Ned walata gahala iwara wennath kalin tiyena sathuta

no wonder these fuckers loose everything 

no wonder these fuckers loose everything 
View attachment 217385
Ned walata gahala iwara wennath kalin tiyena sathutafailing upwards chill eke wage mun inne
no wonder these fuckers loose everything
![]()

āļāļ§ āļ´āˇāˇāˇāˇ āļāļ⎠āļŊāļāˇāļĢ⎠āļāˇāļąāˇāļąāˇ āļąāˇ.Sadeeraya captain karanna tiyenne uge Englishuth hondai. Mendiyage wage kadichcha english nemei![]()
FTB kenekuth nemei. aruwa captain karala dassawa wage kapanna beri wei flat neti ewage underperform kalamaSadeeraya captain karanna tiyenne uge Englishuth hondai. Mendiyage wage kadichcha english nemei![]()
āļāˇāˇ āļāˇāˇ āļąāˇāļ¯ āļāˇāˇāļ¸ āļāļāļāˇāļ⎠āļāˇāļēāˇāļąāˇāļąāˇ...āļāļ§ āļ´āˇāˇāˇāˇ āļāļ⎠āļŊāļāˇāļĢ⎠āļāˇāļąāˇāļąāˇ āļąāˇ.

FTB kenek kiwwe??FTB kenekuth nemei. aruwa captain karala dassawa wage kapanna beri wei flat neti ewage underperform kalama
āļāˇāˇ āļļāļ. Sanga mahela wtri ape unta.The Most Underrated Sri Lankan cricketer
Flat track bullyFTB kenek kiwwe??
Nikanda ihtin lankawe un born kuhakayo kiyannebola thibbane bn.100n passe gahnda thibba.normal eke 1 run damma nan kohomth dinum.aru 6 deka ghuwa nrr wadi wen nane,

āļ´āˇāˇāˇāˇāˇāļ¯ āļļāļąāˇ.Aruta 100 Gahanna thibba eka Dananjaya kawa. Paw Yako. Mechchara wela allan indala Gahanna gaththa.![]()