2500 වෙනි පොස්ට් එකට මගෙන් පොඩි ගිෆ්ට් එකක්.
අනන් මනන් කතා නෙතුව කෙලින්ම කියන්නම්කො මොකක්ද ගිෆ්ට් එක කියල. මෙකයි සීන් එක, මන් දෙනවා එක එකව්න්ට් එකක්. එකෙන් පුලුවන් ඔනම ලින්ක් එකක් දෙයියනෙ කියල ඩොව්න්ලොඩ් කරගන්න. මෙන්න මෙ සයිට් එකේ එකව්න්ට් එකක් තම දෙන්නෙ.
filepunch.me
Supported Filehosts
වෑඩි විස්තර වලට මෙන්න මෙ විඩියො එක බලන්න
Username - account band.
63 time change the password. meka hariyana wedak neme.
Password is: (account band)
ඔයගොල්ලන්ට ප්රයොජනවත් උනානම් කොමෙන්ට්ටුවක් දාලම යන්න. ස්තුති.......!!
Plz do not change the password
අනන් මනන් කතා නෙතුව කෙලින්ම කියන්නම්කො මොකක්ද ගිෆ්ට් එක කියල. මෙකයි සීන් එක, මන් දෙනවා එක එකව්න්ට් එකක්. එකෙන් පුලුවන් ඔනම ලින්ක් එකක් දෙයියනෙ කියල ඩොව්න්ලොඩ් කරගන්න. මෙන්න මෙ සයිට් එකේ එකව්න්ට් එකක් තම දෙන්නෙ.
filepunch.me
Supported Filehosts
වෑඩි විස්තර වලට මෙන්න මෙ විඩියො එක බලන්න
Username - account band.
63 time change the password. meka hariyana wedak neme.
Password is: (account band)
එකව්න්ට් එක බෑන්ඩ් උනා. කනගටුයි කියන්න. 63 වතාවක් පාස් එක වෙනස් කරලා අපේ උන්. දෑන් උබලටත් නෑ මටත් නෑ. මන් ත්රේඩ් එකෙ මුලදිම කිව්වා පාස් එක වෙනස් කරන්න එපා කියල. එහෙම උනොත් අපි ඔක්කොමට නෑති වේයි කියල. හරිම කනගටුයි






ඔයගොල්ලන්ට ප්රයොජනවත් උනානම් කොමෙන්ට්ටුවක් දාලම යන්න. ස්තුති.......!!
Plz do not change the password
Last edited:

uba dana ona dekata sup eka denawa kiyala dannawane 
thanks machan

