slt ganin ban. habai chutak iwasapan. naththal walata godak offers hamba wei.. habai dan 3500 da kohedo...![]()
![]()
Mama inne fiber eka ada ganna..eka thama wennappuwata nahallu..: (


ආ..වෙලාවට මතක් කලේ ලොක්කයියේ..ඒක තමා දෙසැම්බර් වෙනකන් පොඩ්ඩක් බලන්න ඕනේ..අද මම ගණන් ඇහුවා..2900යි කියලා කිව්වේ...![]()

lanka bell 25 gb 950lkr only
meter naha uba kiyana eka portable thama banඕකට මචන් fixed මොනවා හරි ඕනෙද? නැතම් portable ද? මම ඉන්න boarding එකට ගන්න කියල බැලුවේ.
mama Dialog 4G 60GB. Connection eka patta reliable. Mama 24x7 wifi use karanawa kawadawath awulak awith na SLT ADSL wage.
dialog eke 25GB package eke gaanata SLT 40GB denawa..
eekai baluwe...

Mata nam 25GB wage athi..ape gedararth SLT thiyenne..eeka nam awulak na wifi router eka..bt SLT 4G eka awul weida ban..dialog eke 25GB package eke gaanata SLT 40GB denawa..
eekai baluwe...
![]()
ජොනී බට්ට;19272234 said:SLT ganna, mama gaththa dan sathi dekakata issarin. speed ekath hodai dialog walata wada labai. router + land line 3700i. thama e ganata denawada danne na poddak balanna

