මචන්ලා 95 පෙට්රෝල් වෙනුවට 92 ගැහුවට කමක් නැද්ද ? දැන් තත්වේ හැටියට වෙන options නැහැ නේද
1000cc turbo charged engine එකක් තියෙන්නේ (turbocharged 1.0T GDI)
උඹලා කොහොමද manage කරන්නේ ?
1000cc turbo charged engine එකක් තියෙන්නේ (turbocharged 1.0T GDI)
උඹලා කොහොමද manage කරන්නේ ?