මච්න්ලා දන්න කවුරු හරි කියන්න AdMob Account එකක් ලන්කාවට හරියන විඩියට හදාගන්නෙ කොහොමද කියලා.මගෙ adsense Account එකට දිලා තියෙන Address එකම දෙන්න පුලුවන්ඩ ? Android Developer කෙනෙක් ඉන්නවා නම් Answer එකක් දෙන්න :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D