50 GB ක් නොමිලේ...ඉක්මන් කරන්න සීමිත කාලයකට පමණ&#351

lahiruramanayak

Well-known member
  • May 2, 2007
    2,209
    722
    113
    Earth

    MediaFire nam good machan podak balagena eyala accout delete karanwa ekaparatama

    MediaFire eka personal storage ekata wada file share karana site ekak nee eka nisa perosonal ewa danne podak balagena moko account delete unoth ewa bakcup karanna ba nee
    then other problem file limit eka 200MB MediaFire wala

    oyage decide karanna

    mama nam
    skydrive
    google drive
    dropbox
    sugersyc

    thamyi use karanne online storage walata


    thanks machan reply ekata
     

    nlasasatha

    Well-known member
  • Sep 2, 2009
    3,800
    1,581
    113
    Tsukuba
    ඔයාලට අද 50 GB ක cloud storage එකක් නොමිලේ ගන්නේ කොහොමද කියලා කියන්නන හදන්නේ වැඩේ හරිම ලේසි

    original.jpg


    මේක 2013 May 20 දක්වා ලබාදෙන offer එකක් ඉක්මන් කරන්න ඒ නිසා යාලුවන්ටත් කියන්න


    ඔයාලගේ files වලට හොද ආරක්ෂාවකුත් දෙනවා

    Files are encrypted with AES-256 before being uploaded to the cloud. Additional security is provided before upload by HMAC message authentication codes applied on SHA-512 hashes. Encrypted files are uploaded to the cloud using TLS-protected channels.

    දැනට ලෝකේ ගොඩක් online storages තියෙනව නේ එවන් ගොඩක් ඒවා locally encrypt කරලා විතරයි but මෙම storages එක client-side encryption එකුත් කරලා තියෙන්නේ දැනට කියන විදිහට Tresorit is a new Dropbox alternative with client-side encryption.එම නිසා files uplord වීමට කලින්ම encryption වීමකට ලක්වෙනවා

    තව එයාලගේ පොඩි තරගයකුත් තියෙනව එයාලගේ site එක hack කරන්න පුළුවන් උනොත් $10,000 දෙනවා කියලා

    The company is also putting its money where its mouth is: On April 15, Tresorit is inviting the world’s hackers to try to break its encryption and win $10,000

    දැන් විස්තර කිවූව ඇතිනේ නේද :D

    මේක http://lifehacker.com/ වෙබ් අඩවියේ readers ලට දෙන offer එකක් මත දැක්කේ ඒ වෙබ් අඩවියෙන් තමයි මේක ගැන

    පහත ලින්ක් එක උපයෝගී කර ගනිමින් පමණයි මෙම offer එක ගන්න පුළුවන් ඒ නිසා
    පහත ලින්ක් එක click කරලා software එක බාගන්න.

    එක හරහාම වෙබ් අඩවියේ ලියාපදිංච් වන්න

    Tresorit

    මමත් කරලා බැලුව 50 GB නොමිලේම ලැබුණා .......

    ඔයාලට මේක ලිපිය උදවුවක් වුන නම් rep එකක් මතක් කරලා දීලා යන්න
    නැත නම් bump එකක් හෝ comments එකක් දාලා යන්න අමතක කරන්න එපා..:yes:


    ස්තුති.....

    Machan mama deparakma heduwa, eth mata deparatama hambune 5GB, oyata puluwanda mage namata account ekak hadala denna. A udawwa karanna kemathinam kiyanna. mama mail address eka PM karannam.
    :dull::dull::dull:
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    A Drive eketh 50gb denawa neda? mama gattha meka :D 50GB hambuna. but me site eka permanent thiyeyda badu? Skydrive wage nam ithin nathi wenne naane company eka microsoft ne. mewa loweth nathi ewa kaalayage awamen Lindata watunoth api anaathai :P
    anyway nikan dena eke maath gattha :rofl:
     

    lahiruramanayak

    Well-known member
  • May 2, 2007
    2,209
    722
    113
    Earth
    Machan mama deparakma heduwa, eth mata deparatama hambune 5GB, oyata puluwanda mage namata account ekak hadala denna. A udawwa karanna kemathinam kiyanna. mama mail address eka PM karannam.
    :dull::dull::dull:

    oya link eka click karala site ekata giyama auto software ekak download wenna haduwada eka download karada oya then eka install karalada oya register une
    nath nam oya direct site ekata gihin da try kare

    mata full story eka kiyanna mama oyata e downlord wena software eka ewanm eka oya install karala register wenna ethkota wade goda mama account eka hadanna ona wena ekak naa ehema bari unoth mama account eka hadala denam


    thanks machan comments ekata
     

    lahiruramanayak

    Well-known member
  • May 2, 2007
    2,209
    722
    113
    Earth
    A Drive eketh 50gb denawa neda? mama gattha meka :D 50GB hambuna. but me site eka permanent thiyeyda badu? Skydrive wage nam ithin nathi wenne naane company eka microsoft ne. mewa loweth nathi ewa kaalayage awamen Lindata watunoth api anaathai :P
    anyway nikan dena eke maath gattha :rofl:

    oyage kathwa athha mama nam wadiya private ewa danna use karanne

    skydrive
    dropbox
    sugarsyc
    google drive

    ewa patta sure nee
    meka free dena nisa gathha meyala site ekata dila thiyena security nisa thmayii mama me site eka tikak sure kare anika lifehacker recommended karana ekak ne
    balamuko neda
    thanks machan comments ekata :yes:
     

    nlasasatha

    Well-known member
  • Sep 2, 2009
    3,800
    1,581
    113
    Tsukuba


    oya link eka click karala site ekata giyama auto software ekak download wenna haduwada eka download karada oya then eka install karalada oya register une
    nath nam oya direct site ekata gihin da try kare

    mata full story eka kiyanna mama oyata e downlord wena software eka ewanm eka oya install karala register wenna ethkota wade goda mama account eka hadanna ona wena ekak naa ehema bari unoth mama account eka hadala denam


    thanks machan comments ekata

    wede hari machn, egollo account eka upgrade kara:rofl: