මම ගත්තා cam එක front and rear set කරගන්න විදිය ගලවන්න oni neda වයර් අඳින්න?dash cam set karanna moko bn garaje gane yanne oka alawanna tynne, 70mai a500s wage gatta nam hari front back 2kama wada 25k wage wenne tamantama karagannat puluwan
Maath iye koko offer eken a500s rear cam eka gaththa 15k ta. Dan DIY thama. Video deka thunak bEluwanan goda daaganna puluwan wei ne. Api karaddi un karanawata wada parissamata karanna puluwan wei kiyala hithenawa.dash cam set karanna moko bn garaje gane yanne oka alawanna tynne, 70mai a500s wage gatta nam hari front back 2kama wada 25k wage wenne tamantama karagannat puluwan
ඔව් මචං try එකක් දාන්න ඕනිMaath iye koko offer eken a500s rear cam eka gaththa 15k ta. Dan DIY thama. Video deka thunak bEluwanan goda daaganna puluwan wei ne. Api karaddi un karanawata wada parissamata karanna puluwan wei kiyala hithenawa.
ඔව් මචං video ටිකක් බැලුවාbhaya nathuwa karapan. loku amaru deyak newei
70MI A800S + Rear CameraCam එක කීයද? කොහෙන්ද ගත්තෙ