Air India ගුවන් යානය කඩා වැටී ඇත්තේ චපාති pilot සිය දිවි නසාගෙන

Muttley

Active member
  • Jun 29, 2010
    892
    190
    43
    https://aaib.gov.in/What's New Assets/Preliminary Report VT-ANB.pdf

    Preliminary Report
    Accident involving Air India’s B787-8 aircraft bearing registration VT-ANB
    at Ahmedabad on 12 June 2025
    WhatsApp Image 2025-07-12 at 14.12.51_fbf13720.jpg


    WhatsApp Image 2025-07-12 at 14.14.29_e1e24697.jpg
     

    thedigit2s

    Well-known member
  • Oct 3, 2009
    2,810
    3,247
    113
    38
    @ katubedda
    තෙල් වහලලු අන්න
    මමත් දැක්කා තෙල් වහපු කතාවක් කොහෙහරි. එත් ඉතින් මට තෙරෙන්නැත්තෙ බොයින් හදපු එවුන් මොන මගුලකට ෆ්ලයි වෙන ප්ලෙන් එකකට තෙල් වහන්න අරින්න සවිච් එකක් දැම්මද කියලයි. 😕
     
    • Like
    Reactions: buddikagayan

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,708
    87,087
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මමත් දැක්කා තෙල් වහපු කතාවක් කොහෙහරි. එත් ඉතින් මට තෙරෙන්නැත්තෙ බොයින් හදපු එවුන් මොන මගුලකට ෆ්ලයි වෙන ප්ලෙන් එකකට තෙල් වහන්න අරින්න සවිච් එකක් දැම්මද කියලයි. 😕

    දැම්මෙ නැත්තං කොහොමද මේ වගේ වෙලාවට පයිලට් ට වරද පටවන්නෙ?
     

    Muttley

    Active member
  • Jun 29, 2010
    892
    190
    43
    Within 1 sec dekama operate wela thiyanne. Aniwarayenma switch wala locking mechanism eka fail awulak.
     
    • Like
    Reactions: ttj

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,701
    8,453
    113
    මමත් දැක්කා තෙල් වහපු කතාවක් කොහෙහරි. එත් ඉතින් මට තෙරෙන්නැත්තෙ බොයින් හදපු එවුන් මොන මගුලකට ෆ්ලයි වෙන ප්ලෙන් එකකට තෙල් වහන්න අරින්න සවිච් එකක් දැම්මද කියලයි. 😕
    danna widiyata aircraft wala oka enawa. engine fire ekakdi off karanna or something else. ponna indian guu investigation ekak wenna athi. ahuwamai ohoma
    ekak. ekko pilot ponnya pissuwak kelala nattam Boeing guu gode awulak 🤦
     
    • Like
    Reactions: thedigit2s

    thedigit2s

    Well-known member
  • Oct 3, 2009
    2,810
    3,247
    113
    38
    @ katubedda
    දැම්මෙ නැත්තං කොහොමද මේ වගේ වෙලාවට පයිලට් ට වරද පටවන්නෙ?
    සීරාම කතාව. එත් ඉතින් හිතපන්කෝ සේෆ්ටි ලැච් එකකවත් තියෙන්න එපැයි ඔහොම එකකට. අනික ෆ්ලයි වෙන ප්ලේන් එකක එන්ජින් දෙකම එකපාර කට් කරන්න තරම්.
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,266
    6,789
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    මමත් දැක්කා තෙල් වහපු කතාවක් කොහෙහරි. එත් ඉතින් මට තෙරෙන්නැත්තෙ බොයින් හදපු එවුන් මොන මගුලකට ෆ්ලයි වෙන ප්ලෙන් එකකට තෙල් වහන්න අරින්න සවිච් එකක් දැම්මද කියලයි. 😕
    Cut off karanna puluwan pilot ta awashya unoth eke awulak penne naha , bari unoth awula ,

    lokuma awula ehema cut karama dennatama pahidiliwa pena indicator ekak nadda kiyana eka,
    mid flight fuel cut off karama aniwa dennatama penna indicator ekak ona kiyana eka simple deyak ayi ehema ekak natte,

    flight eka land karala nawaththala fuel cut off karana eka wenayi mehe mid air cutt off karaddi indicate wenne nadda ewalema.

    audio record wena eke kohomath video eth damma nam hari, truck walath thiyenawa athule camera ekak accident ekak unoth report ganna wena rata wala,

    mokak hari seen ekak thibba neda system eken auto wena ekak pilot ta overwrite karanna nodi accident una, pilot ta eeka wenas karanna puluwan una nam accident eka wenne naha.
     
