි අපිට ගහලා ගියොත්, උන් වගකීම බාර අරගෙන කියන්න කලිං, අඩුම ගානේ අපිට හොයා ගෙන කියන්න පුළුවන් ද මේ ගොල්ලෝ අපිට ගැහුවේ කියලා. අපි තරහයි කියලා.

    "2019 Sri Lanka Easter bombings"

    methanin eheata reply ekak awashya na man hithanne
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,579
    100,777
    113
    අනුන්ගේ රෙද්දවල් ඕන නැහැ.

    අපේ Air defence system එකේ තත්වේ කොහොමද? 24 හවර්ස් ඔන් ද?

    ඩ්‍රෝන් වලින් නෙලන්න අවෝත් නම් බය වෙන්න දෙයක් නැහැ නේ. අපේ Dron මුදියන්සේ ඉන්නවා නේ, පොර 24X7 stand by ද?

    කවුරු හරි අපිට ගහලා ගියොත්, උන් වගකීම බාර අරගෙන කියන්න කලිං, අඩුම ගානේ අපිට හොයා ගෙන කියන්න පුළුවන් ද මේ ගොල්ලෝ අපිට ගැහුවේ කියලා. අපි තරහයි කියලා.
    මොකට හොයන්න මහන්සි වෙනවද BBC එකේ උන් එහෙම හොයලා කියයි නේ. හවසට TV එක ඔන් කරා නන් ඇති
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,579
    100,777
    113
    අඩෝ නැගිට්න්න පරක්කු උනා.. මුන් පටන් අරන් නේ.................... :baffled:
    ආයේ නිදා ගනින් තේ බොන්න සීනි බනිස් නෑ කියලා නවත්තලා
     
    • Sad
    Reactions: dilann

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,926
    167,690
    113
    එකමත් එක රටක
    අඩෝ මට හිතෙන්න මුන් බොරු කරන්නේ කතාවෙලා.
    උන් බොරුවට අහස් කූරු ටිකක් ගහගෙන තම තමන්ගේ පැත්තේ එකක් දෙකක් පුපුරවා ගෙන කතා වෙලා නිව්ස් හදනවද කොහෙද. 🥱
     

    mr.h0ydr0

    Well-known member
  • Apr 6, 2021
    2,331
    1,892
    113
    ලංකාවේ මුස්ලිම් පොඩි කොල්ලෝ කිහිපදෙනෙක් පලස්තිනෙට යන්න කැමතියි කියන video එක තියෙන ත්‍රෙඩ් එකේ link එක තියෙන කෙනෙක් දෙන්නකෝ
    itin yanna denna tiyenne podi pagayalata
     
    • Like
    Reactions: hi.dushan

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    දෙවියන් වහන්සේගේ පිහිටෙන් ඔක්කොම මුස්ලිම් උන්ව මරලා දාපල්ලා😍.
     
    • Dislike
    Reactions: Dexter011