Mama nm singer 1kn gathea, but damro 1kth tynawa
machan oyage LG Dual Inverter AC eka manufacturer country eka mokakda ?
මොනවද බං මේ කියන බොරු?12000 BTU/hr is 3.5 kW. So if you AC runs for one hour it will use about 3.5 kW
එක වැරදි මචන් . මම google කරපුවාම ආපු එකක් දැම්මේමොනවද බං මේ කියන බොරු?![]()
machan oyage LG Dual Inverter AC eka manufacturer country eka mokakda ?
buy karanakota ganna thanin ahanna onnee..kohomada mchn eeka balanne?
buy karanakota ganna thanin ahanna onnee..
lankawe warga 2k thiyenawa.. Indian and Thailand
lankawe climate ekata recommand karanne Indian eka.. eka compressor eka enne T1 climate compatible wena widiyata
model number eka kiyala abans lagen ahuwanam kiyavi machankohomada mchn eeka balanne?
buy karanakota ganna thanin ahanna onnee..
lankawe warga 2k thiyenawa.. Indian and Thailand
lankawe climate ekata recommand karanne Indian eka.. eka compressor eka enne T1 climate compatible wena widiyata
mama danna vidiyata abans eken denna indian eka..ehema nam danne na. abans eken dunna model eka meka.
ehema issue ekak naa ban. mamath mulinma ganna baluwe Thailand ekak. passe therunaa indian eka hodai kiyala. mokada ekata lankawe parts and warranty thiyenawabut machan Indian ewage durability eka awul kiyanawa neda ?
model number eka kiyala abans lagen ahuwanam kiyavi machan
mama danna vidiyata abans eken denna indian eka..
Thailand vikunanawa agent nowana shop walin.. warranty nathuwa
mee model eka Indian ekakModel Number eka S3-Q12JA2FB