    • Like
    Reactions: thedigit2s

    thedigit2s

    Well-known member
  • Oct 3, 2009
    2,810
    3,247
    113
    38
    @ katubedda
    danna widiyata aircraft wala oka enawa. engine fire ekakdi off karanna or something else. ponna indian guu investigation ekak wenna athi. ahuwamai ohoma
    ekak. ekko pilot ponnya pissuwak kelala nattam Boeing guu gode awulak 🤦
    බොයින් උන් පිස්සුවක් කෙලලා කියලයි සට නම් හිතෙන්නෙ. එකකො ඔක සේෆ්ටි රිකොල් එකක් වගෙ එකකින් කලින් චෙක් වෙලා නැතිව ඇති.

    Cut off karanna puluwan pilot ta awashya unoth eke awulak penne naha , bari unoth awula ,

    lokuma awula ehema cut karama dennatama pahidiliwa pena indicator ekak nadda kiyana eka,
    mid flight fuel cut off karama aniwa dennatama penna indicator ekak ona kiyana eka simple deyak ayi ehema ekak natte,

    flight eka land karala nawaththala fuel cut off karana eka wenayi mehe mid air cutt off karaddi indicate wenne nadda ewalema.

    audio record wena eke kohomath video eth damma nam hari, truck walath thiyenawa athule camera ekak accident ekak unoth report ganna wena rata wala,

    mokak hari seen ekak thibba neda system eken auto wena ekak pilot ta overwrite karanna nodi accident una, pilot ta eeka wenas karanna puluwan una nam accident eka wenne naha.
    අපරාදේ මනුස්ස ජිවිත. මෙක ඉතින් ට්‍රයල් ඇන් එරර් බල බල ෆ්ලයි කරන්න ඔල්රයිට්ස්ලාගෙ කාලේ නෙවෙයිනේ.
    ------ Post added on Jul 12, 2025 at 3:11 PM
     
    Last edited:

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,468
    36,412
    113
    මැදමහනුවර
    මමත් දැක්කා තෙල් වහපු කතාවක් කොහෙහරි. එත් ඉතින් මට තෙරෙන්නැත්තෙ බොයින් හදපු එවුන් මොන මගුලකට ෆ්ලයි වෙන ප්ලෙන් එකකට තෙල් වහන්න අරින්න සවිච් එකක් දැම්මද කියලයි. 😕
    උඩට ගත්තම තෙල් ඕන්නෑනෙ
     

    jamiezue

    Well-known member
  • Jul 28, 2008
    12,071
    1
    8,924
    113
    -~උලක් උඩ-~
    දැන් ඕක වහන්න කලින් ඇරලා තියන්න එපැයි .ප්ලේන් එක උඩට ආවේ ඒක නිසානේ. මොන මගුලකටද ඕෆ් කලේ..
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,701
    8,453
    113
    දැන් ඕක වහන්න කලින් ඇරලා තියන්න එපැයි .ප්ලේන් එක උඩට ආවේ ඒක නිසානේ. මොන මගුලකටද ඕෆ් කලේ..
    computer malfunction sure
     
    • Like
    Reactions: jamiezue

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,755
    28,886
    113
    මේ චූටි switch එකක් toggle කරලා plane එක බිම දාන්න පුළුවන්නේ ??

    aqPv5WV.jpeg
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,032
    8,365
    113
    Kotahena
    suicide කර ගන්න එකෙක් තව 200 ගානක් මරන්, suicide කර ගනියි කියලා හිතන්න අමාරුයි.
    ඔය කිව්වෙ. Ponnayage high IQ ඔන්න ඔච්චර තමයි.

    හැබැයි high IQ කිව්වම රෙද්ද උස්සන් දුවන්න එන්නේ thread වලට :lol:
    තව uncle keri beepan :ROFLMAO:
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,701
    8,453
    113
    මේ චූටි switch එකක් toggle කරලා plane එක බිම දාන්න පුළුවන්නේ ??

    aqPv5WV.jpeg
    engine dekama mistake ekain off wenna nam baha. hithalama kaloth misak
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    ඔය කිව්වෙ. Ponnayage high IQ ඔන්න ඔච්චර තමයි.

    හැබැයි high IQ කිව්වම රෙද්ද උස්සන් දුවන්න එන්නේ thread වලට :lol:
    තව uncle keri beepan :ROFLMAO:

    so enlighten us, what caused the accident? 🙃
     

    jamiezue

    Well-known member
  • Jul 28, 2008
    12,071
    1
    8,924
    113
    -~උලක් උඩ-~
    උඩට ගත්තම තෙල් ඕන්නෑනෙ
    Self sustain කියන එක වැරදියට තේරුම් අරන්ද මන්දා. ඒක rpm එකකට එනකල් ඇන්ජින් එක කරකවලා දෙන්න ඕනේ. එතනින් පස්සේ තමා self sustain කියන්නේ. එතනින් පස්සෙත් ඉතින් තෙල් ඕනේ. කොහොමත් ඔයා ජෝක් එකට කියන්න ඇත්තේ? ඒක නිසා මේක අදාල නෑ හොඳේ. :P