4G Connection Help

Sun_Boy

Well-known member
  • Jul 6, 2009
    13,623
    1,012
    113
    ගම්පහ
    4G කනෙක්ෂන් එකක් ගන්න කියලා බැලුවේ මචන්ලා..කෝකද හොඳ..ඩයලොග් ද SLT එකද..කොහොමද වොරන්ටි එහෙම..:):)

    ඩයලොග් නම් 25යි දෙන්නේ..අරක නම් GB 40ක් දෙනවා..කනෙක්ෂන් ෆී එහෙම කොහොමද...:eek::dull:
     
    • Like
    Reactions: EVC

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,563
    6,057
    113
    slt ganin ban. habai chutak iwasapan. naththal walata godak offers hamba wei.. habai dan 3500 da kohedo... :) :)

    Mama inne fiber eka ada ganna..eka thama wennappuwata nahallu.. :( : (
     
    • Like
    Reactions: Sun_Boy

    Sun_Boy

    Well-known member
  • Jul 6, 2009
    13,623
    1,012
    113
    ගම්පහ
    slt ganin ban. habai chutak iwasapan. naththal walata godak offers hamba wei.. habai dan 3500 da kohedo... :) :)

    Mama inne fiber eka ada ganna..eka thama wennappuwata nahallu.. :( : (

    ආ..වෙලාවට මතක් කලේ ලොක්කයියේ..ඒක තමා දෙසැම්බර් වෙනකන් පොඩ්ඩක් බලන්න ඕනේ..අද මම ගණන් ඇහුවා..2900යි කියලා කිව්වේ...:):)
     

    kitisit

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    2,087
    141
    63
    ආ..වෙලාවට මතක් කලේ ලොක්කයියේ..ඒක තමා දෙසැම්බර් වෙනකන් පොඩ්ඩක් බලන්න ඕනේ..අද මම ගණන් ඇහුවා..2900යි කියලා කිව්වේ...:):)

    nathnal kiyala wadi wensak naha ban, 2900 ma thama :D
     

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    lanka bell 25 gb 950lkr only

    ඕකට මචන් fixed මොනවා හරි ඕනෙද? නැතම් portable ද? මම ඉන්න boarding එකට ගන්න කියල බැලුවේ.
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,988
    21,203
    113
    ඕකට මචන් fixed මොනවා හරි ඕනෙද? නැතම් portable ද? මම ඉන්න boarding එකට ගන්න කියල බැලුවේ.
    meter naha uba kiyana eka portable thama ban
    just caal the head office and ask dont call the customer care t
     

    revox

    Well-known member
  • Apr 10, 2010
    5,130
    2
    2,527
    113
    කොළොංපුරේ
    2h3mscn.gif
     

    Sun_Boy

    Well-known member
  • Jul 6, 2009
    13,623
    1,012
    113
    ගම්පහ
    mama Dialog 4G 60GB. Connection eka patta reliable. Mama 24x7 wifi use karanawa kawadawath awulak awith na SLT ADSL wage.

    Mata nam 25GB wage athi..ape gedararth SLT thiyenne..eeka nam awulak na wifi router eka..bt SLT 4G eka awul weida ban..:baffled: dialog eke 25GB package eke gaanata SLT 40GB denawa..:yes: eekai baluwe...:rolleyes::rolleyes:
     

    ජොනී බට්ට

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    5,375
    640
    113
    ආවොත් කපනවා!!!
    Mata nam 25GB wage athi..ape gedararth SLT thiyenne..eeka nam awulak na wifi router eka..bt SLT 4G eka awul weida ban..:baffled: dialog eke 25GB package eke gaanata SLT 40GB denawa..:yes: eekai baluwe...:rolleyes::rolleyes:

    SLT ganna, mama gaththa dan sathi dekakata issarin. speed ekath hodai dialog walata wada labai. router + land line 3700i. thama e ganata denawada danne na poddak balanna
     
    • Like
    Reactions: Sun_Boy

    Sun_Boy

    Well-known member
  • Jul 6, 2009
    13,623
    1,012
    113
    ගම්පහ
    ජොනී බට්ට;19272234 said:
    SLT ganna, mama gaththa dan sathi dekakata issarin. speed ekath hodai dialog walata wada labai. router + land line 3700i. thama e ganata denawada danne na poddak balanna

    Ow machan mata 4G connection eka witharak 2900i kiyala kiwwe...:yes::yes: