මන් a/l mths කලාට uni යන්න තරම් රිසාල්ට් නෑ, private uni යන්නත් සල්ලි නෑ , job ekak karala kiyak hari hoyaganna inne, advice ekak denna puluwanda
Do cybersecurityමන් a/l mths කලාට uni යන්න තරම් රිසාල්ට් නෑ, private uni යන්නත් සල්ලි නෑ , job ekak karala kiyak hari hoyaganna inne, advice ekak denna puluwanda
SSF , 1ST SHYකීවෙනි පාරද exam කරේ?
රිසල්ට්ස් මොනවද?
මන් a/l mths කලාට uni යන්න තරම් රිසාල්ට් නෑ, private uni යන්නත් සල්ලි නෑ , job ekak karala kiyak hari hoyaganna inne, advice ekak denna puluwanda
Uba man kiwwa ek ahuwe nane. Fail unata kmak na s3 danna wda krpan kiyalaaye krpn
mn me 25 lynw 1st shy, gonn fel![]()
Uba man kiwwa ek ahuwe nane. Fail unata kmak na s3 danna wda krpan kiyala
Ethakota thamai ilaga shy eka gammata patan gnna pluwan.
Thawa shy ekak thiyanawane kiyala january wenakan nikan idala mula idan cls ynwa kynne hriyna wdak nwe, danma ptan ganin
SSF , 1ST SHY
Do those ALs again, and remember to do as many past papers as you can; practice is the key. Good luck, bro. Reserve only one year to that. That is not a long time; you will realize that much later.SSF , 1ST SHY
1st shy? ai 2023 (2024 Jan) liwwe nadda?aye krpn
mn me 25 lynw 1st shy, gonn fel![]()
Uba man kiwwa ek ahuwe nane. Fail unata kmak na s3 danna wda krpan kiyala
Ethakota thamai ilaga shy eka gammata patan gnna pluwan.
Thawa shy ekak thiyanawane kiyala january wenakan nikan idala mula idan cls ynwa kynne hriyna wdak nwe, danma ptan ganin
Puduma salliyak unt thiyenne pvt campus daai paule 1 ma kollaUba man kiwwa ek ahuwe nane. Fail unata kmak na s3 danna wda krpan kiyala
Ethakota thamai ilaga shy eka gammata patan gnna pluwan.
Thawa shy ekak thiyanawane kiyala january wenakan nikan idala mula idan cls ynwa kynne hriyna wdak nwe, danma ptan ganin