A/L කරපු ලමයෙක් ඉදිරියට යන්නෙ කොහොමද?

SHEHAN_GIWANTHA

Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,978
    11,712
    113
    Go to a technical college, select a field you like work and get up to NVQ 5. Then go to UniVoTec and do a degree.

    Since you have NVQ 5 qualification & skill you can do a job. And ultimately you can have a degree too
     

    icewiz

    Well-known member
  • Dec 19, 2023
    2,401
    3,207
    113
    aye krpn
    mn me 25 lynw 1st shy, gonn fel 🤣
    Uba man kiwwa ek ahuwe nane. Fail unata kmak na s3 danna wda krpan kiyala

    Ethakota thamai ilaga shy eka gammata patan gnna pluwan.

    Thawa shy ekak thiyanawane kiyala january wenakan nikan idala mula idan cls ynwa kynne hriyna wdak nwe, danma ptan ganin
     
    • Love
    Reactions: Fiona Dabare

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    Uba man kiwwa ek ahuwe nane. Fail unata kmak na s3 danna wda krpan kiyala

    Ethakota thamai ilaga shy eka gammata patan gnna pluwan.

    Thawa shy ekak thiyanawane kiyala january wenakan nikan idala mula idan cls ynwa kynne hriyna wdak nwe, danma ptan ganin

    naha naha, december 9 idn wada ptn gnnw kelinma
    thanks ❤️
     
    • Like
    Reactions: icewiz

    cstasy

    Well-known member
  • Aug 31, 2022
    2,638
    1
    5,963
    113
    ක්‍රම දෙකයි.

    1 පාස් වෙන්න ටාගට් එකක් හදාගන්න පුළුවන් නම් තවපාරක් විභාගෙ කරල කැම්පස් යන එක. වාසිය නිදහස් අධ්‍යාපනය ලබාගන්න පුළුවන්,

    2 විභාගය පාස්වීම ගැන ලොකු අධිශ්ථානයක් නැතිනම්, මුදල් අවශ්‍යයතා තදින් තියනව නම්. රස්සාවක් හොයාගෙන ඒක කරන ගමන් ඉගෙන ගන්න.

    ඔය දෙකම හරියනවා.
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    Uba man kiwwa ek ahuwe nane. Fail unata kmak na s3 danna wda krpan kiyala

    Ethakota thamai ilaga shy eka gammata patan gnna pluwan.

    Thawa shy ekak thiyanawane kiyala january wenakan nikan idala mula idan cls ynwa kynne hriyna wdak nwe, danma ptan ganin

    IMG_8094.png


    api wada ptn arn tyenne 😛😛😛🙏🏻
     
    • Love
    Reactions: icewiz

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,618
    9,107
    113
    Uba man kiwwa ek ahuwe nane. Fail unata kmak na s3 danna wda krpan kiyala

    Ethakota thamai ilaga shy eka gammata patan gnna pluwan.

    Thawa shy ekak thiyanawane kiyala january wenakan nikan idala mula idan cls ynwa kynne hriyna wdak nwe, danma ptan ganin
    Puduma salliyak unt thiyenne pvt campus daai paule 1 ma kolla
     
    • Love
    Reactions: icewiz